Jij bent best wel zielig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WEET JE WAT IK KANKERLOL VIND!![]()
![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA
Daar dacht ze vannacht heel anders over HAHAHAHAH AHAHAHAquote:
Dat zeg ik, zielig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
GODVERDOMME, VOOR DE LAATSTE KEER, MIJN MOEDER IS DIK! DIIIIIKK.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Redelijk?
Behoorlijk!
Wakker worden met je eigen vuist in je aars, lijkt me toch behoorlijk kanker
We waren toch vriendjes geworden sinds The Notebook-night?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar dacht ze vannacht heel anders over HAHAHAHAH AHAHAHA
AHAHHAAHAH
AHAHAAAAHHAHAHAA
HAHAAAHAHHAAHA
HAHAHAAAHAHAHHAHA
HHHAHHAHAAHAHAHA
AAAAAAAAAAAHAHHAHAHAAHA
Natuurlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We waren toch vriendjes geworden sinds The Notebook-night?
Zo kun je het inderdaad ook gewoon noemenquote:
Ik heb cocktaildressing en er zit geen mozzarella in.quote:
Je zwetst man, alleen de olijfolie en ei komt overeen.quote:A Caesar salad has romaine lettuce and croutons dressed with parmesan cheese, lemon juice, olive oil, egg, Worcestershire sauce, and black pepper. It may be prepared tableside.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zwetst man, alleen de olijfolie en ei komt overeen.
Ik zal jou eens zwetsen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zwetst man, alleen de olijfolie en ei komt overeen.
Je hebt het over mij he?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:05 schreef Japsnars het volgende:
Someone is in a desperate need of attention
quote:
Toe laat me!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik ben gewoon blij, laat me.
Mag ik mee-etenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Skylark. het volgende:
Oja, en als side-gerecht vers stokbrood met kruidenboter.!
Nee hoor, hij was dood neergevallen bij de eerstequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:00 schreef kurk_droog het volgende:
Volgens mij hadden dit hele toffe concerten kunnen worden als ik die trailer alleen al zie..
Nee.quote:
Het is toch wat. Open er een topic over. Echt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Uh oh, mijn stoel kraakte heel ernstig hard toen ik leunde op m'n armleuning.
Ik kreeg het niet op, dus je had best een vorkje mogen meeprikkenquote:
Vetzak.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Uh oh, mijn stoel kraakte heel ernstig hard toen ik leunde op m'n armleuning.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
Mijn stoel kraakt niet.
Ik heb een design stoel.
Een dildo kan ook kraken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen stoel, dat is preventief
Ik heb eigenlijk geen trek in avondetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet op, dus je had best een vorkje mogen meeprikken. Ik heb mezelf trouwens weer eens overtroffen.
Laptop op bank?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen stoel, dat is preventief
Ervaring?quote:
Die heb ik ook nietquote:
Nee, want een bank kan ook kraken.quote:
Ado's heup kan ook kraken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet
[..]
Nee, want een bank kan ook kraken.
Ik heb geen meubilair.
Al zei mijn dochter gisteren dat de vloer kraakte
Ook niet in een lichte salade?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen trek in avondeten!
Dilemma ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
Mijn maag heeft honger maar mijn mond heeft geen zin om te eten
Trap er een slang in en pureer je eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
Mijn maag heeft honger maar mijn mond heeft geen zin om te eten
Ja, misschien kan ik het drinken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Trap er een slang in en pureer je eten.
JA, dat is ook het enige waar ik me weleens zorgen om maakquote:
Wd de 2e.quote:
Niet meer met je knie op z'n ballen steunen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, dat is ook het enige waar ik me weleens zorgen om maak
Wat nou als ie gaat kraken?
Dat hoeft niet als je een slang in je maag hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, misschien kan ik het drinken.
Dan moet je als de tyfus naar de chiropractor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, dat is ook het enige waar ik me weleens zorgen om maak
Wat nou als ie gaat kraken?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet meer met je knie op z'n ballen steunen.
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik verveel me.
En jij bent een kutuser.
Je hebt ook zo'n edit knop he.quote:
Waarom sta ik dan bij je favo fokkers?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kutuser in het algemeen.
Omdat je een aardige kutuser bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan bij je favo fokkers?
Oh wacht, Juicyhil staat daar ook...quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan bij je favo fokkers?
REETKEVERT!quote:
Met eenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht, Juicyhil staat daar ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |