complete bullshit. Bij DSB lopen spaarders al een jaar weg. Puur door de misselijkmakende leen-praktijken van Dirkje cs.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ga fietsen man, de DSB was 2 weken terug nog gewoon een gezonde bank
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef Zero2Nine het volgende:
"Het personeel geloof heilig in de woorden van Scheringa" het is ECHT een sekte.
QFT en Bos kan de VVD naaien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:04 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb wel een Theorie bedacht.
Ik denk namelijk dat zowel de overheid als de grote Nederlandse banken achter de ondergang van de DSB staan. Waarom ze dat wilden kan je over speculeren. Maar nu de DSB failliet is komt de bank op marktplaats en is dus voor een habbekrats over te nemen.
De partij die de bank zal overnemen, zal voor miljoenen/miljarden euro's aan leningen terug krijgen, dus pure winst.
Vooral die reactie van dat wijf: "Dirk heeft het goed gedaan en is totaal niet schuldig"...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef Zero2Nine het volgende:
"Het personeel geloof heilig in de woorden van Scheringa" het is ECHT een sekte.
Wellink ook, en Dirk moet schadevergoeding krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bos moet gewoon weg klaar. Hopelijk is dit het laatste zetje
Waarom moet Dirkje een schadevergoeding krijgen? Of ben je toevallig werknemer/aarslikker van DSB?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wellink ook, en Dirk moet schadevergoeding krijgen.
En Lakeman het land uit.
En de TT moet gewijzigd.
Precies. Zal mij niets verbazen als zodadelijk de genationaliseerde banken Fortis en ABN het grote deel van deze hypotheken en leningen goedkoop kan overnemen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:04 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb wel een Theorie bedacht.
Ik denk namelijk dat zowel de overheid als de grote Nederlandse banken achter de ondergang van de DSB staan. Waarom ze dat wilden kan je over speculeren. Maar nu de DSB failliet is komt de bank op marktplaats en is dus voor een habbekrats over te nemen.
De partij die de bank zal overnemen, zal voor miljoenen/miljarden euro's aan leningen terug krijgen, dus pure winst.
Done, en bij gebrek aan het vorige plaatje (DSB schaatser naar wak), nieuw plaatje toegevoegd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:10 schreef Zero2Nine het volgende:
De cowboy mag dus wel weg uit de OP trouwens.
Dirk geen schadevergoeding. Derest mag gebeuren van mijquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wellink ook, en Dirk moet schadevergoeding krijgen.
En Lakeman het land uit.
En de TT moet gewijzigd.
Een ding moet ik Scheringa wel meegeven: de manier waarop dit soort "getuigenissen" enkel anoniem werden gegeven deed (en doet) wel enorm hetze-achtig aan. Waarom wilde niemand ooit met naam en toenaam dit soort verklaringen doen? Anonieme verklaringen zou je als journalist niet moeten willen gebruiken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja ik ben eindbaas Van Goor, nou goed?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom moet Dirkje een schadevergoeding krijgen? Of ben je toevallig werknemer/aarslikker van DSB?
Ik zie het onrecht echt niet. Hij heeft het zich zelf aangedaan. Het enige wat Wout & Nout gedaan hebben, is het lopende proces versnellen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja ik ben eindbaas Van Goor, nou goed?
Waarom denk je dat Dirk een schadevergoeding moet krijgen? Al dit onrecht, politieke spelletjes, etc..
Bos affikken zodra er een financial in de problemen komt is tegenwoordig ook niet veel meer dan een pose. Bos heeft de juiste beslissing genomen door niet nog meer belastinggeld in het zinkende DSB-schip te steken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bos moet gewoon weg klaar. Hopelijk is dit het laatste zetje
Correct, maar dan alleen in het geval dat de rechtbank dhr. Scheringa persoonlijk aansprakelijk stelt voor de geleden schaden hetzij door dwaling, nalaten, of onbehoorlijk bestuur.quote:Komt nog eens bij dat ze Scheringa privé verantwoordelijk kunnen stellen voor het te laat/niet inleveren van bepaalde financiële stukken bij DNB/Belastingdienst. Dat is een economisch delict en kunnen ze hem voor vervolgen.
Ach man, Lakeman en Wellink hebben gewoon de run op de bank veroorzaakt. Dat heeft niets met de hypotheekproducten te maken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie het onrecht echt niet. Hij heeft het zich zelf aangedaan. Het enige wat Wout & Nout gedaan hebben, is het lopende proces versnellen.
BTW: Wil jij ook beweren dat Dirkje net niet ontzettend huilie huilie deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |