jaaaaaaaaaaaa maar we hebben officieel niets... we daten monogaam om te kijken of er een optie is tot een officieel iets...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar ik zou wachten tot het een paar daagjes officieel is.
Ben je verliefd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa maar we hebben officieel niets... we daten monogaam om te kijken of er een optie is tot een officieel iets...
ik ben zelde gelijk verliefd op iemand.... maar ik vind haar zeker intressantquote:
voor foto moet je me maar mailenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Vertel nou eens iets meer over haar dan!!! Foto mag ook.
sowieso kan heen harp een heel betoverend muziek instrument zijnquote:
Hoe is ze qua karakter? Eerste indruk?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor foto moet je me maar mailenga ik niet in een open forum posten...
naam: laura
leeftijd: 31
beroep: kapster
postuur: paar pondjes te veel maar dat past bij haar bouw
redelijk meisjes meisje maar niet overdreven
ongeveer even groot als ik ben (altijd fijn)
en tja wat wil je nog meer van haar weten??
zachtaardig maar open karakter... vond het heel lief om te zien hoe ze veel aan het praten was omdat ze nerveus was en dan soms heeeel even stil vielquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Hoe is ze qua karakter? Eerste indruk?
Da's cute. Kun je met haar lachen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zachtaardig maar open karakter... vond het heel lief om te zien hoe ze veel aan het praten was omdat ze nerveus was en dan soms heeeel even stil viel
gister iig welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Da's cute. Kun je met haar lachen?
Dat moet je me morgen eens uitleggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gister iig welje weet alleen nooit of dat blijft of niet...
quote:
Een voordeel van weinig verwachtingen hebben is dat de kans op een teleurstelling veel kleiner is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk heel weinig. Misschien dat het iemand is die me kan vertellen welke stappen ik moet nemen om beter over mezelf te denken, of hoe ik mezelf niet meer zo meet aan anderen. Ik weet het niet.
Het hangt er een beetje vanaf hoe de eerste date verlopen is. Voor mij zou dat toch wel bijzonder geweest moeten zijn om dit na een eerste date op waarde te kunnen schatten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok doen of niet....
Ik wil eigenlijk morgen naar stad gaan van mijn date van gister en haar opwachten tot ze klaar is met werken met een roos en daarna hapje met haar eten.... Hoe zouden jullie dat vinden na 1 date??
Dat jij nog niet getrouwd bent, ik snap het niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Heus wel, Lezzer. Je bent een superwoman, je zou een komeet nog kunnen stoppen als je zou willen.
Na 1 date zou ik gillend wegrennen als iemand dat deed. Hoe goed het ook klikte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok doen of niet....
Ik wil eigenlijk morgen naar stad gaan van mijn date van gister en haar opwachten tot ze klaar is met werken met een roos en daarna hapje met haar eten.... Hoe zouden jullie dat vinden na 1 date??
Dikke stress dat ik het niet af krijg eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, wat lukt er niet? Ik heb hetzelfde probleem, dus voel helemaal met je mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou leuk zijn als jullie elkaar vanaaf weer zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb het anders aangepakt... gewoon sms gestuurt hoe ze het zou vinden als ik vnaaf langs zou komen met versgemaakte macaroni en dvd....ze ging er over nadenken... ze is een beetje als mij.. af en toe een dagje voor haarzelf nodig dus ik hoor het zo van haar.
Slecht geslapen, koud, donker, regenachtig.. Inderdaad blegh. Het is hier ook erg rumoerig en iedereen loopt aan mijn hoofd te zeuren. Goed, dat is iedere dag zo, maar omdat ik slecht geslapen heb word ik daar ook een beetje dol van vandaag.quote:wat een blegh dag is het vandaag zeg
Da's balen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef Qebbel het volgende:
Wat een takke weer! En mijn auto heeft een lekke band! Ik wil verdorie naar huis, eindelijk na een week! Ben er helemaal klaar mee
Jah, bijna weekend!quote:Jullie ook sterkte met de zware dag. Bijna weekeinde
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef lezzer het volgende:Ja nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
weekeind was da?? ik ben gewoon aan het werk... ben maandag en dinsdag vrijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef Qebbel het volgende:
Wat een takke weer! En mijn auto heeft een lekke band! Ik wil verdorie naar huis, eindelijk na een week! Ben er helemaal klaar mee
Jullie ook sterkte met de zware dag. Bijna weekeinde
Thanks,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:27 schreef Logician het volgende:
Jeetje.. wat een verhalen sterkte en een knuffel aan iedereen die dat nodig heeft vandaag![]()
Inmiddels is het wel weer een normale dag geworden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef wonderer het volgende:
Hoi
Gaat niet zo goed hier lees ik? *deelt wat knuffels uit*
Ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:27 schreef wonderer het volgende:
Ook voor Lezzer?
Phew *zweet van voorhoofd wis*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:05 schreef lezzer het volgende:
Nee hoor, ik hang niet te bungelen in het trapgat.
Let wel een beetje op jezelf..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef lezzer het volgende:
Ik heb al wel twee keer geblèrd vandaag
Nou, dat ik de instorting nabij ben, dat is wel duidelijkquote:
Heb je na vandaag nog een hoop gedoe, of wordt het dan rustiger?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dat ik de instorting nabij ben, dat is wel duidelijk![]()
Overigens wijt ik die labiliteit gedeeltelijk ook wel aan de maandelijkse hormonale disbalans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |