Ah, het oudere broertje van de mijne danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ah, het oudere broertje van de mijne dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lekkere bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Logician :![]()
![]()
Tjeempie, wat een ellende.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:33 schreef Logician het volgende:
Blergh zo naar de dokter en daarna naar het ziekenhuis om foto's te maken, heb zo'n draaitrap en ben nogal onstabiel door de morfine en valium, moest naar de wc s'nachts en stapte ik met mijn stomme kop gewoon in de binnenzijde van de trap ipv de leuning/muurkant en flikker me daar toch naar beneden, achterhoofd zit een ei op, misselijk, duizelig, oorzuizingen en mijn linker arm doet enorm pijn en dat door 6x morfine heen.. elke beweging trilling doet pijnmoet om 15u daar zijn.. Dokter assistente noemde 'hersenschudding' waarschijnlijk en ik moet na de dokter foto's laten maken.. bah alsof het nog allemaal niet genoeg is dat ik al 6mnd met die rotziekte zit
Damn Logi. Flinke step backwards dan weer. Je zult wel onderweg zijn nu. Ik vraag me wel eens af hoe je het allemaal doet, ziek zijn, heen en weer crossen naar ziekenhuis, huisarts, voor jezelf zorgen, voor je kinderen zorgen, voor je huisdieren zorgen... Ik wou dat ik iets voor je kon betekenen maar meer dan een virtuele hug kan ik volgens mij ook niet voor je doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:33 schreef Logician het volgende:
Blergh zo naar de dokter en daarna naar het ziekenhuis om foto's te maken, heb zo'n draaitrap en ben nogal onstabiel door de morfine en valium, moest naar de wc s'nachts en stapte ik met mijn stomme kop gewoon in de binnenzijde van de trap ipv de leuning/muurkant en flikker me daar toch naar beneden, achterhoofd zit een ei op, misselijk, duizelig, oorzuizingen en mijn linker arm doet enorm pijn en dat door 6x morfine heen.. elke beweging trilling doet pijnmoet om 15u daar zijn.. Dokter assistente noemde 'hersenschudding' waarschijnlijk en ik moet na de dokter foto's laten maken.. bah alsof het nog allemaal niet genoeg is dat ik al 6mnd met die rotziekte zit
OK.. aangezien je rust moet houden, is het niet beter om je kinderen te laten logeren of zijn ze vrij rustig? Ik heb eens een hersenschudding niet goed uitgeziekt en toen had ik nog een paar jaar elke maand knallende koppijn, vandaar.. En verder vind ik het erg knap dat je het zo goed vol weet te houden, ik zou dat vast niet zo kunnen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:41 schreef Logician het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis, hersenschudding, en extra foto's moesten gemaakt worden omdat er een bloeduitstorting in het kraakbeen mijn elleboog zit wat blijkbaar heel erg pijn doet.. door dat bloed was de foto wazig (zat een soort wazige lijn in) en moesten er extra foto's gemaakt worden, maar gelukkig niets gebroken!
@7 geen idee, denk dat het als het niet anders kan gewoon moet?
mijn grootste talent schijnbaar, domme aktiesquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:53 schreef Vanyel het volgende:
Das wel een mooi dramaverhaal zeg.
Dan nog is het super oneerlijk. Je verdient meer geluk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:52 schreef Logician het volgende:
lig nu even op bed met de laptop, de 2 kleintjes zijn sinds het niet goed gaat sowieso alleen het weekend hier en de oudste is 13 dus die redt zichzelf wel redelijk, verder heb ik gelukkig 5 uur thuiszorg nu.. maar tís wel zwaar balen dat dit er nog even boven op komt.. weet er ook even niets zinnigs over te zeggen baal gewoon, ging eindelijk weer een beetje beter qua pijn en nu lig ik weer plat..voelt aan de ene kant echt super oneerlijk.. aan de andere kant moet ik blijven relativeren, had ook in afrika kunnen wonen etc.. heb ieg goede pijnstilling en veel lieve mensen om me heen die me veel helpen qua koken/boodschappen/rijden etc.
De serie heet Three Rivers(CBS), maar heeft geloof ik niet al te beste recensies en views, waardoor hij waarschijnlijk van de buis wordt gehaald. Whatever. Ik ga wel ff kijken of ik een paar afleveringen kan downloaden en oordeel zelf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:02 schreef lezzer het volgende:
Hoe heet die serie?
Ze ziet er daar trouwens beter uit dan in the L-word vind ik
Wij zijn deze week seizoen 6 aan het kijken trouwens, ik vind het het beste seizoen tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |