Vetzak.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Uh oh, mijn stoel kraakte heel ernstig hard toen ik leunde op m'n armleuning.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
Mijn stoel kraakt niet.
Ik heb een design stoel.
Een dildo kan ook kraken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen stoel, dat is preventief
Ik heb eigenlijk geen trek in avondetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet op, dus je had best een vorkje mogen meeprikken. Ik heb mezelf trouwens weer eens overtroffen.
Laptop op bank?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen stoel, dat is preventief
Ervaring?quote:
Die heb ik ook nietquote:
Nee, want een bank kan ook kraken.quote:
Ado's heup kan ook kraken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet
[..]
Nee, want een bank kan ook kraken.
Ik heb geen meubilair.
Al zei mijn dochter gisteren dat de vloer kraakte
Ook niet in een lichte salade?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen trek in avondeten!
Dilemma ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
Mijn maag heeft honger maar mijn mond heeft geen zin om te eten
Trap er een slang in en pureer je eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
Mijn maag heeft honger maar mijn mond heeft geen zin om te eten
Ja, misschien kan ik het drinken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Trap er een slang in en pureer je eten.
JA, dat is ook het enige waar ik me weleens zorgen om maakquote:
Wd de 2e.quote:
Niet meer met je knie op z'n ballen steunen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, dat is ook het enige waar ik me weleens zorgen om maak
Wat nou als ie gaat kraken?
Dat hoeft niet als je een slang in je maag hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, misschien kan ik het drinken.
Dan moet je als de tyfus naar de chiropractor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, dat is ook het enige waar ik me weleens zorgen om maak
Wat nou als ie gaat kraken?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet meer met je knie op z'n ballen steunen.
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik verveel me.
En jij bent een kutuser.
Je hebt ook zo'n edit knop he.quote:
Waarom sta ik dan bij je favo fokkers?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kutuser in het algemeen.
Omdat je een aardige kutuser bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan bij je favo fokkers?
Oh wacht, Juicyhil staat daar ook...quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan bij je favo fokkers?
REETKEVERT!quote:
Met eenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht, Juicyhil staat daar ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |