abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:33:31 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73276474
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73276488
Al failliet?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:34:29 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_73276501
Zondebok gevonden.

Lastig voor de mensen met een ordinaire spaarrekening bij de DSB, omdat een stel hypotheekdebielen niet willen lezen.
Confidence through competence
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:35:05 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73276518
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier overigens langzaam weer een inlogpagina!

En nog iets wat ik kwijtwil, in het laatste jaar lag Postbank/ING er ook veel uit. Gaan die ook kapot? Dan ga ik daar niet heen
Het moderne banksysteem opereert - by design - continu op de rand van insolventie. Dus geen enkele bank is veilig. Maar als de ING gaat, zijn we IJsland. Idem voor Rabobank. Dus die zullen altijd wel gered worden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73276572
Ben benieuwd, misschien klinkt 't allemaal wel spannender dan 't is.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73276592
Hoe sneu het ook is voor de werknemers en overige klanten die hier eigenlijk niets mee van doen hebben, het wordt tijd dat dit zooitje wordt aangepakt!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73276659
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zondebok gevonden.

Lastig voor de mensen met een ordinaire spaarrekening bij de DSB, omdat een stel hypotheekdebielen niet willen lezen.
Je bedoelt de DSB medewerkers die de betekenis van het woord 'zorgplicht' niet kennen maar wel graag met een 'koopsomkampioen' t-shirt rondlopen omdat ze de betekenis daarvan wel kennen?
pi_73276676
Net ingelogd.

Alles wat nog prima in orde. Hypo is netjes afgeschreven gister. Ik slaap weer rustig, de rest boeit me niet zo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:39:32 #10
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_73276697
Klanten worden nergens toe gedwongen, en als het hen niet beviel dan konden ze ook ergens anders heengaan.

Ik zal vast anders gepiept hebben als ik zo dom was om een paar koopsommen af te sluiten + hypotheek, maar dan was het alsnog mijn eigen schuld. Momenteel ben ik gewoon pissed dat er zoveel mensen een eigen keuze hebben gemaakt en nu opeens gaan mouwen dat het allemaal niet eerlijk is. Kuddedieren.
Confidence through competence
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:40:06 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73276720
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:33 schreef Sachertorte het volgende:
Al failliet?
ze hebben nog even wat extra tijd nodig
En kunnen de Autoriteit Financiële Markten en de West-Friese politie mij even laten weten, binnen hoeveel minuten ze een inval doen op het kantoor en het computercentrum van Scheringa, om het wegmoffelen van gelden te voorkomen, strafrechterlijke bewijzen veilig te stellen en na te gaan of het verhaal over een DDOS-aanval op werkelijkheid berust, of gewoon een smoes is?

Goedemorgen Extra!
pi_73276722
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Net ingelogd.

Alles wat nog prima in orde. Hypo is netjes afgeschreven gister. Ik slaap weer rustig, de rest boeit me niet zo
Jaja
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:40:11 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73276724
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Je bedoelt de DSB medewerkers die de betekenis van het woord 'zorgplicht' niet kennen maar wel graag met een 'koopsomkampioen' t-shirt rondlopen omdat ze de betekenis daarvan wel kennen?
dat is 1 afdeling van het bedrijf
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_73276771
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:40 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat is 1 afdeling van het bedrijf
Koopsommen werden gekoppeld aan hypotheken. Al met al een groot deel van het (rotte) bedrijf dus.

Maar goed, vanavond even NOVA kijken voor de nieuwe ontwikkelingen.
pi_73276782
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jaja
Ik mag toch hopen dat de overzichten kloppen?
pi_73276892
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat de overzichten kloppen?
Tsja dat is het probleem natuurlijk, de overzichten zullen vast kloppen maar heeft de dsb het geld ook?

Hangt er natuurlijk helemaal van af hoe veel mensen zijn gaan overboeken. Maar aangenomen dat je ergens anders nog wat geld voor de korte termijn hebt en er staat minder dan 100k hoef je je niet druk te maken.
pi_73276942
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Tsja dat is het probleem natuurlijk, de overzichten zullen vast kloppen maar heeft de dsb het geld ook?

Hangt er natuurlijk helemaal van af hoe veel mensen zijn gaan overboeken. Maar aangenomen dat je ergens anders nog wat geld voor de korte termijn hebt en er staat minder dan 100k hoef je je niet druk te maken.
Het reserve geld is het probleem niet.

Alleen.. Dat staat op een rekening die als tegenrekening de DBS heeft Kan niet naar een andere rekening terugstorten haha
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:48:09 #18
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73276985
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Koopsommen werden gekoppeld aan hypotheken. Al met al een groot deel van het (rotte) bedrijf dus.

Maar goed, vanavond even NOVA kijken voor de nieuwe ontwikkelingen.
het was de verkoop afdeling die hiermee belast waren om die dingen te slijten. Daar staan andere afdelingen, zoals sparen, los van
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_73277027
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het reserve geld is het probleem niet.

Alleen.. Dat staat op een rekening die als tegenrekening de DBS heeft Kan niet naar een andere rekening terugstorten haha
Neem aan dat als de dsb echt omvalt er wel iets geregeld kan worden.
pi_73277110
terugvindbank

Of niet natuurlijk
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:55:02 #21
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73277233

Zojuist binnengekomen
pi_73277357
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Neem aan dat als de dsb echt omvalt er wel iets geregeld kan worden.
Daar wordt nu aan gewerkt overigens

Geld als reserve op de DSB gaat naar minimum en spaarrekening laat ik een extra tegenrekening aan koppelen
pi_73277435
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar even buiten het feit dat het plat is.

De titel, dat gedupeerden een faillissement willen. Wat kan de DSB er eigenlijk nou aan doen? Zij verkopen producten, en ze doen het niet gratis. Is het niet de taak van de mensen zelf om ook op te letten? Ik heb voor mijn hypo mij ook goed ingelezen en gekeken hoe en wat. Ik heb me niet laten verleiden met lage tarieven en dat soort gedoe. Is het de bank zijn schuld dat mensen happen op hun, duidelijk te lezen, voorwaarden? Of zijn het mensen die een hypo adviseur te duur vinden en daarom maar zelf iets zoeken en uitkomen bij DSB om vervolgens steen en been te klagen?

Bijvoorbeeld, als ik nu groene auto koop, en over 2 weken wilde ik toch een blauwe. Is dit dan de schuld van de dealer dat ik toch een groene heb? En moet de dealer mij dan maar helpen om een vergelijkbare blauwe te krijgen?
DSB heeft op een hele smerige manier die mensen aan die koopsommen geholpen. Diverse financiële experts hadden zelfs moeite met de contracten van DSB, laat staan dat een "normaal" mens ze snapt. Ook werden de mensen, min of meer, gedwongen om die polissen te nemen dmv leugens of verzwijging.

NB: bovenstaande is gebaseerd op een Radar uitzending.
pi_73277464
Ik blijf erbij dat het stemmingmakerij is. En dat het de andere banken allemaal wel erg goed uitkomt. Daarnaast word het wel erg vaak vergeleken met ABN terwijl dsb helemaal geen beleggingen heeft
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:03:47 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73277528
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Daar wordt nu aan gewerkt overigens

Geld als reserve op de DSB gaat naar minimum en spaarrekening laat ik een extra tegenrekening aan koppelen
Goh, en 2 uur geleden was je nog aan het huilen over kuddegedrag:
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Echt, hoe dom kuddevolk zijn we hier in Nederland? Een of andere josti roept wat, en vervolgens gaat iedereen zijn geld wegbrengen naar andere banken. Want die zullen echt stukken beter zijn
Hopelijk kijk je er volgende keer genuanceerder tegenaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')