quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van een beetje jongensachtige vrouwen...
Jawelquote:
Het is mannelijke vrouwen of jongensachtige meisjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van een beetje jongensachtige vrouwen...
ook goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Het is mannelijke vrouwen of jongensachtige meisjes
quote:
Uiteraard, die newbs moeten het nog leren he!?!quote:
Ik heb dat niet altijd door nee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard, die newbs moeten het nog leren he!?!
rare lui ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Adolecens het volgende:
De blauwen gaan door in het vorige topic
Ja, ik vind wel dat ze harder aangepakt mogen worden hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard, die newbs moeten het nog leren he!?!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee het is ik ik ik en huiswerk tonight. Geil he?
Zeg, wil jij je grote mond even houden ja!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vind wel dat ze harder aangepakt mogen worden hoor
Jullie zijn te soft voor ze
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef RickoKun het volgende:
ik heb mijn voorhuid nu van mijn eikel ontdaan, ik ga nu aan mijn pik sjorren totdat het cremige mansap uit mijn waanzinnig welgevormde fallus spuit, het zaad des levensch.
I dedicate this ejaculation to Ynuhh
Mij maakt het ook gewoon niet uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb dat niet altijd door nee.![]()
Als er 295 posts zijn en dan ben je wat aan het invoeren, zit ie ineens vol
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeg, wil jij je grote mond even houden ja! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef RickoKun het volgende:
ik heb mijn voorhuid nu van mijn eikel ontdaan, ik ga nu aan mijn pik sjorren totdat het cremige mansap uit mijn waanzinnig welgevormde fallus spuit, het zaad des levensch.
quote:Momenteel zit Douglas vast omdat hij seks heeft gehad met het lichaam van een 18-jarig meisje, dat was vermoord en bijna was onthoofd. Hij heeft bekend seks te hebben gehad met nog twee lijken. Een van deze vrouwen was omgekomen door wurging, de ander was door een ruit op de derde verdieping geduwd.
De eerste veroordeling van Douglas was goed nieuws voor de moordenaar van zijn sekspartner. Die is namelijk ter dood veroordeeld voor moord en verkrachting, maar beweert zijn slachtoffer niet te hebben verkracht. Later bleek dat het sperma op haar lichaam van Douglas was.
Dude.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef RickoKun het volgende:
Lolquote:
Turkse vlag?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
Als ik dit statistiektentamen heb gehaald gaat de vlag uit.
Nee, ik zit onder de plakquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef afcajos het volgende:
Reetveter ga je woensdagavond nog uit? Jordeeeh komt hier dan ook
Nerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik zit onder de plakWoensdag winkeleuhhhh
![]()
Overdag, 's nachts gebeuren er andere dingen enzo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nerdwinkelen doe je toch niet snachts.
Waaraan is ze overleden?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef afcajos het volgende:
Kut hé! straks op hart van Nederland een meisje van 15 dat dood is gegaan. Dood zondeWaarom niet gewoon een 40jarig pitje.
Oh, dat in Spanjequote:
Ik heb daar ook wel een obviously uitgroei.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sanna ik wil niet lullig doen maar mijn haar is nu wel obviously donkerder dan het jouwe.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel een obviously uitgroei.
Ja, edit. Ik had het toen wel geverfd. Vorig jaar.quote:
Dat zag ik dan weer niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel een obviously uitgroei.
Nee heb ik niet, maar daar was het lichter ja.
Het is ook niet duidelijk heur, maar dat was nadat het rood was.quote:
Echt leuk ofquote:
GENIAALquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:10 schreef Gizmore het volgende:
IS HET HIER NOG EEN BEETJE GEZELLIG?!
Zo, even een gezellig muziekje erbij!
Nu kan de avond niet meer stuk!![]()
Konings dit lied! na "schatje mag ik je foto" is dit nu DE hit in onze dorpskroeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:10 schreef Gizmore het volgende:
IS HET HIER NOG EEN BEETJE GEZELLIG?!
Zo, even een gezellig muziekje erbij!
Nu kan de avond niet meer stuk!![]()
Das ook een toppertje ja. Toch nog mensen met goede smaak hierquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Konings dit lied! na "schatje mag ik je foto" is dit nu DE hit in onze dorpskroeg.
Cremig?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef RickoKun het volgende:
Wat, waar, waarom?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Zo, net thuis en ik heb ontslag genomen op mn werk
Waarom?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Betast op de werkvloer?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Exclusief badjas?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
Vers uit de douche.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan had ik vast geen ontslag genomen
Serious?! Wat een uitbuitersquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:47 schreef Crack_ het volgende:
Ennn, ik heb ontslag genomen omdat ik werk gewoon in Eindhoven wil direct na school, we kregen geen fooi meer, en ik wil niet meer tot zooo laat werken want de volgende dag moet ik weer om 6 uur op en er werd heel erg bezuinigd op personeel..
Zo moest ik de afgelopen 2 weken na één uurtje werken weer naar huis toe, dan had ik in één week wel 14 euro verdiend
Privé wil het nog niet echt vlotten, nee?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan had ik vast geen ontslag genomen
Volgens mij herinner ik mij dat nog ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer ontslag genomen om soort van die reden!
Jij was toch de dader of wat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik mij dat nog ja.
Ja, ik had het al begrepenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Kut. Exclusief dus ja.
Vast je eigen schuld geweest. Eerst de hele tijd die ene 40-jarige collega opgeilen met je korte rokjes en knipoogjes, en als hij je vervolgens onzedelijk betast schreeuw je moord en brandquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij was het d'r manager.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vast je eigen schuld geweest. Eerst de hele tijd die ene 40-jarige collega opgeilen met je korte rokjes en knipoogjes, en als hij je vervolgens onzedelijk betast schreeuw je moord en brand![]()
Nein, misschien..quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Privé wil het nog niet echt vlotten, nee?
Ja wel jammer, de eigenaar die verzint die gekke nieuwe regeltjes en die kent me half niet omdat ik daar nooit mee moet werken (ja hij is er nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Serious?! Wat een uitbuiters
Hoe reageerden ze?
Ik had er een topic over!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik mij dat nog ja.
Nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vast je eigen schuld geweest. Eerst de hele tijd die ene 40-jarige collega opgeilen met je korte rokjes en knipoogjes, en als hij je vervolgens onzedelijk betast schreeuw je moord en brand![]()
Oh ja, die dude die een vriendin had.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik al vermeld dat 'ie ook nog eens 14 jaar ouder wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die dude die een vriendin had.En toen je niet op z'n avances inging hij beledigende opmerkingen tegen je ging maken.
![]()
Owja het is mijn schuld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE heeft aan mijn ritme gezeten. Het voelt nog steeds als ochtend.
Ik herinner me wel dat je zei dat ie ouder was, ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik al vermeld dat 'ie ook nog eens 14 jaar ouder was?
Bij die pizzeria?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had er een topic over!
[..]
Als je zo oud was, ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja het is mijn schuld.![]()
De tweede wereldoorlog is ook mijn schuld, zeker?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik kan gewoon goed de search gebruiken.
Geslapenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
Nog geleerd? Je was opeens zo lang weg.
Terwijl ik had uitgeslapen.. [oma-modus]quote:
En jezelf een Gamba rug had aangemeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terwijl ik had uitgeslapen.. [oma-modus]
4EBE en ik?quote:
Hihihi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
4EBE en ik?
Wij begrijpen elkaar tenminste! Fas begrijp ik ook trouwens.
Juist, jij snapt het.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jezelf een Gamba rug had aangemeten.
Veel plezierquote:
Goed, ik heb zin om een romantische film te gaan kijken.quote:
Jij begrijpt vrouwen? Dan is het voor jou zeker geen probleem om chicks te krijgen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
4EBE en ik?
Wij begrijpen elkaar tenminste! Fas begrijp ik ook trouwens.
Ik kijk die nieuwe van Johnny Depp.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed, ik heb zin om een romantische film te gaan kijken.!
![]()
Met jou?
Je moeder heeft het geweten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij begrijpt vrouwen? Dan is het voor jou zeker geen probleem om chicks te krijgen?
Ik heb nog niet zo heel lang geleden gegeten en ik heb echt het idee alsof het 9 uur isquote:
quote:
Ik ben ook klaarwakkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo heel lang geleden gegeten en ik heb echt het idee alsof het 9 uur is
Met een vrouw natuurlijk. Dan pak ik voorzichtig haar hand vast, wat ze toelaat en ook fijn vindt, getuige de uitdrukking op haar gezicht. We genieten stilletjes van de aanwezigheid van elkaar. Dan draait ze in slowmotion met haar gezicht naar me toe en zegt: kus me alsof we nog 34 minuten te leven hebben! Ik geef gehoor aan deze smeekbede en ik zoen haar met een ongekende passie waarbij m'n tenen opkrullen. Ik knoop voorzichtig haar broek los en zie dat ze ongesteld is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed, ik heb zin om een romantische film te gaan kijken.!
![]()
Met jou?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met een vrouw natuurlijk. Dan pak ik voorzichtig haar hand vast, wat ze toelaat en ook fijn vindt, getuige de uitdrukking op haar gezicht. We genieten stilletjes van de aanwezigheid van elkaar. Dan draait ze in slowmotion met haar gezicht naar me toe en zegt: kus me alsof we nog 34 minuten te leven hebben! Ik geef gehoor aan deze smeekbede en ik zoen haar met een ongekende passie waarbij m'n tenen opkrullen. Ik knoop voorzichtig haar broek los en zie dat ze ongesteld is.
Welke?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kijk die nieuwe van Johnny Depp.
Ja, lekker heur.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met een vrouw natuurlijk. Dan pak ik voorzichtig haar hand vast, wat ze toelaat en ook fijn vindt, getuige de uitdrukking op haar gezicht. We genieten stilletjes van de aanwezigheid van elkaar. Dan draait ze in slowmotion met haar gezicht naar me toe en zegt: kus me alsof we nog 34 minuten te leven hebben! Ik geef gehoor aan deze smeekbede en ik zoen haar met een ongekende passie waarbij m'n tenen opkrullen. Ik knoop voorzichtig haar broek los en zie dat ze ongesteld is.
Public Enemies?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kijk die nieuwe van Johnny Depp.
Ja, lekker heur.
Godver wat een plottwistquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar, ali-b & Yes-rquote:
Joh, dan zet je hem toch uit na Bie-bieejeerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar, ali-b & Yes-r
Dan vind ik dit veel chiller:
Hmm, nooit van gehoord.quote:
Ik?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
Vroeger postte je die verhalen wat uitgebreider in topics.
Ja, dat zieke verhaal dat die meid je clit eraf sneed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, nooit van gehoord.![]()
[..]
Ik?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dat zieke verhaal dat die meid je clit eraf sneed.![]()
Oh ja, Allure_ het sekreet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, dat stond in haar fotoboek. Heb je meer van zulke verhalen, Fas? Lichtelijk opwindend, wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die verhalen zijn echt super. Dat meen ik!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, Allure_ het sekreet.Ik ben van plan iets nieuws te gaan schrijven, ik heb zoveel inspiratie opgedaan.
Ik heb laatst nog een hersenspinsel naar Bt gestuurd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, dat stond in haar fotoboek. Heb je meer van zulke verhalen, Fas? Lichtelijk opwindend, wel.
Welk liedje? En natuurlijk interesseert ons dat wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:47 schreef Maisnon het volgende:
wisten jullie dat Kids van MGMT sterke overeenkomsten met een liedje van the Backstreet Boys heeft qua akkoorden niet dat het iemand ook maar iets interesseert
Wat lief.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die verhalen zijn echt super. Dat meen ik!
Ik was een gitaarcover van Kids aan het maken, en ik was ook eh, I want it That Way aan het spelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een hersenspinsel naar Bt gestuurd.Maar ik ga snel weer wat schrijven, het borrelt in m'n hoofd.
[..]
Welk liedje? En natuurlijk interesseert ons dat wel.
Trouwens, kan je wel zeggen van ali bquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar, ali-b & Yes-r
Dan vind ik dit veel chiller:
LUTSER!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ZEG, KLOMPENLUL, KIJK MIJN SIG.
Ja kloptquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Trouwens, kan je wel zeggen van ali bmaar
is wel waanzinnig vet hoor!
KAKKER!quote:
HEUY KEROL!quote:
BWHEHEHEHE ZOLANG JE MAAGD BEN KAN JE EIGENLIJK NIKS ZEGGEN OMDAT JE TOCH MAAGD BENT!quote:
quote:
WAt is dat nou weer voor oorkanker?quote:
BWHEHEHEHEquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BWHEHEHEHE ZOLANG JE MAAGD BEN KAN JE EIGENLIJK NIKS ZEGGEN OMDAT JE TOCH MAAGD BENT!
Nog een mieterse dag gehad?quote:
RROD?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog een mieterse dag gehad?
Ik heb de hele dag thuis gezeten en mijn xbox 360 naar de kanker geholpen
quote:
Nee, ik probeerde mijn custom firmware te upgraden maar dat kankerprogramma heeft een fout gemaakt bij het uitlezen van de schijf waardoor hij EN de drive verkeerd heeft geflashed EN geen backup van de vorige firmware heeft gemaaktquote:
KGGHHTT (dat het zo door m'n nues gaat, jwz!)quote:
Ahhw!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog een mieterse dag gehad?
Ik heb de hele dag thuis gezeten en mijn xbox 360 naar de kanker geholpen
Hij zal niet de eerste zijn.quote:
I want it that way herken ik er wel in en kids ook maar de overeenkomstige stukjes hoor ik niet echtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
http://www.zshare.net/audio/672072713c2b04cd/
Zo, dat is een stukje van mijn akoestische Kids en I want it that way door elkaarniet als 1 nummer maar gewoon stukjes los.
Lijst van excuses:
Gitaar moet beetje gestemd worden
Laptopmicrofoon
Het is 1:00
Ik ken ze pas net
Ik heb het volume kunstmatig zitten verhogen zodat ie nog waardelozer klinkt maar wel beter hoorbaar is.
You Are Using Ad Block Plus or some other advert blocking software!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Zo, dat is een stukje van mijn akoestische Kids en I want it that way door elkaarniet als 1 nummer maar gewoon stukjes los.
Lijst van excuses:
Laptopmicrofoon
Ik ken ze pas net
Ik heb het volume kunstmatig zitten verhogen zodat ie nog waardelozer klinkt maar wel beter hoorbaar is.
Mensen die..... hun gitaar niet stemmen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Lijst van excuses:
Laptopmicrofoon
Ik ken ze pas net
zo heel erg slecht gestemd staat ie niet. Sterker, ik ga het nu testenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die..... hun gitaar niet stemmen.
Volgens mij heb jij hetzelfde topic als ik gezienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een lekkerwijf. Haar zou ik wel willen geven, hoor.
JIJ ZIET ER NAAKT HEUL ANDERS UIT!quote:
Dat is een shemale, ZE HEEFT EEN LULquote:
QFTquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:11 schreef Siniti het volgende:
Japsnars, ik wens jouw en je kutplaatjes site een enkeltje aids toe.
Ik wens jouw versatel verbinding aids toe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:11 schreef Siniti het volgende:
Japsnars, ik wens jouw en je kutplaatjes site een enkeltje aids toe.
Ok hij stond wel nogal platquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
zo heel erg slecht gestemd staat ie niet. Sterker, ik ga het nu testen
Ik heb gewoon staalsnarig, met hele dunne snaartjes, dat klinkt gewoon sneller off dan nylon
Nou, wat kies je?quote:
Ik zou toch voor de rechtert gaan, daar kan je het geslachtsdeel negeren en in de poepert gaan waarna je alleen met vrouw neukt.quote:
Ik wil niet kiezen!quote:
Haha, echt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:18 schreef Maisnon het volgende:
wtf is het vandaag transsexueel dag op fok
JA JIJ BEGONquote:
BLIJF EENS VAN CRACK AF JOH!quote:
Zo praat je toch niet over vrouwen. Ongevoelloze zak die je er bent!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik stel dan ook voor dat iedereen voor een dag op fok van geslacht wisselt.
Waar zijn die wijvuhhh
quote:
WTF!!!!1quote:
Nee, het begint met 071quote:
Ja, jij niet dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WTF!!!!1
Je belt met Crack?
Reclame.![]()
JA MET ZOTHEID!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DON'T DO DRUGS
HAHAHAHAHAHAHAHA
ZIT NIET ZO OVER MIJ TE RODDELEN!quote:
"NUL! kan uw oproep niet beantwoorden"quote:
BEL ME NIET SLET!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"NUL! kan uw oproep niet beantwoorden"
ZH bedreigt mij nu!!!quote:
BAN!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de Koningin best eng.
Bquote:
Je kent me toch!quote:
Seks doen we buiten jouw zicht, straks wordt je jaloers!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KANKER, nee dat zal helpen.HAHAHA
Ssst, nu denkt ze dat jij het voor haar opneemt en krijg je veel meer LOVEquote:
HAHOEHEWHHEWHAquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Seks doen we buiten jouw zicht, straks wordt je jaloers!
JA TOCH1quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ssst, nu denkt ze dat jij het voor haar opneemt en krijg je veel meer LOVE
A ook bijna als ik het zo bekijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
WHEHEHE HOMOOOOO
B HEEFT EEN PIEMEL BEN JE GAY OFZO LOL HAHAHA XD
Jezus, wat ben jij chagrijnig, zeker geen seks gehad.quote:
HHAHAUIWHERIWRHKAJBFBSFKJHTKWIQAGFUYQLItflqi3w4ygquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij chagrijnig, zeker geen seks gehad.
B heeft ook een aars en bij A zie je die hele tijd dat mannengezicht inclusief kale kop en lichaamshaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
WHEHEHE HOMOOOOO
B HEEFT EEN PIEMEL BEN JE GAY OFZO LOL HAHAHA XD
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
B heeft ook een aars en bij A zie je die hele tijd dat mannengezicht inclusief kale kop en lichaamshaar
WHUT?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van mij mag je mee doen
Ben je nou een jongen of een meisje?!
Ik ken wel een meisje, die doet het voor een breezer, ook goed ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef Japsnars het volgende:
Zullen we allemaal een tientje inleggen en BP een hoer thuisbezorgen?
Je wilt een trio?quote:
Deal!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef Japsnars het volgende:
Mag ik die hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken wel een meisje, die doet het voor een breezer, ook goed ?
WIE?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken wel een meisje, die doet het voor een breezer, ook goed ?
Ik heb het niet zo op hoeren. Ze doen me denken aan havens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef Japsnars het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het trouwens super lief dat hij maagd is
??quote:
Dat kost geld gekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef Japsnars het volgende:
NIET DAT SOORT DINGENquote:
Zotheid wilt geen Bubba de buurtneger als nr 3.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DAT IS GEWOON AL EEN VOORUITGANG, EERST WAS HET NEENEEENEE!!!!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu!
Ik zit ook altijd als een shrimp trouwens.Thuis iig.
Nu moet ik lief zijn en al dat gedoe...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DAT IS GEWOON AL EEN VOORUITGANG, EERST WAS HET NEENEEENEE!!!!
De Koningin op een paard, nu nog groter en nog enger...quote:
Rechtsgeldig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]We hebben een overeenkomst, maar niet rechtsgeldig.
WELLUS!quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid wilt geen Bubba de buurtneger als nr 3.
Volgens de wet ..quote:
Anders duurt het nóg langer voordat i kmet je naar bed zou gaan, en volgens jou duurt het al te langquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu moet ik lief zijn en al dat gedoe...
Je daagt me uit he!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Koningin op een paard, nu nog groter en nog enger...
Hij heeft liever Gers de buurtautist als nummer 3.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid wilt geen Bubba de buurtneger als nr 3.
NIETUS!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |