Dat klinkt allemaal behoorlijk ernstig...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dat ik de instorting nabij ben, dat is wel duidelijk![]()
Overigens wijt ik die labiliteit gedeeltelijk ook wel aan de maandelijkse hormonale disbalans.
Ja, toch is dat in mijn beroep wel gangbaar, als je tegen een deadline zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal behoorlijk ernstig...
Oh, hallo meisjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef Qebbel het volgende:
Lezzer! Rustig aan meid! Life sucks, maar het komt altijd weer goed, 's mijn motto
. Huggie
![]()
![]()
Speciaal for U:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook naar Qebbel natuurlijk![]()
Hm. Nou ja, als je er maar niet aan onderdoor gaat en goed op jezelf past. En je kunt altijd die prince2 figuur de schuld geven natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, toch is dat in mijn beroep wel gangbaar, als je tegen een deadline zit.
Gecombineerd met mijn explosieve karakter een tijdbom. Dat wel
Dat doe ik sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef wonderer het volgende:
En je kunt altijd die prince2 figuur de schuld geven natuurlijk.
Die is zelfs de verantwoordelijke.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Nou ja, als je er maar niet aan onderdoor gaat en goed op jezelf past. En je kunt altijd die prince2 figuur de schuld geven natuurlijk.
Daarom zal hij wel zo nerveus zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die is zelfs de verantwoordelijke.
Klinkt een beetje als een nerveus type.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:33 schreef lezzer het volgende:
Die hele actie waar hij zo link over geworden was, dat heb ik de volgende dag in een uur opgeleverd
Expres
Hmm, daar zou ik best een kopje koffie mee willen drinken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef Qebbel het volgende:
Lezzer! Rustig aan meid! Life sucks, maar het komt altijd weer goed, 's mijn motto
. Huggie
![]()
![]()
Speciaal for U:
[ afbeelding ]
Ik ook eens een maand of 3. Was wel goed voor me, veel geleerd over mezelf toendertijd. Nu eigenlijk nooit meer echt zat. Veeeeeel relaxter.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef lezzer het volgende:
Mjah, ik ben ooit gestopt met drinken.![]()
Anders was ik nou al lazerus denk ik...
Om goeie redenen enzo of gewoon omdat je er geen zin meer in had?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef lezzer het volgende:
Mjah, ik ben ooit gestopt met drinken.![]()
Anders was ik nou al lazerus denk ik...
ik werk morgen t/m zondag, maandag en disndag mijn weekeind en maandag zie ik verkade meisje weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Vanyel het volgende:
NIETES!
Heb ik net lekker vrijdag vrij, moet ik eerst op en top genieten van mijn driedaags weekend. Voorlopig geen maandagen toegestaan hier.
Een kater van 2 weken did the trick zeg maar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om goeie redenen enzo of gewoon omdat je er geen zin meer in had?
Mooi, ik ben een maand geleden gestopt met koffie drinkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Thee voor mij omdat ik buikpijn krijg van koffie de laatste tijd.
Dan heb je wel meteen het slechte voorbeeld ja..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:50 schreef lezzer het volgende:
En ik dronk ook wel een beetje om vreemde redenen (voor de roes), en toen ik me dat realiseerde ben ik er mee gestopt. Ook omdat mijn familie er ook wel raad mee weet
Ook als je goed oplet dat je het niet op de lege maag drinkt en het bij 1 of 2 per dag houdt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Thee voor mij omdat ik buikpijn krijg van koffie de laatste tijd.
Een echte kapitein vaart ook door de Rode Zee!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Veel bier, geen kater, met leuke dame in bed beland, zijn ongesteld.![]()
Maar huisgenootje, ik zie potentie op herhaling.
Ok, ik heb meer woorden nodig...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Heb ik dus ook een keer gehad, belande (10jr terug ofzo) met een meisje na het stappen onder de douche, 1 kaarsje aan, muziek aan, lekker stoom en geil, ik ga naar beneden bij haar en proef ineens ijzersmaak ..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Kweetnie of mijn verhaal onder een toffe grap valtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:22 schreef skunkasaur het volgende:
Kan iemand een toffe grap vertellen of zo... ik moet even een beetje afgeleid worden
In dat geval:quote:
quote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef Vanyel het volgende:
Met iemand die je al een tijdje kent misschien, maar voor de eerste keer is dat toch wat minder.
Huisgenootje, samen op stap geweest, samen in bed beland en elkaar opgegeild maar ze was ongesteld dus uiteindelijk alleen maar oeleboeletietevoele en ik denk dat zich dit wel eens zou kunnen herhalen. Leuk meisje in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, ik heb meer woorden nodig...
Wat?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb ik dus ook een keer gehad, belande (10jr terug ofzo) met een meisje na het stappen onder de douche, 1 kaarsje aan, muziek aan, lekker stoom en geil, ik ga naar beneden bij haar en proef ineens ijzersmaak ..was er meteen klaar mee.
Kus voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
verdomme me rug weer naar de kloteecht kan er wel om janken word er gek van
upquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Is leuk. En een major hit, want de hele wereld gaat er ongeveer heen volgens mij.
Heksje Lilly nog nooit van gehoord.
Tot vandaag ik ook niet. Maarja, heb ook niet elke dag 4- en 6-jarigen op bezoek. Voor mij persoonlijk was Up ws leuker geweest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Is leuk. En een major hit, want de hele wereld gaat er ongeveer heen volgens mij.
Heksje Lilly nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |