quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan had ik vast geen ontslag genomen
Serious?! Wat een uitbuitersquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:47 schreef Crack_ het volgende:
Ennn, ik heb ontslag genomen omdat ik werk gewoon in Eindhoven wil direct na school, we kregen geen fooi meer, en ik wil niet meer tot zooo laat werken want de volgende dag moet ik weer om 6 uur op en er werd heel erg bezuinigd op personeel..
Zo moest ik de afgelopen 2 weken na één uurtje werken weer naar huis toe, dan had ik in één week wel 14 euro verdiend
Privé wil het nog niet echt vlotten, nee?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan had ik vast geen ontslag genomen
Volgens mij herinner ik mij dat nog ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer ontslag genomen om soort van die reden!
Jij was toch de dader of wat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik mij dat nog ja.
Ja, ik had het al begrepenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Kut. Exclusief dus ja.
Vast je eigen schuld geweest. Eerst de hele tijd die ene 40-jarige collega opgeilen met je korte rokjes en knipoogjes, en als hij je vervolgens onzedelijk betast schreeuw je moord en brandquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij was het d'r manager.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vast je eigen schuld geweest. Eerst de hele tijd die ene 40-jarige collega opgeilen met je korte rokjes en knipoogjes, en als hij je vervolgens onzedelijk betast schreeuw je moord en brand![]()
Nein, misschien..quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Privé wil het nog niet echt vlotten, nee?
Ja wel jammer, de eigenaar die verzint die gekke nieuwe regeltjes en die kent me half niet omdat ik daar nooit mee moet werken (ja hij is er nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Serious?! Wat een uitbuiters
Hoe reageerden ze?
Ik had er een topic over!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik mij dat nog ja.
Nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vast je eigen schuld geweest. Eerst de hele tijd die ene 40-jarige collega opgeilen met je korte rokjes en knipoogjes, en als hij je vervolgens onzedelijk betast schreeuw je moord en brand![]()
Oh ja, die dude die een vriendin had.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik al vermeld dat 'ie ook nog eens 14 jaar ouder wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die dude die een vriendin had.En toen je niet op z'n avances inging hij beledigende opmerkingen tegen je ging maken.
![]()
Owja het is mijn schuld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE heeft aan mijn ritme gezeten. Het voelt nog steeds als ochtend.
Ik herinner me wel dat je zei dat ie ouder was, ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik al vermeld dat 'ie ook nog eens 14 jaar ouder was?
Bij die pizzeria?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had er een topic over!
[..]
Als je zo oud was, ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja het is mijn schuld.![]()
De tweede wereldoorlog is ook mijn schuld, zeker?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |