Voor school ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tsjechië, hele kankerdag in de bus, kom daar aan, moet gelijk op de mountainbike de berg op, kom beneden, maken ze dit. Natuurlijk kijk ik niet blij.
HAHAHAHA.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tsjechië, hele kankerdag in de bus, kom daar aan, moet gelijk op de mountainbike de berg op, kom beneden, maken ze dit. Natuurlijk kijk ik niet blij.
Het is nog lang geen pasenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet iets doen om mijn status als konijn waar te maken.
Gays hebben het maar makkelijk bij de dames.quote:
BT IS EEN KLOON VAN DIE DIKKE!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat iemand Juicyhil in bescherming moet nemen en ik hier nu toevallig ben.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gays hebben het maar makkelijk bij de dames.
Mannelijke gays that is, Fas, mannelijke. Alhoewel de meeste gays niet erg mannelijk overkomen.
quote:
En waarom ik nietquote:
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat iemand Juicyhil in bescherming moet nemen en ik hier nu toevallig ben.
Nu welquote:
REN VOOR JE LEVEN! HIJ WEET WAAR JE WOONT.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef Japsnars het volgende:
De telefoon ging net en ik zag 071, dus ik gauw googlen. Blijkt dat 071 regio leiden is dus ik heb maar niet opgenomen omdat ik bang ben dat Lamon het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |