ik weet het echt nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het is hem gegund hoor, waar heeft hij het mee gewonnen?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik weet het echt niet![]()
ging er maar vanuut dat dennie er mee te maken heeft (zo'n xbox is niet goedkoop, vandaar..).
Schoorsteen vegen doe je volgens mij normaliter vanaf de bovenkant, tenzij je een zwart hoofd wenst. Eén en ander heeft te maken met de zwaartekracht. Die buurvrouw snap ik wel, als die man al op het dak staat dan kan hij beiden tegelijk doen, dat is meestal wat goedkoper. En ja, jullie hebben normaal gesproken verschillende schoorstenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het zwart doet, ik zag op zijn site wel een kvk nummer staan.
Maar misschien durf ik het wel zo te zeggen als jij in liesje mode schrijft.
Kan het er ook aan liggen dat hij op het dak moet om te vegen? Want dat vond mijn collega ook raar, bij haar deden ze het van de onderkant. Ik heb iig even met mijn buurvrouw overlegd, en zij zou het met haar man overlegen, want misschien konden we het samen laten doen ofzo. Maar ik snap dat niet helemaal want we hebben toch elk een eigen schoorsteen?
Naja, dat is typisch is om morgen even uit te zoeken
alleen is het mogelijk om deze freakshow (indien je dat wilt) makkelijker te vermijden. daarbij kompt ik nog tot de conclusie (na gedegen onderzoek) dat in 'rls s.c.' een groter percentage freaks rondloopt dan buiten deze gesloten afdelingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles goed, dankje. D freakshow "buiten" is niet zoveel anders dan hier op Fok!, welkom in de wereld die mensenwereld heet
Whehehe dankjewelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Remlof! Gefeliciteerd met je X-Box!!![]()
![]()
Ja hij hoeft helemaal niets af te koppelen hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schoorsteen vegen doe je volgens mij normaliter vanaf de bovenkant, tenzij je een zwart hoofd wenst. Eén en ander heeft te maken met de zwaartekracht. Die buurvrouw snap ik wel, als die man al op het dak staat dan kan hij beiden tegelijk doen, dat is meestal wat goedkoper. En ja, jullie hebben normaal gesproken verschillende schoorstenen.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat hij met een uurtje wel klaar moet zijn. Even kachel loskoppelen en naar voren schuiven, dak op, wat rossen door dat rookkanaal en de kachel weer aansluiten. Bij jou gaat het nog makkelijker, omdat die kachel er nog niet aangesloten is?
bel 'm op, vorder die xbox en morgen maak je het weer uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het al, door het afsluiten van een abo, ik had ook een abo, dus eigenlijk is het mijn xbox
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
Whehehe dankjewel
Alles dat ik ervoor gedaan heb is ooit als één van de eerste 500 FOK!kers een abo nemen
slaap zacht, hufterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel een powernap verdiend heb, dus die ga ik nu maar even nemen
Verkopen? Jij hebt er toch geen tijd voorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehehe dankjewel
Alles dat ik ervoor gedaan heb is ooit als één van de eerste 500 FOK!kers een abo nemen
Geeft niet hoor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bel 'm op, vorder die xbox en morgen maak je het weer uit![]()
flauw geintje, sorry
Stuur mij dat onderzoek eens opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen is het mogelijk om deze freakshow (indien je dat wilt) makkelijker te vermijden. daarbij kompt ik nog tot de conclusie (na gedegen onderzoek) dat in 'rls s.c.' een groter percentage freaks rondloopt dan buiten deze gesloten afdeling
Spelletjes en Guitar Hero op spelenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat kun je eigenlijk allemaal met een Xbox?
Dank je wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
slaap zacht, hufter![]()
[ afbeelding ]
okee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stuur mij dat onderzoek eens op
Ja, flikker er net weer een blok op. En ik leer het al een beetje, 't blijft hier nu rond de 23 graden i.p.v. dat het tropisch heet wordt. Heb jij als sjacheraar nog ergens beukenhout in de aanbieding, gezaagd en gekloofd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee.
trekt het kacheltje lekker?
Wii!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef hondjes het volgende:
Is een WII leuker dan een Xbox , of zijn het totaal verschillende dingen.
ken het alletwee niet, maar dacht , wel leuk voor de donkere dagen in Spanje voor de kids
(die al zo oud zijn als de weg naar Rome, nou ja, bijna )
Dus zo een leeftijd van 35 jaar, zullen we maar zeggen..
hi hundchenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef hondjes het volgende:
Is een WII leuker dan een Xbox , of zijn het totaal verschillende dingen.
ken het alletwee niet, maar dacht , wel leuk voor de donkere dagen in Spanje voor de kids
(die al zo oud zijn als de weg naar Rome, nou ja, bijna )
Dus zo een leeftijd van 35 jaar, zullen we maar zeggen..
Zou die neus nou per óngeluk zijn?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Feli en happy halloween!
Eind september hadden we inderdaad 28cquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi hundchen![]()
hoe is het in spanjuh? ik hoorde dat het er vorige week erg warm was, bij jou ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |