Yep, ik heb zo het gevoel dat we dit fragment de komende tijd nog regelmatig op TV zullen gaan zienquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, prachtig. Je ziet dat Zalm (echt een ontzettend slecht acteur) gewoon keihard loopt te liegen.
Gingen ze bij DSB juist niet expres achter de klanten aan die juist bij het BKR een notering hadden?
Ik zal 'm eens op de FP plaatsen binnenkort whehe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, ik heb zo het gevoel dat we dit fragment de komende tijd nog regelmatig op TV zullen gaan zien
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik moest van mod Bolkesteijn ook eens iets positiefs melden over Zalm
![]()
Nou bij deze dus
You're kidding, wright?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Zalm en Yvon Jaspers zijn geweldige mensen, het zou familie van me kunnen zijn.
In dat geval moet DNB ook ogenblikkelijk ingrijpen bij oa ING, ABN en diverse andere banken. Er staan hier en daar nog tig baggerleningen uit de VS op de balans waarvan iedereen weet dat die grof moeten worden afgeschreven. Daarnaast had DNB 2,5 miljard aan hypotheken als onderpand voor de 1,8 (later 1) miljard aan leningen. Plus de timing, die blijft dubieus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef RvLaak het volgende:
In het half 8 nieuws van RTL ook een interessant "puntje" over de haircut waar Q.E.D. en justanick zich zo aan storen... Deze is verkleind omdat DSB beheer een lening had gekregen van DSB Bank. Deze lening werd terugbetaald door de winst van DSB Bank. Aangezien DSB Bank al een tijd geen winst meer maakte, moest DSB Bank deze lening afwaarderen en tot 0 terug brengen.
Zoals de verslaggever zei: "Een boekhoudkundig trucje volgens Scheringa, de normale manier van boekhouden volgens de rest van de banken".
DSB heeft de haircut dus volledig aan zichzelf te danken. Net als alle andere problemen.
Nou ja, ik hoop dat ze dat doen idd, en aangezien de politiek nu beter luistert naar Het Volk, dan hoop ik dat de politiek ras dat oppikt van Het Volk. Toch? Of niet? En dan laten we oplichters met stropdas maar vrij spel en apkken we alleen de ergste er tussen uit?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef justanick het volgende:
[..]
In dat geval moet DNB ook ogenblikkelijk ingrijpen bij oa ING, ABN en diverse andere banken. Er staan hier en daar nog tig baggerleningen uit de VS op de balans waarvan iedereen weet dat die grof moeten worden afgeschreven. Daarnaast had DNB 2,5 miljard aan hypotheken als onderpand voor de 1,8 (later 1) miljard aan leningen. Plus de timing, die blijft dubieus.
Had ik nog niet gehoord, leuk, ga ik kijken!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Dutchguy het volgende:
Weet niet of dit al gemeld is maar lees net dat Scheringa vanavond te gast is bij P&W.
Ik heb dan liever een goed onderzoek of een parlementaire enquete. Alle kasten opentrekken en alle lijken (bij DSB, DNB, andere banken, AFM, MvF, verzekeraars, noem het maar op) publiekelijk tentoon spreiden. Pass me the popcorn, dat wordt een geniaal spektakel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat ze dat doen idd, en aangezien de politiek nu beter luistert naar Het Volk, dan hoop ik dat de politiek ras dat oppikt van Het Volk. Toch? Of niet? En dan laten we oplichters met stropdas maar vrij spel en apkken we alleen de ergste er tussen uit?
Ik mag hopen dat dit een item wordt in de volegnde TK-verkiezingen.
PASS ME THE POPCORN! Nu Lakeman er nog even bij. Dat wordt pas echt humor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Dutchguy het volgende:
Weet niet of dit al gemeld is maar lees net dat Scheringa vanavond te gast is bij P&W.
Zo praat hij altijd gast.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, prachtig. Je ziet dat Zalm (echt een ontzettend slecht acteur) gewoon keihard loopt te liegen.
Gingen ze bij DSB juist niet expres achter de klanten aan die juist bij het BKR een notering hadden?
Even turven hoe vaak hij 'kapot gemaakt' gaat zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Had ik nog niet gehoord, leuk, ga ik kijken!!
"en maar 100 miljoen"quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Even turven hoe vaak hij 'kapot gemaakt' gaat zeggen.
Lakeman gaat onderzoeken of het zinvol is om te stoppen met het betalen van rente en aflossing...nu op het journaal... Wat een prachtige vent is het toch!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Nova zo een reportage vanuit 't hoofdkantoor. De uitspraak van Lakeman nu bij 't 22u journaal.
Wat een verschil met de wellicht overdiplomatieke Hendrickx.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Lakeman gaat onderzoeken of het zinvol is om te stoppen met het betalen van rente en aflossing...nu op het journaal... Wat een prachtige vent is het toch!
Die Hendrickx was gewoon omgekocht, die kreeg meer van DSB per geval dan van de gedupeerden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat een verschil met de wellicht overdiplomatieke Hendrickx.
Het zou eens tijd worden dat de achtergrond van Hendrickx eens wat dieper bekeken wordt. Hij werkt vanuit het DSB gebouw...hij heeft zelf ook polissen verkocht...quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef henkway het volgende:
[..]
Die Hendrickx was gewoon omgekocht, die kreeg meer van DSB per geval dan van de gedupeerden.
Wie was het ook alweer die als eerste bekend maakte dat de deal met lonestar niet door ging? Wie was het ook alweer die "Plan B." bekend maakte?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden dat de achtergrond van Hendrickx eens wat dieper bekeken wordt. Hij werkt vanuit het DSB gebouw...hij heeft zelf ook polissen verkocht...
Ik weet niet wat hij voor belangen heeft bij dit alles...
Ik zou daar ook wel voorstander van zijn idd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik heb dan liever een goed onderzoek of een parlementaire enquete. Alle kasten opentrekken en alle lijken (bij DSB, DNB, andere banken, AFM, MvF, verzekeraars, noem het maar op) publiekelijk tentoon spreiden. Pass me the popcorn, dat wordt een geniaal spektakel.
Inclusief het college kartel van zorgverzekeraarsquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou daar ook wel voorstander van zijn idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |