Is gemeld, en er is ook al aangegeven dat dit wel vaker gebeurt, en zeker geen grond is om het mismanagement te noemen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:11 schreef arjanus het volgende:
Scheringa kan persoonlijk aansprakelijk worden gesteld omdat hij in 2007 zijn jaarrekening te laat heeft gedeponeerd. Dit is een economisch delict en dus is er sprake van wanbeleid. Of is dit al gemeld hier?
Ik hoop dat ze hem helemaal kaal plukken en in de schuldsanering zetten.
Maar dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, want zijn mafiavriendjes Wout en Nout en Gerritje zullen hem wel weer helpen.
KdK, altijd vermakelijk cynismequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij voorspelt altijd sombere tijden...dat is juist zo leuk aan hem..
Uiteraard, ze zitten toch bij dezelfde partij meen ik?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik moest van mod Bolkesteijn ook eens iets positiefs melden over Zalm
![]()
Nou bij deze dus
ow. ok.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:20 schreef freud het volgende:
[..]
Is gemeld, en er is ook al aangegeven dat dit wel vaker gebeurt, en zeker geen grond is om het mismanagement te noemen.
was net op rtl nieuws hij bezit 280 miljoenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dirk Scheringa zal waarschijnlijk zijn privé vermogen mogen houden. Zielig hoef je hem niet te vinden met al die miljoenen dat hij bezit.
Bronquote:Een overheidsorganisatie heeft geld uitstaan bij de DSB Bank. De zogeheten gemeenschappelijke regeling Garantievoorziening voormalige Bestuursacademie Noord-Nederland heeft 100.000 euro bij DSB geparkeerd. Het is een samenwerkingsverband van de provincies Groningen, Friesland en Drenthe en 68 gemeenten.
Dat blijkt uit onderzoek van het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Overheden mochten na icesave alleen bij AA banken geld parkeren, DSB had alleen een A status.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bron
Heeft er toch iemand geleerd van 't icesave-drama.
Krijg nou niet de indruk dat Nout en Wout nog vriendjes van Dirk zijn hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:11 schreef arjanus het volgende:
Scheringa kan persoonlijk aansprakelijk worden gesteld omdat hij in 2007 zijn jaarrekening te laat heeft gedeponeerd. Dit is een economisch delict en dus is er sprake van wanbeleid. Of is dit al gemeld hier?
Ik hoop dat ze hem helemaal kaal plukken en in de schuldsanering zetten. Maar dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, want zijn mafiavriendjes Wout en Nout en Gerritje zullen hem wel weer helpen.
Nog niet, nog even een paar weken wachten totdat ze aan mij hebben afgetikt, OK?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:19 schreef xenobinol het volgende:
DSB failliet, ik zeg 'mission accomplished'. Nu AEGON nog
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:51 schreef justanick het volgende:
Nog niet, nog even een paar weken wachten totdat ze aan mij hebben afgetikt, OK?
probleem is dat de dsb niet uitblinkt in uitleggen waarom ze iets doen, ze deden zo geheim over alles.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef RvLaak het volgende:
In het half 8 nieuws van RTL ook een interessant "puntje" over de haircut waar Q.E.D. en justanick zich zo aan storen... Deze is verkleind omdat DSB beheer een lening had gekregen van DSB Bank. Deze lening werd terugbetaald door de winst van DSB Bank. Aangezien DSB Bank al een tijd geen winst meer maakte, moest DSB Bank deze lening afwaarderen en tot 0 terug brengen.
Zoals de verslaggever zei: "Een boekhoudkundig trucje volgens Scheringa, de normale manier van boekhouden volgens de rest van de banken".
DSB heeft de haircut dus volledig aan zichzelf te danken. Net als alle andere problemen.
Hij woont in duitsland en heeft bedrijf in nijmegen http://www.fcsgroep.nlquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef guapo het volgende:
Die Jelle Hendrix zie ik net in een filmpje bij Netwerk in een dikke Mercedes met Duits kenteken aan komen rijden...........
Gevalletje belasting ontduiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |