Hendrikcx is al een jaar of vier met dit dossier bezig. Die man was blij dat hij eindelijk een ingang had bij DSB en dat ze een beetje wilden onderhandelen. Daarnaast treedt hij vooral op voor de serieuze probleemgevallen en op dat punt heeft hij resultaat bereikt. Dit itt Lakeman, die alleen schreeuwt dat hij 100K gedupeerden vertegenwoordigd, maar deze niet kan laten zien om het zo even te omschrijven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden dat de achtergrond van Hendrickx eens wat dieper bekeken wordt. Hij werkt vanuit het DSB gebouw...hij heeft zelf ook polissen verkocht...
Ik weet niet wat hij voor belangen heeft bij dit alles...
Hendrickx ook niet. Of zijn dat die "mondelinge overeenkomsten"? Die "resultaten"?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:43 schreef justanick het volgende:
[..]
Hendrikcx is al een jaar of vier met dit dossier bezig. Die man was blij dat hij eindelijk een ingang had bij DSB en dat ze een beetje wilden onderhandelen. Daarnaast treedt hij vooral op voor de serieuze probleemgevallen en op dat punt heeft hij resultaat bereikt. Dit itt Lakeman, die alleen schreeuwt dat hij 100K gedupeerden vertegenwoordigd, maar deze niet kan laten zien om het zo even te omschrijven.
Ik denk dat Lakeman ze wel bij elkaar krijgt , maar hendrickx nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:45 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hendrickx ook niet. Of zijn dat die "mondelinge overeenkomsten"?
BRON: Lakemanleed.nlquote:Ik lees bij een van de reacties:Jelle Hendrickx heeft zelf dikke koopsompolissen afgesloten ten tijde van FCS Groep in Nijmegen. Hij heeft klanten klem gezet door 10.000 tot 30.000 euro provisie te vragen. Personeel werd niet betaald. De heer Hendrickx loopt m.i. al jaren in het kantor van Scheringa in Wognum en heeft nu slechts een enkele gedupeerde wat geld terug kunnen geven van de 3.000. Stichting Woekerpolis noemde de regeling een slecht plan.
Doordat de heer Hendrickx zoveel podium bij RADAR en NOVA wekenlang heeft gekregen(ook vanavond weer) is hij een zogenaamd vertrouwenspersoon voor het grote publiek. Hij gaat nu zelfs de heilige uithangen om mensen met een achtergesteld deposito bij DSB te helpen. Er zijn geen 3.000 gedupeerden maar 30.000 of meer die allen een schadeclaim gaan indienen als ze willen op basis van dat de AFM de DSB een boete heeft opgelegd m.b.t. onjuiste/onvoldoende informatie.
Lakeman is de enige eerlijke voor zijn gedupeerden!
- Piet Klaassen uit Wognum
Ja, en dat spreekt ie nu tegen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Scheringa heeft toch eerder gezegd dat ie die 7 ton al zou hebben teruggestort???
Vanochtend in de persconferentie hoorde ik dat e.e.a. te maken had met het (door de DNB min of meer afgedwongen) aftreden van Scheringa én de verkoop van zijn aandelen. Hij had daarop ál zijn betrokkenheid bij de bank op nul gezet (lees: elders een andere rekening staan / geopend). Hij was daarin niet de enige, Hans van Goor deed hetzelfde. Uiteindelijk stortten ze de boel terug.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Scheringa lult me net iets te gemakkelijk over die bedragen terugstorten.
Ja, maar nu geeft Dirk bij P&W aan dat dat geld nog helemaal niet is teruggestort.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef Goverman het volgende:
[..]
Vanochtend in de persconferentie hoorde ik dat e.e.a. te maken had met het (door de DNB min of meer afgedwongen) aftreden van Scheringa én de verkoop van zijn aandelen. Hij had daarop ál zijn betrokkenheid bij de bank op nul gezet (lees: elders een andere rekening staan / geopend). Hij was daarin niet de enige, Hans van Goor deed hetzelfde. Uiteindelijk stortten ze de boel terug.
Het eerste gedeelte lieten ze bij NOVA echter niet zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |