Daarom google ik er nooit opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik al geprobeerd, maar ik word zelf niet echt warm van het meeste..
31jaar, kapster, heet verkade van haar achternaam (leuke grapjes kan je daar over maken...), woont in zelfde provincie maar natuurlijk moeilijk te bereiken met ov dus ben je nog steeds 90 minuten bezig. En zij denkt er ook zo over. Ze gaat praten als ze wat nerveusig is (vond ik eigenlijk wel schattig)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:41 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Trouwens, beetje meer details kunnen geen kwaad.
Dan maken we het heel makkelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik al geprobeerd, maar ik word zelf niet echt warm van het meeste..
Oh, da's wel een betere idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan maken we het heel makkelijk.
Google maar gewoon op Jennifer Beals. Zeker de halve bevolking zal je danken.
Zijn de oorzaken daarvan eenvoudig aan te pakken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment wel. Ik ben denk ik nog nooit van mijn leven zo in de war geweest en zo emotioneel all-over-the-place als nu. Ik ga er langzaam stuk aan ben ik bang.
In ieder geval wijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan maken we het heel makkelijk.
Google maar gewoon op Jennifer Beals. Zeker de halve bevolking zal je danken.
Ook leuk, maar da's niet jennifer beals hoor...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, da's wel een betere idd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is het zaak om het ook naar boven te laten komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien als ik kon tijdreizen. Ik weet niet precies waar de oorzaak is. Het is een opeenstapeling dingen uit mijn hele leven (vooral de afgelopen 5 jaar) die nu in volle kracht een weg naar boven zoeken, getriggerd door een bepaalde gebeurtenis.
Tjeempiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ook leuk, maar da's niet jennifer beals hoor...
Dat allemaal een plaatsje geven kan best een opgave zijn. Tijdreizen kan niemand, maar wanneer je spijt hebt over dingen die je hebt gedaan (of juist niet hebt gedaan), dan houdt nog steeds niets je tegen om in het hier en nu te bewegen in een richting waar je achter staat. Sommige dingen kun je ook niets aan of mee doen, die kun je alleen leren te nemen als feit. Dat laatste is misschien nog wel het moeilijkst / kost het meeste tijd...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien als ik kon tijdreizen. Ik weet niet precies waar de oorzaak is. Het is een opeenstapeling dingen uit mijn hele leven (vooral de afgelopen 5 jaar) die nu in volle kracht een weg naar boven zoeken, getriggerd door een bepaalde gebeurtenis.
Wel voorzichtig zijn he, ik heb meestal zelf als ik niet verliefd ben eerlijk zeggen of niet doordatenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
31jaar, kapster, heet verkade van haar achternaam (leuke grapjes kan je daar over maken...), woont in zelfde provincie maar natuurlijk moeilijk te bereiken met ov dus ben je nog steeds 90 minuten bezig. En zij denkt er ook zo over. Ze gaat praten als ze wat nerveusig is (vond ik eigenlijk wel schattig)
Het is overigens niet zo dat we beide al verliefd zijn maar we vinden elkaar zeker intressant dus gaan we een tijdje daten en zien we wel wat hier uit gaat komen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, gebeurtenis... het is niet zo dat me echt iets is overkomen. Behalve een hevige emotionele teleurstelling.
Wat is de reden dat je met hem naar de psych gaat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Logician het volgende:
Over 10min trouwens naar de psych er wordt een test afgenomen om te kijken of mijn zoontje ook autisme heeftben doodnerveus
Had je dat zelf ook verwacht en/of op gerekend?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:23 schreef Logician het volgende:
Zelfde soort problematiek als ik had op die leeftijd.. en hebben net de diagnose gekregen, hij heeft net als ik asperger.
Ik heb het zelf ook, dus had al jaren het vermoeden en hield ook altijd rekening met de dingen en gevochten voor hem op school etc om dingen uit te leggen, omdat ik hem zo goed snapte zijn onmacht etc..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had je dat zelf ook verwacht en/of op gerekend?
Het is wel een voordeel dat jullie dat nu weten. Dat maakt dat jullie er verder optimaal rekening mee kunnen houden.Desondanks lijkt zoiets me toch nooit leuk om te horen...
Die mensen zul je altijd mee te maken blijven krijgen helaas. Dat is overigens ook zo bij dingen die je wel aan de buitenkant ziet. Wanneer je zelf helemaal gezond en "normaal" bent is het zooo makkelijk om te bepalen dat anderen iets wel moeten kunnen of dat ze niet moeten "zeuren".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:36 schreef Logician het volgende:
Ik heb het zelf ook, dus had al jaren het vermoeden en hield ook altijd rekening met de dingen en gevochten voor hem op school etc om dingen uit te leggen, omdat ik hem zo goed snapte zijn onmacht etc..
Aan de ene kant is het dus fijn dat er nu eindelijk rekening gehouden gaat worden met hem, aan de andere kant weet ik hoe rot het is om te hebben vooral omdat men het aan de buitenkant niet ziet en er altijd mensen zullen zijn die zoiets hebben van als je dit kan kun je dat ook..
Het zal voor hem wat dat betreft makkelijker zijn dan voor jou, maar inderdaad, het is wel iets wat zijn hele leven bij hem zal blijven.. Kan me het gevoel goed voorstellen.quote:en het is iets wat je de rest van je leven meedraagt dat is het rotte, maar dan toch liever het begrip en een veilige jeugd vol hulp dan hetzelfde onbegrip dat ik in mijn jeugd elke keer tegen aan liep.. maar blijft gewoon even een heel dubbel gevoel ..
Wel opgeknapt of meer inzicht gekregen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vanmiddag ook geslapen (gedroomd over een wit hek in de regen, whatever that may mean). Werd wakker met knallende koppijn en een moeder die met me kwam praten wat op zich wel fijn was (en waarbij ik het natuurlijk niet droog hield). Verwarrende materie allemaal zo.
omgquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Logician het volgende:
wtfword net gebelt door een kerel die via marktplaats al mijn gedragen schoenen (mits met panty gedragen) of evt. gedragen lingerie en panties wil overkopen
![]()
omfg!!!
Ja heb zo'n 70 dingen online staan momenteelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
omg![]()
Verkoop je kleding via marktplaats ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2009 19:29:00 ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Logician het volgende:
wtfword net gebelt door een kerel die via marktplaats al mijn gedragen schoenen (mits met panty gedragen) of evt. gedragen lingerie en panties wil overkopen
![]()
omfg!!!
Ja, een beetje. Ik neig ook steeds meer om naar een huisarts te stappen die me doorverwijst naar een psycholoog oid. Alleen vind ik dat idee echt heel erg engquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel opgeknapt of meer inzicht gekregen?
Wat verwacht je van een psycholoog?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, een beetje. Ik neig ook steeds meer om naar een huisarts te stappen die me doorverwijst naar een psycholoog oid. Alleen vind ik dat idee echt heel erg eng.
Ach, als hij er een leuk bedrag voor over heeft, waarom dan niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Logician het volgende:
![]()
omfg!!!
Is ook eng. Maar als je de juiste treft, dan is het ineens een leuk uitstapje na een paar keer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, een beetje. Ik neig ook steeds meer om naar een huisarts te stappen die me doorverwijst naar een psycholoog oid. Alleen vind ik dat idee echt heel erg eng.
Eigenlijk heel weinig. Misschien dat het iemand is die me kan vertellen welke stappen ik moet nemen om beter over mezelf te denken, of hoe ik mezelf niet meer zo meet aan anderen. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een psycholoog?
Het idee is leuk, maar ik zou wachten tot het een paar daagjes officieel is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok doen of niet....
Ik wil eigenlijk morgen naar stad gaan van mijn date van gister en haar opwachten tot ze klaar is met werken met een roos en daarna hapje met haar eten.... Hoe zouden jullie dat vinden na 1 date??
Het belangrijkste wat ik geleerd heb is om simpelweg mijn eigen mening te vormen. Hoe erg vind IK dit? Is tegenwoordig centrale vraag in mijn leven en sindsdien neem ik mezelf zelden iets kwalijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk heel weinig. Misschien dat het iemand is die me kan vertellen welke stappen ik moet nemen om beter over mezelf te denken, of hoe ik mezelf niet meer zo meet aan anderen. Ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |