Ik heb die vraag al in een ander topic gesteld, maar ik denk dat die mensen momenteel weinig behoefte zullen hebben om daar voor uit te komen. Het pijnlijkste lijkt me nog wel dat de val van Icesave op een week na precies een jaar geleden plaatsvond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zouden er mensen zijn die van IceSave overgestapt zijn op DSB?
Goh wat zul jij balenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nu ook met OP.Wel kut dat ik vandaag zo weinig tijd heb, ik kan de gebeurtenissen echt niet volgen op dit moment.
Behoorlijke tijd ertussen toch nog, dinsdag deed ie de uitspraak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef remlof het volgende:
Dit wil ik ook even volgen. Is het die Lakeman toch gelukt
Ja, tot nu toe heeft iedereen het over hoe het met hun hypotheken, leningen of spaartegoeden gaat lopen, maar er staan waarschijnlijk heel binnenkort ook 1600 mensen op straat, dat is ook geen pretje in deze tijd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja, zo zwart wit is het ook niet. Maar Lakeman, die zichzelf als een moderne Robin Hood ziet, gaat over lijken: bewust een bankrun organiseren en daarin de banen van onschuldige mensen,
Yup, eerste helft van oktober is een gevaarlijke maand in bankenlandquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb die vraag al in een ander topic gesteld, maar ik denk dat die mensen momenteel weinig behoefte zullen hebben om daar voor uit te komen. Het pijnlijkste lijkt me nog wel dat de val van Icesave op een week na precies een jaar geleden plaatsvond.
Tja, tis toch best een toffe dag zo!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nu ook met OP.Wel kut dat ik vandaag zo weinig tijd heb, ik kan de gebeurtenissen echt niet volgen op dit moment.
Zodra de blaadjes beginnen te vallen doen de banken hetzelfde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, eerste helft van oktober is een gevaarlijke maand in bankenland.
De Rabo was er vannacht toch bij toen ze in het nog levende lijk wilden gaan snijen?quote:Statement: Rabobank is geschokt over het feit dat de noodregeling is afgekondigd voor DSB. Rabobank staat volledig achter het besluit van De Nederlandsche Bank en het ministerie van Financiën.
Tjonge nee.. Dan hebben de klanten van Lakeman het toch een stuk makkelijker met hun hypo van 300.000 tov een executie waarde van 200.000. Waar zeuren ze over? De DSB heeft toch een regeling zodat je maandlasten te doen zijn?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe heeft iedereen het over hoe het met hun hypotheken, leningen of spaartegoeden gaat lopen, maar er staan waarschijnlijk heel binnenkort ook 1600 mensen op straat, dat is ook geen pretje in deze tijd.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef thefreakje het volgende:
tvp
Az stadion te koopaz stadion is een aparte bv.
Zou Dirk's Subprime Bank dan geen aantrekkelijke regelingen hebben gehad voor hun personeel? 70% korting op je koopsom en slechts 6% rentequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:43 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Tjonge nee.. Dan hebben de klanten van Lakeman het toch een stuk makkelijker met hun hypo van 300.000 tov een executie waarde van 200.000. Waar zeuren ze over? De DSB heeft toch een regeling zodat je maandlasten te doen zijn?!
Oh, je bedoelt die mensen zoals Leen enzo, die mensen hun geld aftroggelden met dubieuze leningen en woeksompolissn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe heeft iedereen het over hoe het met hun hypotheken, leningen of spaartegoeden gaat lopen, maar er staan waarschijnlijk heel binnenkort ook 1600 mensen op straat, dat is ook geen pretje in deze tijd.
Huh, ze hebben er vorige week al over bijgepraat? Dat is vreemd...quote:
Iedereen zag de bui al hangenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, ze hebben er vorige week al over bijgepraat? Dat is vreemd...
Dat denk ik ook. Alleen Dirk zag het niet...quote:
Tja, het merendeel van die 1600 mensen is gewoon administratief klootjesvolk, wier enige fout is dat ze niet op principiele gronden deze baan hebben afgewezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef capricia het volgende:
Oh, je bedoelt die mensen zoals Leen enzo, die mensen hun geld aftroggelden met dubieuze leningen en woeksompolissn?
Goh, wat heb ik daar een medelijden mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |