Inmiddels zijn we 3 weken verder, dat is voor mij zo'n 10 avonden werken, en deze collega is er nog steeds niet mee opgehouden.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
(Nee, geen lemming)
Imagine, een man van eind 20, samenwonend met zijn vriendin, probeert een collega van nog geen 17 te versieren, faalt daarin. Komt erachter dat desbetreffend meisje een date heeft dit weekend, en vindt het nodig haar daarom uit te schelden voor alles wat god verboden heeft waardoor hij werken voor haar bijna onmogelijk maakt.
Ja oke oke, ik ben dat meisje van 16maar, dat is toch niet normaal?
Ik kan zo niet werken, elke keer als ik bij hem in de buurt kom scheldt hij me uit, for no reason..
Klacht: Jaloerse mannen
Jawel, maar het heeft toch geen nut om naar die toe te gaan. Ze doen er niets aan want dit is namelijk eerder al gebeurd bij een andere collega van mij. Blijkbaar neem ik het stokje over ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:45 schreef Rnej het volgende:
en je hebt geen leidinggevende? ..
zet je mobieltje gewoon lekker een hele avond op geluidsrecorder en laat m lekker luid en duidelijk inspreken...
ist zo over lijkt me? beetje jammere gast... :S
ga je niet menen... wat voor werk doe je dan? ... :Squote:Op zondag 20 juli 2008 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel, maar het heeft toch geen nut om naar die toe te gaan. Ze doen er niets aan want dit is namelijk eerder al gebeurd bij een andere collega van mij. Blijkbaar neem ik het stokje over ofzo.
Ik werk in een restaurant.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:50 schreef Rnej het volgende:
[..]
ga je niet menen... wat voor werk doe je dan? ... :S
Ooh hij schreeuwt ook tegen anderen hoor (in de keuken werkt hij, ik weet niet of ik dat vermeld had, zelf serveer ik) en soms zo hard dat mensen het best zouden kunnen horenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
kzou zeggen, zorg ervoor dat ie vuile taal uitslaat met klanten in de buurt...![]()
rare gast, snap niet dat je baas m buiten zet... is hij een enorm goeie chefkok? mits afwashulp had ie per direct op straat gestaanquote:Op zondag 20 juli 2008 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh hij schreeuwt ook tegen anderen hoor (in de keuken werkt hij, ik weet niet of ik dat vermeld had, zelf serveer ik) en soms zo hard dat mensen het best zouden kunnen horen
Ja het schijnt moeilijk te zijn een nieuwe kok te vinden ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
rare gast, snap niet dat je baas m buiten zet... is hij een enorm goeie chefkok? mits afwashulp had ie per direct op straat gestaan
maar eh, tsjah, ik krijg wel t gevoel dat er met die kerel niet te praten valt.... doodnegeren? .. misschien houdt t op?
Serieus? Ik wist dat ze in de rechtbank niet als geldig bewijs zouden door kunnen gaan, maar dat het niet toegestaan was wist ik niet. Dan moet het maar zonder het opnemen van een gesprek.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef dgbw het volgende:
Het is wettelijk niet toegestaan gesprekken op te nemen zonder de overige partij(en) hierover in te lichten cq toestemming te vragen.
Goede tips verder Karammel![]()
De bal terugkaatsen. Als hij een opmerking maakt over vislucht, dan maak jij een opmerking over dat het dan tijd wordt dat hij een keer gaat douchen.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb er een tijdje terug al een topic over geopend in KLB:
[..]
Inmiddels zijn we 3 weken verder, dat is voor mij zo'n 10 avonden werken, en deze collega is er nog steeds niet mee opgehouden.
Hij zegt nu dat ik stink, elke keer als ik bij hem in de buurt komt maakt hij opmerkingen over een zogenaamde vislucht (en nee, ik stink niet).
Andere collega's vinden dit niet grappig ofzo, ik negeer het, maar hij blijft doorgaan..
Ik word hier inmiddels gewoon letterlijk ziek van, als ik moet werken ben ik vantevoren misselijk, op mijn werk kan ik na bepaalde opmerkingen wel in huilen uitbarsten.
Dus waarom ik geen ontslag neem? Ja, weet ik ook niet, ik ben juist blij met deze baan, met mijn andere collega's kan ik wel goed opschieten en ook het werk zelf bevalt me.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
(Hou hierbij in gedachten dat deze collega drugsverslaafd is, crimineel, in aanraking geweest met politie, stemmingswisselingen heeft, en eigenlijk gewoon ronduit gevaarlijk is.)
Dat geldt alleen voor bijvoorbeeld de politie, als derde partij. Als je er zelf bij betrokken bent, ben je zelf onderdeel van het gesprek, mag je het het opnemen(ook zonder medeweten van de ander) en is het gewoon geldig bewijs.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef dgbw het volgende:
Het is wettelijk niet toegestaan gesprekken op te nemen zonder de overige partij(en) hierover in te lichten cq toestemming te vragen.
Goede tips verder Karammel![]()
Ja, namelijk dat iedereen jou als gestoorde bitch gaat zien (waarschijnlijk) :-)quote:Op maandag 21 juli 2008 00:00 schreef IQM het volgende:
In zo'n geval zou ik gewoon een keer in een overvolle pizzeria mét collega's erbij echt gigántisch uitvallen tegen hem als hij nog zo'n denigrerende opmerking maakt. Alle ogen zijn dan even op jullie twee gericht en dan kan je hem eens goed duidelijk maken wat je van hem vindt en dat je zijn onvolwassen gedrag niet langer tolereert. En vertel erbij wat hij in die drie weken allemaal tegen/over je heeft gezegd en waarom hij zo doet (omdat je datet en hij dat liever niet zag, ondanks dat hij een vriendin heeft.)
True, je moet het wel durven, zo uitvallen tegenover hem, terwijl iedereen er verstomd bij staat, maar het heeft wél effect.
ook een idee is om als hij weer over de vislucht gaat beginnen hem er duidelijk en verstaanbaar voor iedereen op te attenderen dat hij blijkbaar wel van vis houdt aangezien hij graag in je onderbroek wilde zitten...quote:Op maandag 21 juli 2008 00:10 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, namelijk dat iedereen jou als gestoorde bitch gaat zien (waarschijnlijk) :-)
Inderdaad. Er bij voorbaat al vanuit gaan dat je leidinggevende toch niets zal ondernemen is wel erg suf.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:17 schreef PDOA het volgende:
Mens, trek je bek eens open ofzo. Dat naieve gedoe altijd. Stap naar je leidinggevende ipv hier te gaan zitten janken. Onderneem actie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |