Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
![]()
En ja, ik schrok wakker en toen heb ik mijn pyjama gelijk uitgetrokken.
quote:
Zoiets had ik een tijdje terug ook. Opeens 3 kilo er af, dus dat ging lekker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was trouwens verrast dat de weegschaal opeens -2 kilo aangaf sinds de vorige keer (maand terug ofzo). Want ik heb nergens op gelet. En toch is het zo
. Het lijkt weinig (vooral procentueel gezien
) maar het is genoeg om mijn humeur net even dat extra zetje te geven.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:13 schreef Alicey het volgende:
Gelukkig heb ik niet zo heel vaak enge dromen.Als ik ze heb duurt het vaak wel een poosje ik weer helemaal bij zinnen ben.. Laatst heb ik zelfs mijn
aangevallen.
Werkse en shoolsequote:
Mens, jij bent heul niet zwaar ofzootquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets had ik een tijdje terug ook. Opeens 3 kilo er af, dus dat ging lekker.Later bleek echter dat de weegschaal niet goed op de grond stond en dat er nog net zoveel kilo's af moeten.
Plotseling overgegaan, of is er iets in je levensstijl veranderd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef NanKing het volgende:! Ik had vroeger (tot een jaartje terug dus
), altijd angstdromen/nachtmerries.
Koorts is inderdaad ook zoiets waar je hele rare wilde dromen van kunt krijgen..quote:Nu alleen nog maar als ik koorts heb. Dan moord ik iedereen uit.
Je bent er weer van tussen?quote:Werkse en shoolse.
Nou, 72 kilo's... Maakt toch een BMI van 25.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mens, jij bent heul niet zwaar ofzoot
Pillen specifiek daartegen, of is het bijvangst?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef NanKing het volgende:
Levenstijl veranderd + farmaceutische oplossing![]()
Ohw, je zwaaide 7of9 uit.quote:Ik ben niet weg, 7of9 is weg douchen, scholen en werken. Een BMI zegt lang niet alles, ik vind het onzin dat jij zou moeten afvallen.
AD, dus het is bijvangstquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pillen specifiek daartegen, of is het bijvangst?
Je past in een Sje dus niet zeurenquote:Ohw, je zwaaide 7of9 uit.Een BMI zegt inderdaad niet alles, maar met name rond mijn buik begin ik nu wel iets te gezellig te worden.. Hoewel ik aan de andere kant nog gewoon in jurkjes maatje S pas, dus heel erg is het allemaal ook weer niet inderdaad..
Mooi meegenomen dan.quote:
Ja, ik ben ook alweer bijna dertiger.quote:Je past in een Sje dus niet zeuren. En je buik tjah ouder worden he
.
TS doet foto's!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:08 schreef Alicey het volgende:
Game on.
OK, OK, we houden van vrouwen in het algemeen. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Alicey het volgende:
Ik heb al eventjes gegoogled, maar ik vind niet echt leuke plaatjes van bekende lesbeaus.
Of ik weet niet wie het is, of het is een foto die ik niet "leuk" vind.. Maar ik blijf nog even zoeken en als ik iets vind dan post ik.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo weer terug van een date.... en denk dat ik met haar maar ff vast ga daten
En wat denkt zij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo weer terug van een date.... en denk dat ik met haar maar ff vast ga daten
Ik wil het wel, maar ik weet niet waar ik geschikte foto's kan vinden..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Zeg! Wel posten in t lesbotopic maar geen foto's van ons willen plaatsen?
Evil!
Dat maakt het wel weer makkelijker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
OK, OK, we houden van vrouwen in het algemeen. Dat scheelt.
Dat soort dingen heb ik al geprobeerd, maar ik word zelf niet echt warm van het meeste..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:33 schreef lezzer het volgende:
Gewoon googlen op "lekkere lesbische meiden" o.i.d.
Nee, dan wordt het tijd voor een paar dagen op bed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
De nachten zijn niet meer wat ze ooit waren, als je in de afgelopen drie weken niet meer dan (gemiddeld) ong. 4 uur per nacht slaapt...
Daarom google ik er nooit opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik al geprobeerd, maar ik word zelf niet echt warm van het meeste..
31jaar, kapster, heet verkade van haar achternaam (leuke grapjes kan je daar over maken...), woont in zelfde provincie maar natuurlijk moeilijk te bereiken met ov dus ben je nog steeds 90 minuten bezig. En zij denkt er ook zo over. Ze gaat praten als ze wat nerveusig is (vond ik eigenlijk wel schattig)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:41 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Trouwens, beetje meer details kunnen geen kwaad.
Dan maken we het heel makkelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik al geprobeerd, maar ik word zelf niet echt warm van het meeste..
Oh, da's wel een betere idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan maken we het heel makkelijk.
Google maar gewoon op Jennifer Beals. Zeker de halve bevolking zal je danken.
Zijn de oorzaken daarvan eenvoudig aan te pakken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment wel. Ik ben denk ik nog nooit van mijn leven zo in de war geweest en zo emotioneel all-over-the-place als nu. Ik ga er langzaam stuk aan ben ik bang.
In ieder geval wijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan maken we het heel makkelijk.
Google maar gewoon op Jennifer Beals. Zeker de halve bevolking zal je danken.
Ook leuk, maar da's niet jennifer beals hoor...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, da's wel een betere idd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is het zaak om het ook naar boven te laten komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien als ik kon tijdreizen. Ik weet niet precies waar de oorzaak is. Het is een opeenstapeling dingen uit mijn hele leven (vooral de afgelopen 5 jaar) die nu in volle kracht een weg naar boven zoeken, getriggerd door een bepaalde gebeurtenis.
Tjeempiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ook leuk, maar da's niet jennifer beals hoor...
Dat allemaal een plaatsje geven kan best een opgave zijn. Tijdreizen kan niemand, maar wanneer je spijt hebt over dingen die je hebt gedaan (of juist niet hebt gedaan), dan houdt nog steeds niets je tegen om in het hier en nu te bewegen in een richting waar je achter staat. Sommige dingen kun je ook niets aan of mee doen, die kun je alleen leren te nemen als feit. Dat laatste is misschien nog wel het moeilijkst / kost het meeste tijd...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien als ik kon tijdreizen. Ik weet niet precies waar de oorzaak is. Het is een opeenstapeling dingen uit mijn hele leven (vooral de afgelopen 5 jaar) die nu in volle kracht een weg naar boven zoeken, getriggerd door een bepaalde gebeurtenis.
Wel voorzichtig zijn he, ik heb meestal zelf als ik niet verliefd ben eerlijk zeggen of niet doordatenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
31jaar, kapster, heet verkade van haar achternaam (leuke grapjes kan je daar over maken...), woont in zelfde provincie maar natuurlijk moeilijk te bereiken met ov dus ben je nog steeds 90 minuten bezig. En zij denkt er ook zo over. Ze gaat praten als ze wat nerveusig is (vond ik eigenlijk wel schattig)
Het is overigens niet zo dat we beide al verliefd zijn maar we vinden elkaar zeker intressant dus gaan we een tijdje daten en zien we wel wat hier uit gaat komen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, gebeurtenis... het is niet zo dat me echt iets is overkomen. Behalve een hevige emotionele teleurstelling.
Wat is de reden dat je met hem naar de psych gaat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Logician het volgende:
Over 10min trouwens naar de psych er wordt een test afgenomen om te kijken of mijn zoontje ook autisme heeftben doodnerveus
Had je dat zelf ook verwacht en/of op gerekend?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:23 schreef Logician het volgende:
Zelfde soort problematiek als ik had op die leeftijd.. en hebben net de diagnose gekregen, hij heeft net als ik asperger.
Ik heb het zelf ook, dus had al jaren het vermoeden en hield ook altijd rekening met de dingen en gevochten voor hem op school etc om dingen uit te leggen, omdat ik hem zo goed snapte zijn onmacht etc..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had je dat zelf ook verwacht en/of op gerekend?
Het is wel een voordeel dat jullie dat nu weten. Dat maakt dat jullie er verder optimaal rekening mee kunnen houden.Desondanks lijkt zoiets me toch nooit leuk om te horen...
Die mensen zul je altijd mee te maken blijven krijgen helaas. Dat is overigens ook zo bij dingen die je wel aan de buitenkant ziet. Wanneer je zelf helemaal gezond en "normaal" bent is het zooo makkelijk om te bepalen dat anderen iets wel moeten kunnen of dat ze niet moeten "zeuren".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:36 schreef Logician het volgende:
Ik heb het zelf ook, dus had al jaren het vermoeden en hield ook altijd rekening met de dingen en gevochten voor hem op school etc om dingen uit te leggen, omdat ik hem zo goed snapte zijn onmacht etc..
Aan de ene kant is het dus fijn dat er nu eindelijk rekening gehouden gaat worden met hem, aan de andere kant weet ik hoe rot het is om te hebben vooral omdat men het aan de buitenkant niet ziet en er altijd mensen zullen zijn die zoiets hebben van als je dit kan kun je dat ook..
Het zal voor hem wat dat betreft makkelijker zijn dan voor jou, maar inderdaad, het is wel iets wat zijn hele leven bij hem zal blijven.. Kan me het gevoel goed voorstellen.quote:en het is iets wat je de rest van je leven meedraagt dat is het rotte, maar dan toch liever het begrip en een veilige jeugd vol hulp dan hetzelfde onbegrip dat ik in mijn jeugd elke keer tegen aan liep.. maar blijft gewoon even een heel dubbel gevoel ..
Wel opgeknapt of meer inzicht gekregen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vanmiddag ook geslapen (gedroomd over een wit hek in de regen, whatever that may mean). Werd wakker met knallende koppijn en een moeder die met me kwam praten wat op zich wel fijn was (en waarbij ik het natuurlijk niet droog hield). Verwarrende materie allemaal zo.
omgquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Logician het volgende:
wtfword net gebelt door een kerel die via marktplaats al mijn gedragen schoenen (mits met panty gedragen) of evt. gedragen lingerie en panties wil overkopen
![]()
omfg!!!
Ja heb zo'n 70 dingen online staan momenteelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
omg![]()
Verkoop je kleding via marktplaats ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2009 19:29:00 ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Logician het volgende:
wtfword net gebelt door een kerel die via marktplaats al mijn gedragen schoenen (mits met panty gedragen) of evt. gedragen lingerie en panties wil overkopen
![]()
omfg!!!
Ja, een beetje. Ik neig ook steeds meer om naar een huisarts te stappen die me doorverwijst naar een psycholoog oid. Alleen vind ik dat idee echt heel erg engquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel opgeknapt of meer inzicht gekregen?
Wat verwacht je van een psycholoog?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, een beetje. Ik neig ook steeds meer om naar een huisarts te stappen die me doorverwijst naar een psycholoog oid. Alleen vind ik dat idee echt heel erg eng.
Ach, als hij er een leuk bedrag voor over heeft, waarom dan niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Logician het volgende:
![]()
omfg!!!
Is ook eng. Maar als je de juiste treft, dan is het ineens een leuk uitstapje na een paar keer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, een beetje. Ik neig ook steeds meer om naar een huisarts te stappen die me doorverwijst naar een psycholoog oid. Alleen vind ik dat idee echt heel erg eng.
Eigenlijk heel weinig. Misschien dat het iemand is die me kan vertellen welke stappen ik moet nemen om beter over mezelf te denken, of hoe ik mezelf niet meer zo meet aan anderen. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een psycholoog?
Het idee is leuk, maar ik zou wachten tot het een paar daagjes officieel is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok doen of niet....
Ik wil eigenlijk morgen naar stad gaan van mijn date van gister en haar opwachten tot ze klaar is met werken met een roos en daarna hapje met haar eten.... Hoe zouden jullie dat vinden na 1 date??
Het belangrijkste wat ik geleerd heb is om simpelweg mijn eigen mening te vormen. Hoe erg vind IK dit? Is tegenwoordig centrale vraag in mijn leven en sindsdien neem ik mezelf zelden iets kwalijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk heel weinig. Misschien dat het iemand is die me kan vertellen welke stappen ik moet nemen om beter over mezelf te denken, of hoe ik mezelf niet meer zo meet aan anderen. Ik weet het niet.
jaaaaaaaaaaaa maar we hebben officieel niets... we daten monogaam om te kijken of er een optie is tot een officieel iets...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar ik zou wachten tot het een paar daagjes officieel is.
Ben je verliefd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa maar we hebben officieel niets... we daten monogaam om te kijken of er een optie is tot een officieel iets...
ik ben zelde gelijk verliefd op iemand.... maar ik vind haar zeker intressantquote:
voor foto moet je me maar mailenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Vertel nou eens iets meer over haar dan!!! Foto mag ook.
sowieso kan heen harp een heel betoverend muziek instrument zijnquote:
Hoe is ze qua karakter? Eerste indruk?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor foto moet je me maar mailenga ik niet in een open forum posten...
naam: laura
leeftijd: 31
beroep: kapster
postuur: paar pondjes te veel maar dat past bij haar bouw
redelijk meisjes meisje maar niet overdreven
ongeveer even groot als ik ben (altijd fijn)
en tja wat wil je nog meer van haar weten??
zachtaardig maar open karakter... vond het heel lief om te zien hoe ze veel aan het praten was omdat ze nerveus was en dan soms heeeel even stil vielquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Hoe is ze qua karakter? Eerste indruk?
Da's cute. Kun je met haar lachen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zachtaardig maar open karakter... vond het heel lief om te zien hoe ze veel aan het praten was omdat ze nerveus was en dan soms heeeel even stil viel
gister iig welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Da's cute. Kun je met haar lachen?
Dat moet je me morgen eens uitleggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gister iig welje weet alleen nooit of dat blijft of niet...
quote:
Een voordeel van weinig verwachtingen hebben is dat de kans op een teleurstelling veel kleiner is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk heel weinig. Misschien dat het iemand is die me kan vertellen welke stappen ik moet nemen om beter over mezelf te denken, of hoe ik mezelf niet meer zo meet aan anderen. Ik weet het niet.
Het hangt er een beetje vanaf hoe de eerste date verlopen is. Voor mij zou dat toch wel bijzonder geweest moeten zijn om dit na een eerste date op waarde te kunnen schatten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok doen of niet....
Ik wil eigenlijk morgen naar stad gaan van mijn date van gister en haar opwachten tot ze klaar is met werken met een roos en daarna hapje met haar eten.... Hoe zouden jullie dat vinden na 1 date??
Dat jij nog niet getrouwd bent, ik snap het niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Heus wel, Lezzer. Je bent een superwoman, je zou een komeet nog kunnen stoppen als je zou willen.
Na 1 date zou ik gillend wegrennen als iemand dat deed. Hoe goed het ook klikte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok doen of niet....
Dikke stress dat ik het niet af krijg eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, wat lukt er niet? Ik heb hetzelfde probleem, dus voel helemaal met je mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou leuk zijn als jullie elkaar vanaaf weer zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb het anders aangepakt... gewoon sms gestuurt hoe ze het zou vinden als ik vnaaf langs zou komen met versgemaakte macaroni en dvd....ze ging er over nadenken... ze is een beetje als mij.. af en toe een dagje voor haarzelf nodig dus ik hoor het zo van haar.
Slecht geslapen, koud, donker, regenachtig.. Inderdaad blegh. Het is hier ook erg rumoerig en iedereen loopt aan mijn hoofd te zeuren. Goed, dat is iedere dag zo, maar omdat ik slecht geslapen heb word ik daar ook een beetje dol van vandaag.quote:wat een blegh dag is het vandaag zeg
Da's balen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef Qebbel het volgende:
Wat een takke weer! En mijn auto heeft een lekke band! Ik wil verdorie naar huis, eindelijk na een week! Ben er helemaal klaar mee
Jah, bijna weekend!quote:Jullie ook sterkte met de zware dag. Bijna weekeinde
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef lezzer het volgende:Ja nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
weekeind was da?? ik ben gewoon aan het werk... ben maandag en dinsdag vrijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef Qebbel het volgende:
Wat een takke weer! En mijn auto heeft een lekke band! Ik wil verdorie naar huis, eindelijk na een week! Ben er helemaal klaar mee
Jullie ook sterkte met de zware dag. Bijna weekeinde
Thanks,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:27 schreef Logician het volgende:
Jeetje.. wat een verhalen sterkte en een knuffel aan iedereen die dat nodig heeft vandaag![]()
Inmiddels is het wel weer een normale dag geworden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef wonderer het volgende:
Hoi
Gaat niet zo goed hier lees ik? *deelt wat knuffels uit*
Ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:27 schreef wonderer het volgende:
Ook voor Lezzer?
Phew *zweet van voorhoofd wis*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:05 schreef lezzer het volgende:
Nee hoor, ik hang niet te bungelen in het trapgat.
Let wel een beetje op jezelf..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef lezzer het volgende:
Ik heb al wel twee keer geblèrd vandaag
Nou, dat ik de instorting nabij ben, dat is wel duidelijkquote:
Heb je na vandaag nog een hoop gedoe, of wordt het dan rustiger?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dat ik de instorting nabij ben, dat is wel duidelijk![]()
Overigens wijt ik die labiliteit gedeeltelijk ook wel aan de maandelijkse hormonale disbalans.
Dat klinkt allemaal behoorlijk ernstig...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dat ik de instorting nabij ben, dat is wel duidelijk![]()
Overigens wijt ik die labiliteit gedeeltelijk ook wel aan de maandelijkse hormonale disbalans.
Ja, toch is dat in mijn beroep wel gangbaar, als je tegen een deadline zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal behoorlijk ernstig...
Oh, hallo meisjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef Qebbel het volgende:
Lezzer! Rustig aan meid! Life sucks, maar het komt altijd weer goed, 's mijn motto
. Huggie
![]()
![]()
Speciaal for U:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook naar Qebbel natuurlijk![]()
Hm. Nou ja, als je er maar niet aan onderdoor gaat en goed op jezelf past. En je kunt altijd die prince2 figuur de schuld geven natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, toch is dat in mijn beroep wel gangbaar, als je tegen een deadline zit.
Gecombineerd met mijn explosieve karakter een tijdbom. Dat wel
Dat doe ik sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef wonderer het volgende:
En je kunt altijd die prince2 figuur de schuld geven natuurlijk.
Die is zelfs de verantwoordelijke.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Nou ja, als je er maar niet aan onderdoor gaat en goed op jezelf past. En je kunt altijd die prince2 figuur de schuld geven natuurlijk.
Daarom zal hij wel zo nerveus zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die is zelfs de verantwoordelijke.
Klinkt een beetje als een nerveus type.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:33 schreef lezzer het volgende:
Die hele actie waar hij zo link over geworden was, dat heb ik de volgende dag in een uur opgeleverd
Expres
Hmm, daar zou ik best een kopje koffie mee willen drinken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef Qebbel het volgende:
Lezzer! Rustig aan meid! Life sucks, maar het komt altijd weer goed, 's mijn motto
. Huggie
![]()
![]()
Speciaal for U:
[ afbeelding ]
Ik ook eens een maand of 3. Was wel goed voor me, veel geleerd over mezelf toendertijd. Nu eigenlijk nooit meer echt zat. Veeeeeel relaxter.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef lezzer het volgende:
Mjah, ik ben ooit gestopt met drinken.![]()
Anders was ik nou al lazerus denk ik...
Om goeie redenen enzo of gewoon omdat je er geen zin meer in had?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef lezzer het volgende:
Mjah, ik ben ooit gestopt met drinken.![]()
Anders was ik nou al lazerus denk ik...
ik werk morgen t/m zondag, maandag en disndag mijn weekeind en maandag zie ik verkade meisje weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Vanyel het volgende:
NIETES!
Heb ik net lekker vrijdag vrij, moet ik eerst op en top genieten van mijn driedaags weekend. Voorlopig geen maandagen toegestaan hier.
Een kater van 2 weken did the trick zeg maar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om goeie redenen enzo of gewoon omdat je er geen zin meer in had?
Mooi, ik ben een maand geleden gestopt met koffie drinkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Thee voor mij omdat ik buikpijn krijg van koffie de laatste tijd.
Dan heb je wel meteen het slechte voorbeeld ja..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:50 schreef lezzer het volgende:
En ik dronk ook wel een beetje om vreemde redenen (voor de roes), en toen ik me dat realiseerde ben ik er mee gestopt. Ook omdat mijn familie er ook wel raad mee weet
Ook als je goed oplet dat je het niet op de lege maag drinkt en het bij 1 of 2 per dag houdt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Thee voor mij omdat ik buikpijn krijg van koffie de laatste tijd.
Een echte kapitein vaart ook door de Rode Zee!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Veel bier, geen kater, met leuke dame in bed beland, zijn ongesteld.![]()
Maar huisgenootje, ik zie potentie op herhaling.
Ok, ik heb meer woorden nodig...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Heb ik dus ook een keer gehad, belande (10jr terug ofzo) met een meisje na het stappen onder de douche, 1 kaarsje aan, muziek aan, lekker stoom en geil, ik ga naar beneden bij haar en proef ineens ijzersmaak ..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Kweetnie of mijn verhaal onder een toffe grap valtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:22 schreef skunkasaur het volgende:
Kan iemand een toffe grap vertellen of zo... ik moet even een beetje afgeleid worden
In dat geval:quote:
quote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef Vanyel het volgende:
Met iemand die je al een tijdje kent misschien, maar voor de eerste keer is dat toch wat minder.
Huisgenootje, samen op stap geweest, samen in bed beland en elkaar opgegeild maar ze was ongesteld dus uiteindelijk alleen maar oeleboeletietevoele en ik denk dat zich dit wel eens zou kunnen herhalen. Leuk meisje in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, ik heb meer woorden nodig...
Wat?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb ik dus ook een keer gehad, belande (10jr terug ofzo) met een meisje na het stappen onder de douche, 1 kaarsje aan, muziek aan, lekker stoom en geil, ik ga naar beneden bij haar en proef ineens ijzersmaak ..was er meteen klaar mee.
Kus voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
verdomme me rug weer naar de kloteecht kan er wel om janken word er gek van
upquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Is leuk. En een major hit, want de hele wereld gaat er ongeveer heen volgens mij.
Heksje Lilly nog nooit van gehoord.
Tot vandaag ik ook niet. Maarja, heb ook niet elke dag 4- en 6-jarigen op bezoek. Voor mij persoonlijk was Up ws leuker geweest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Is leuk. En een major hit, want de hele wereld gaat er ongeveer heen volgens mij.
Heksje Lilly nog nooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tot vandaag ik ook niet. Maarja, heb ook niet elke dag 4- en 6-jarigen op bezoek. Voor mij persoonlijk was Up ws leuker geweest.
Voor de 4-jarige was het de eerste keer in de bioscoop. Dat was dus brullen bij de voorfilmpjes omdat ze het doodeng vond en dacht dat de draak uit het scherm de zaal in zou komen
jep, was behoorlijk zwaar fysiek en mentaal, was wel goed en gezellig, maar ben zo blij nu in een stil huis met een warm kopje thee en mijn kat op schoot te zitten.. rust....................................................................quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
doel je op je "uitje" van gister bij de fam??
maar dieren zijn toch ook mode accessoires... als dat niet met inrichting matcht ben je wel zoooooo 2001quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat kleurt Guusje leuk bij je inrichting.
lol niet bewust ieg, maar nu je het zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat kleurt Guusje leuk bij je inrichting.
* Knuffelzacht biedt vanyel een extra kopje koffie aanquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:16 schreef Vanyel het volgende:
Ieuw rooibos-/ sinaasappelthee.
Lekkah ontbijten met pannenkoeken en chocomel en koffie.
Jammer dat ik dat in mijn eentje een uur te vroeg doe, omdat we allebei ff vergeten waren dat de klok terugging en zij dus te vroeg naar een afspraak ging en ik te vroeg opstond voor sporten.
Volgens mij de eerste keer dat dit me overkomt.
details detailsquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Goedemorgen! Gisteren een schandalige avond gehad.
Ik was op een feestje bij een groep buitenlandse studenten, was gezellig. Mijn scharrel was ook aanwezig (is een vent trouwens, hopelijk langdurige niet serieuze basis maar ik blijf natuurlijk wel uitkijken naar een leuke dame voor iets serieus) maar buiten praten over wat we de volgende keer met elkaar uit zouden spoken is er niets gebeurd. Ik een leuke bi meegetrokken naar mijn stamkroeg. Kom ik daar, was er een meisje dat ik 5 weken geleden gezoend heb. Zij ging net naar buiten dus nog even zoenen. Toen kwamen er ineens 2 jonge gothicmeisjes naar me toe (maar niet zo gothic dat het onsexy of emo overkwam, zwarte kleding, piercings/tattoo's etc). Beginnen ze me allebei te zoenen, toen nog met zijn drieën gezoend. Was een toffe ervaring. Uiteindelijk begon bi-meisje mij ook te zoenen en toen werden we lange tijd lastig gevallen door een irritante neger die ik een trap in zijn reet gegeven heb. Dáárna was het leuke bi-meisje ineens verdwenenquote:
Detailsquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Zoals ik al zei, het was dus schandalig. Was tof om mee te maken, dat wel. Maar ik vind wel zo dat het niet elke week zo moet gaan. En zoenen met 2 meiden tegelijk is echtquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Details
edit: oeps F5 voor t reageren is misschien ook handig..
Nee joh. Ik had gewoon een buitensporig idiote avond, dit is voor mij ook geen gesneden koek.quote:
hmm.. met zn drieën allerlei activiteiten ontplooien ok, maar van gelijktijdig met 2 mensen zoenen ben ik nooit zo'n fan geweest. Zie daar echt de meerwaarde niet van.quote:
ik heb het ook nog nooit gedaan maar zou het niet uit de weggaan als het op mijn singlepad zou komen. wie weet zijn zij geen stelletje en heeft het ook niets met monogamie of polygamie te maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed wat er leuk aan is. Vandaar mijn opmerking. Ik zal wel ouderwets zijn hoor, maar ik ben nogal monogaam en ronduit eenkennig misschien wel.
Het is ontzettend lekker, vind ik zelf. Gewoon, enorm sensueel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
hmm.. met zn drieën allerlei activiteiten ontplooien ok, maar van gelijktijdig met 2 mensen zoenen ben ik nooit zo'n fan geweest. Zie daar echt de meerwaarde niet van.
Ik ben ook monogaam in relaties, daarbuiten had ik altijd wel een soort van fuckbuddy en die gewoonte heb ik onlangs weer opgepakt. Eenkennig ben ik absoluut niet, maak graag contact met vreemden. Ik vind je trouwens niet ouderwets, lijkt me eerder dat jouw opvattingen dichter bij de algemene norm liggen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed wat er leuk aan is. Vandaar mijn opmerking. Ik zal wel ouderwets zijn hoor, maar ik ben nogal monogaam en ronduit eenkennig misschien wel.
Was geen stelletje. Ik denk eigenlijk ook niet dat ze lesbisch zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit gedaan maar zou het niet uit de weggaan als het op mijn singlepad zou komen. wie weet zijn zij geen stelletje en heeft het ook niets met monogamie of polygamie te maken.
details detailsquote:
Mijn vriend bleef voor het eerst een nachtje bij mij slapen. Hij woont in Hoogeveen en ik in Zwolle, hij nam zijn 2 persoons Areobed mee. Mijn bed is niet echt geschikt voor 2 man, zeker niet omdat ik net een straalkacheltje ben snachts. En ik kom er dus achter dat ik het tof vind om naast iemand in slaap te vallen en wakker te wordenquote:
I'll never forget you're sparkling green eyes beautyquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, soms heb je van die avonden dat je je helemaal alleen voelt. En dat je bang bent dat je vergeten wordt.
Which you have never seen in real lifequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Sitethief het volgende:
I'll never forget you're sparkling green eyes beauty.
I refuse your 'reality' and substitute my own!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Which you have never seen in real life. En in real life zijn ze verdacht grijs en onsprankelend
.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Logician het volgende:
Mijn Guusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfew! Ik zou er ook niet van kunnen slapen hoor, heeft vast iedereen wel zo'n beetje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
goffer wat een kut nacht. meisje met wie ik had afgesproken vandaag en waar ik gruwlijk veel mee sms smste ineens niet meer, telefoon uit etc etc. geen oog dicht gedaan hierdoor omdat er door mijn hoofd heen spookte van misschien wel ongeluk gehad. Dan denk je natuurlijk stel je niet zo aan meis maar ik heb dit dus al eens eerder meegemaakt toen bleek mijn toenmalig vriendje in het ziekenhuis te liggen dus tja
gelukkig haar net aan telefoon gehad en alles goed =)
Aanstellerig vind ik het niet.. Als er geen antwoord wordt gegeven terwijl iemand dat normaal wel doet word ik altijd erg onrustig..quote:straks ga ik haar weer zienmja hoe blij word je ervan als je weet dat je 2uurtjes hebt geslapen en er dus gewoon NIET uit ziet
en jaaaa ik weet dat het aanstellerig is dat ik dan gelijk niet slaap maar ja ervaringen uit het verleden kunnen gaan spoken in het heden.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Logician het volgende:
Mijn Guusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:02 schreef Alicey het volgende:
Uiteindelijk is het echter toch een Duitser geworden.
[ afbeelding ]
wat ik en normale trekjesquote:
Als je naar het buitenland wil zou ik er idd goed over nadenken. Hoewel je misschien wel zou kunnen polsen of bijvoorbeeld ouders of andere familieleden eventueel de kat(ten) zouden kunnen opvangen als je een tijdje weg bent.. Dan is het nog best te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:41 schreef Qebbel het volgende:
Liefff! Ik wil ook heel graag een kat! Altijd mee opgegroeid en had er zelf uiteindelijk ook twee. Echt mijn HELDEN. Maar toen mijn relatie uiting, heeft mijn ex ze meegenomen
. Nu overweeg ik toch heel hard om zelf weer een kat te nemen. Alleen woon ik (nog) niet samen en ik wil voor mijn studie nog een tijdje naar het buitenland, volgend jaar ergens. Dus twijfel of het wel handig is...
Het zou ook Lezzers keus zijn geweest?quote:Goede keus! Zal Lezzer ook blij mee zijn
!
Altijd jammer inderdaad dat dat soort dingen zo lang van te voren moeten..quote:Ik ga trouwens in januari naar Top Gear in de Rai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt echt TE geweldig! Heb er nu al helemaal zin in, maar het duurt nog een eeuw. Zo jammer altijd van dat soort dingen. Dan verheug je je er op, maar moet je nog erg lang wachten.![]()
Maaaar een hele grote goedmaker is Paul McCartney in december!!!![]()
![]()
Leuke dingen in het verschiet, maar nu nog even heel hard werken!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat ik en normale trekjeskan dat???
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:02 schreef Alicey het volgende:
Uiteindelijk is het echter toch een Duitser geworden.
[ afbeelding ]
Ah, het oudere broertje van de mijne danquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ah, het oudere broertje van de mijne dan![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lekkere bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Logician :![]()
![]()
Tjeempie, wat een ellende.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:33 schreef Logician het volgende:
Blergh zo naar de dokter en daarna naar het ziekenhuis om foto's te maken, heb zo'n draaitrap en ben nogal onstabiel door de morfine en valium, moest naar de wc s'nachts en stapte ik met mijn stomme kop gewoon in de binnenzijde van de trap ipv de leuning/muurkant en flikker me daar toch naar beneden, achterhoofd zit een ei op, misselijk, duizelig, oorzuizingen en mijn linker arm doet enorm pijn en dat door 6x morfine heen.. elke beweging trilling doet pijnmoet om 15u daar zijn.. Dokter assistente noemde 'hersenschudding' waarschijnlijk en ik moet na de dokter foto's laten maken.. bah alsof het nog allemaal niet genoeg is dat ik al 6mnd met die rotziekte zit
Damn Logi. Flinke step backwards dan weer. Je zult wel onderweg zijn nu. Ik vraag me wel eens af hoe je het allemaal doet, ziek zijn, heen en weer crossen naar ziekenhuis, huisarts, voor jezelf zorgen, voor je kinderen zorgen, voor je huisdieren zorgen... Ik wou dat ik iets voor je kon betekenen maar meer dan een virtuele hug kan ik volgens mij ook niet voor je doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:33 schreef Logician het volgende:
Blergh zo naar de dokter en daarna naar het ziekenhuis om foto's te maken, heb zo'n draaitrap en ben nogal onstabiel door de morfine en valium, moest naar de wc s'nachts en stapte ik met mijn stomme kop gewoon in de binnenzijde van de trap ipv de leuning/muurkant en flikker me daar toch naar beneden, achterhoofd zit een ei op, misselijk, duizelig, oorzuizingen en mijn linker arm doet enorm pijn en dat door 6x morfine heen.. elke beweging trilling doet pijnmoet om 15u daar zijn.. Dokter assistente noemde 'hersenschudding' waarschijnlijk en ik moet na de dokter foto's laten maken.. bah alsof het nog allemaal niet genoeg is dat ik al 6mnd met die rotziekte zit
OK.. aangezien je rust moet houden, is het niet beter om je kinderen te laten logeren of zijn ze vrij rustig? Ik heb eens een hersenschudding niet goed uitgeziekt en toen had ik nog een paar jaar elke maand knallende koppijn, vandaar.. En verder vind ik het erg knap dat je het zo goed vol weet te houden, ik zou dat vast niet zo kunnen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:41 schreef Logician het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis, hersenschudding, en extra foto's moesten gemaakt worden omdat er een bloeduitstorting in het kraakbeen mijn elleboog zit wat blijkbaar heel erg pijn doet.. door dat bloed was de foto wazig (zat een soort wazige lijn in) en moesten er extra foto's gemaakt worden, maar gelukkig niets gebroken!
@7 geen idee, denk dat het als het niet anders kan gewoon moet?
mijn grootste talent schijnbaar, domme aktiesquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:53 schreef Vanyel het volgende:
Das wel een mooi dramaverhaal zeg.
Dan nog is het super oneerlijk. Je verdient meer geluk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:52 schreef Logician het volgende:
lig nu even op bed met de laptop, de 2 kleintjes zijn sinds het niet goed gaat sowieso alleen het weekend hier en de oudste is 13 dus die redt zichzelf wel redelijk, verder heb ik gelukkig 5 uur thuiszorg nu.. maar tís wel zwaar balen dat dit er nog even boven op komt.. weet er ook even niets zinnigs over te zeggen baal gewoon, ging eindelijk weer een beetje beter qua pijn en nu lig ik weer plat..voelt aan de ene kant echt super oneerlijk.. aan de andere kant moet ik blijven relativeren, had ook in afrika kunnen wonen etc.. heb ieg goede pijnstilling en veel lieve mensen om me heen die me veel helpen qua koken/boodschappen/rijden etc.
De serie heet Three Rivers(CBS), maar heeft geloof ik niet al te beste recensies en views, waardoor hij waarschijnlijk van de buis wordt gehaald. Whatever. Ik ga wel ff kijken of ik een paar afleveringen kan downloaden en oordeel zelf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:02 schreef lezzer het volgende:
Hoe heet die serie?
Ze ziet er daar trouwens beter uit dan in the L-word vind ik
Wij zijn deze week seizoen 6 aan het kijken trouwens, ik vind het het beste seizoen tot nu toe
Mijn vriendin kijkt ook sinds kort Queer as Folk. Geen idee welke versie, maar heb het zelf nog niet gezien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef lezzer het volgende:
Ik omarm elke lesboserie.![]()
Als er maar potten in zitten![]()
Mijn vrouw heeft in eens Queer as Folk ontdekt. Op Out.TV zenden ze de amerikaanse variant uit. Maar die is niet te koop in NLVolgens mij tenminste (met nl sub).
De Britse versie had ik al eens gezien maar hebben we nu ook op dvd
Ik heb trouwens van de week "I can't think straight" en "The World Unseen" gekocht op dvd. Moeten we nog kijken.
Haha! Wees blij! Dan heb je nog wat te kijken. Ik heb ook niet zo veel gezien hoor, maar vind het natuurlijk wel leuk om naar te kijken, of een leuke lesbische roman te lezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik voel me slechte lesbo nuenige wat lesbisch is is wat ik hier heb gezien van if walls could talk 2 met ellen degenneris
dat stukje was overigens wel goed
Hey Logicquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:16 schreef Logician het volgende:
goedemorgen, sorrie wist/weet niet zo goed te reageren..![]()
![]()
En nieuwe serieoeh!
Oh, ik moest echt huilen bij die film. Prachtig!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Qebbel het volgende:
Ik weet niet of ik hem nou het 'beste', 'meest aangrijpende', of 'ontroerendste' lesbo film moet noemen, maar "Aimee & Jaguar" heeft echt de nr 1 plek in mijn hart veroverd in dit genre. Ik denk dat mijn vriendin en ik allebei een 5 minuten stilzwijgend tegen elkaar aan op de bank hebben gezeten, na afloop van de film.
Maar denk dat je die vast al wel eens gezien hebt. Wil eigenlijk het boek ook nog wel lezen.
Aan-ra-der!quote:Tipping the Velvet staat trouwens nog steeds op mijn lijst (boek en film)!
Ik zag m bij ergens in de aanbieding, pakketten van boek+film en dan 2x zo'n pakket voor 10e. Maar wist niet welke ik er dan bij zou nemen. Had haast. Vanavond nog maar eens kijken.quote:
heyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hey Logic! Hoe gaat ie met je? Heb je een beetje een goede nacht gehad?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt niet te geloven... mijn schijt zware bindingsangst speelt nu al op na 2 dates
Photobucket doet moeilijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohja en een dikkeen veel knuffels voor logi!
seven, what happend with your ava?
nja ik ben sowieso niet goed in gevoelens/emoties te herkennen/toe te laten. Ook heb ik dus zware verlatings/bindingsangst. Heb 2 dates gehad met haar en word nu al verscheurd door 2 emoties. De ene zegt van moet proberen kans geven de ander zegt nee niet doen niet goed voor mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
details?
[..]
Photobucket doet moeilijk.
Ik knuffel elke week wel met mijn vrienden. Doet het net zo goed als een knuffel van je lief. Alleen krijg je er geen kus op je wang bij of iemand die je tranen wegveegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch is het maar virtueel . Een echte knuffel, dat is toch wel heel fijn. En heel zeldzaam eigenlijk.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand die je tranen wegveegt![]()
!
In case you didn't notice, vanavond ben ik een wrak ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |