quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tot vandaag ik ook niet. Maarja, heb ook niet elke dag 4- en 6-jarigen op bezoek. Voor mij persoonlijk was Up ws leuker geweest.
Voor de 4-jarige was het de eerste keer in de bioscoop. Dat was dus brullen bij de voorfilmpjes omdat ze het doodeng vond en dacht dat de draak uit het scherm de zaal in zou komen
jep, was behoorlijk zwaar fysiek en mentaal, was wel goed en gezellig, maar ben zo blij nu in een stil huis met een warm kopje thee en mijn kat op schoot te zitten.. rust....................................................................quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
doel je op je "uitje" van gister bij de fam??
maar dieren zijn toch ook mode accessoires... als dat niet met inrichting matcht ben je wel zoooooo 2001quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat kleurt Guusje leuk bij je inrichting.
lol niet bewust ieg, maar nu je het zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat kleurt Guusje leuk bij je inrichting.
* Knuffelzacht biedt vanyel een extra kopje koffie aanquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:16 schreef Vanyel het volgende:
Ieuw rooibos-/ sinaasappelthee.
Lekkah ontbijten met pannenkoeken en chocomel en koffie.
Jammer dat ik dat in mijn eentje een uur te vroeg doe, omdat we allebei ff vergeten waren dat de klok terugging en zij dus te vroeg naar een afspraak ging en ik te vroeg opstond voor sporten.
Volgens mij de eerste keer dat dit me overkomt.
details detailsquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Goedemorgen! Gisteren een schandalige avond gehad.
Ik was op een feestje bij een groep buitenlandse studenten, was gezellig. Mijn scharrel was ook aanwezig (is een vent trouwens, hopelijk langdurige niet serieuze basis maar ik blijf natuurlijk wel uitkijken naar een leuke dame voor iets serieus) maar buiten praten over wat we de volgende keer met elkaar uit zouden spoken is er niets gebeurd. Ik een leuke bi meegetrokken naar mijn stamkroeg. Kom ik daar, was er een meisje dat ik 5 weken geleden gezoend heb. Zij ging net naar buiten dus nog even zoenen. Toen kwamen er ineens 2 jonge gothicmeisjes naar me toe (maar niet zo gothic dat het onsexy of emo overkwam, zwarte kleding, piercings/tattoo's etc). Beginnen ze me allebei te zoenen, toen nog met zijn drieën gezoend. Was een toffe ervaring. Uiteindelijk begon bi-meisje mij ook te zoenen en toen werden we lange tijd lastig gevallen door een irritante neger die ik een trap in zijn reet gegeven heb. Dáárna was het leuke bi-meisje ineens verdwenenquote:
Detailsquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Goedemorgen! Gisteren een schandalige avond gehad.
Zoals ik al zei, het was dus schandalig. Was tof om mee te maken, dat wel. Maar ik vind wel zo dat het niet elke week zo moet gaan. En zoenen met 2 meiden tegelijk is echtquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Details
edit: oeps F5 voor t reageren is misschien ook handig..
Nee joh. Ik had gewoon een buitensporig idiote avond, dit is voor mij ook geen gesneden koek.quote:
hmm.. met zn drieën allerlei activiteiten ontplooien ok, maar van gelijktijdig met 2 mensen zoenen ben ik nooit zo'n fan geweest. Zie daar echt de meerwaarde niet van.quote:
ik heb het ook nog nooit gedaan maar zou het niet uit de weggaan als het op mijn singlepad zou komen. wie weet zijn zij geen stelletje en heeft het ook niets met monogamie of polygamie te maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed wat er leuk aan is. Vandaar mijn opmerking. Ik zal wel ouderwets zijn hoor, maar ik ben nogal monogaam en ronduit eenkennig misschien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |