abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73854133
Beslag gelegd op stadion DSB

Bouwbedrijf Midreth uit Mijdrecht heeft conservatoir beslag laten leggen op het stadion en de trainingsvelden van voetbalclub AZ. Op deze manier wil de aannemer een bedrag van ¤ 7,5 mln veiligstellen. Dit blijkt uit gegevens van het Kadaster.

Een woordvoerder van Midreth bevestigt de beslaglegging. In het Noord-Hollandse Opmeer bouwt Midreth een nieuw Scheringa Museum voor de circa 1200 kunstwerken van het echtpaar Scheringa. Het museum zou in februari 2010 zijn deuren openen. Afgelopen vrijdag deed Midreth de bouwplaats op slot omdat DSB Stadion BV zijn betalingsverplichtingen niet meer na kwam.

Om zijn belangen veilig te stellen besloot Midreth afgelopen vrijdag ook om beslag te laten leggen op onroerend goed van DSB Stadion BV. Daarvan is het stadion, dat door voetbalclub AZ wordt gehuurd, het belangrijkste.

Op het nieuwe Scheringa Museum rust een ABN Amro-hypotheek van ¤ 32 mln. De bank heeft (nog) geen beslag laten leggen.

http://www.fd.nl/artikel/13446760/beslag-gelegd-stadion-dsb

All you need in life is..
pi_73854195
Scheringa kan persoonlijk aansprakelijk worden gesteld omdat hij in 2007 zijn jaarrekening te laat heeft gedeponeerd. Dit is een economisch delict en dus is er sprake van wanbeleid. Of is dit al gemeld hier?

Ik hoop dat ze hem helemaal kaal plukken en in de schuldsanering zetten.

Maar dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, want zijn mafiavriendjes Wout en Nout en Gerritje zullen hem wel weer helpen.
pi_73854480
DSB failliet, ik zeg 'mission accomplished'. Nu AEGON nog
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  FOK!fotograaf maandag 19 oktober 2009 @ 19:20:09 #229
18921 freud
Who's John Galt?
pi_73854518
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:11 schreef arjanus het volgende:
Scheringa kan persoonlijk aansprakelijk worden gesteld omdat hij in 2007 zijn jaarrekening te laat heeft gedeponeerd. Dit is een economisch delict en dus is er sprake van wanbeleid. Of is dit al gemeld hier?

Ik hoop dat ze hem helemaal kaal plukken en in de schuldsanering zetten.

Maar dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, want zijn mafiavriendjes Wout en Nout en Gerritje zullen hem wel weer helpen.
Is gemeld, en er is ook al aangegeven dat dit wel vaker gebeurt, en zeker geen grond is om het mismanagement te noemen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_73854561
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Hij voorspelt altijd sombere tijden...dat is juist zo leuk aan hem..
KdK, altijd vermakelijk cynisme
I'll sing you a lullaby.
pi_73854611
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:02 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ik moest van mod Bolkesteijn ook eens iets positiefs melden over Zalm

Nou bij deze dus
Uiteraard, ze zitten toch bij dezelfde partij meen ik?
I'll sing you a lullaby.
pi_73854788
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:20 schreef freud het volgende:

[..]

Is gemeld, en er is ook al aangegeven dat dit wel vaker gebeurt, en zeker geen grond is om het mismanagement te noemen.
ow. ok.

Jammer..........
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:40:39 #234
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_73855208
Dirk Scheringa zal waarschijnlijk zijn privé vermogen mogen houden. Zielig hoef je hem niet te vinden met al die miljoenen dat hij bezit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_73855367
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dirk Scheringa zal waarschijnlijk zijn privé vermogen mogen houden. Zielig hoef je hem niet te vinden met al die miljoenen dat hij bezit.
was net op rtl nieuws hij bezit 280 miljoen

240 miljoen zat in dsb = daarvan is hij op 100.000 euro alles kwijt
40 miljoen zit in dsb beheer, die gaat voor 99,9 % ook failliet dus ook alles kwijt , hiervan 0,0

al zijn schilderijen gaan verkocht worden (staan op naam van dsb bank)
pi_73855403
quote:
Een overheidsorganisatie heeft geld uitstaan bij de DSB Bank. De zogeheten gemeenschappelijke regeling Garantievoorziening voormalige Bestuursacademie Noord-Nederland heeft 100.000 euro bij DSB geparkeerd. Het is een samenwerkingsverband van de provincies Groningen, Friesland en Drenthe en 68 gemeenten.
Dat blijkt uit onderzoek van het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Bron

Heeft er toch iemand geleerd van 't icesave-drama .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73855469
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Bron

Heeft er toch iemand geleerd van 't icesave-drama .
Overheden mochten na icesave alleen bij AA banken geld parkeren, DSB had alleen een A status.
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:50:57 #238
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73855569
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:11 schreef arjanus het volgende:

Ik hoop dat ze hem helemaal kaal plukken en in de schuldsanering zetten. Maar dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, want zijn mafiavriendjes Wout en Nout en Gerritje zullen hem wel weer helpen.
Krijg nou niet de indruk dat Nout en Wout nog vriendjes van Dirk zijn hoor
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_73855586
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:19 schreef xenobinol het volgende:
DSB failliet, ik zeg 'mission accomplished'. Nu AEGON nog
Nog niet, nog even een paar weken wachten totdat ze aan mij hebben afgetikt, OK?
pi_73856218
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:51 schreef justanick het volgende:

Nog niet, nog even een paar weken wachten totdat ze aan mij hebben afgetikt, OK?

Vooruit maar weer, ik geef wel even een seintje als ik een oproep doe om je geld er weg te halen, daarna geef ik ze dan nog maximaal 3 weken
I'll sing you a lullaby.
pi_73856771
Als Dirk nu de helft van zijn prive vermogen gebruikt, dan kan de DSB weer een poosje verder met oplichten en leuke reclame maken om Jan Modaal gek te maken met aanbouwserres van rick engelkens
pi_73857121
In het half 8 nieuws van RTL ook een interessant "puntje" over de haircut waar Q.E.D. en justanick zich zo aan storen... Deze is verkleind omdat DSB beheer een lening had gekregen van DSB Bank. Deze lening werd terugbetaald door de winst van DSB Bank. Aangezien DSB Bank al een tijd geen winst meer maakte, moest DSB Bank deze lening afwaarderen en tot 0 terug brengen.

Zoals de verslaggever zei: "Een boekhoudkundig trucje volgens Scheringa, de normale manier van boekhouden volgens de rest van de banken".

DSB heeft de haircut dus volledig aan zichzelf te danken. Net als alle andere problemen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:32:10 #243
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_73857350
Zou Dirk zelf ook een koopsompolis aangeschaft hebben? Lijkt me dat hij wel een lastenbeschermer kan gebruiken nu...
Never explain, never apologize.
pi_73857440
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef RvLaak het volgende:
In het half 8 nieuws van RTL ook een interessant "puntje" over de haircut waar Q.E.D. en justanick zich zo aan storen... Deze is verkleind omdat DSB beheer een lening had gekregen van DSB Bank. Deze lening werd terugbetaald door de winst van DSB Bank. Aangezien DSB Bank al een tijd geen winst meer maakte, moest DSB Bank deze lening afwaarderen en tot 0 terug brengen.

Zoals de verslaggever zei: "Een boekhoudkundig trucje volgens Scheringa, de normale manier van boekhouden volgens de rest van de banken".

DSB heeft de haircut dus volledig aan zichzelf te danken. Net als alle andere problemen.
probleem is dat de dsb niet uitblinkt in uitleggen waarom ze iets doen, ze deden zo geheim over alles.

als ze het nou uitleggen dan vallen hoop dingen op zijn plek en worden ze geaccepteerd.
pi_73857522
Op 1 radar nu.
pi_73857541
Die Jelle Hendrix zie ik net in een filmpje bij Netwerk in een dikke Mercedes met Duits kenteken aan komen rijden...........
Gevalletje belasting ontduiken?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_73857646
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef guapo het volgende:
Die Jelle Hendrix zie ik net in een filmpje bij Netwerk in een dikke Mercedes met Duits kenteken aan komen rijden...........
Gevalletje belasting ontduiken?
Hij woont in duitsland en heeft bedrijf in nijmegen http://www.fcsgroep.nl
pi_73857676
Lakeman noemt DSB / Scheringa een "maatschappelijk kankergezwel" .
pi_73857678
haha lakeman noemt scheringa een aarts leugenaar een kwaad aardig gezwel.
pi_73857701
Moet zeggen dat lakeman steeds slechter uit zijn woorden komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')