Wie z'n moeder?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
JOOOHOOOOOO! WIE GEHT ES MEIN SCHNUPPEVÖLLE.
Huiswerk makenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik doen?
a) Huiswerk maken
b) Douchen
c) Boterkoek maken
b --> a --> cquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik doen?
a) Huiswerk maken
b) Douchen
c) Boterkoek maken
De trein naar hier nemen, in de trein huiswerk maken. In de douche met mij batsen. en daarna boterkoek voor mij maken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik doen?
a) Huiswerk maken
b) Douchen
c) Boterkoek maken
En gay.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal zielig, omdat dik enzo.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
De trein naar hier nemen, in de trein huiswerk maken. In de douche met mij batsen. en daarna boterkoek voor mij maken.
Users bashen is nergens voor nodig jongens.quote:
WAUWquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
De trein naar hier nemen, in de trein huiswerk maken. In de douche met mij batsen. en daarna boterkoek voor mij maken.
Mocht jij praten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Users bashen is nergens voor nodig jongens.
[..]
WAUW![]()
! Maar nee.
Dat zeggen is ook nergens voor nodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Users bashen is nergens voor nodig jongens.
BURN!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeggen is ook nergens voor nodig
Paul de Leeuw verdient anders aardig als dikke gay.quote:
Ben jij de vriend van 4ebe?quote:
Tsjechië, hele kankerdag in de bus, kom daar aan, moet gelijk op de mountainbike de berg op, kom beneden, maken ze dit. Natuurlijk kijk ik niet blij.quote:
quote:
Nee, maar Zotheid is gay.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben jij de vriend van 4ebe?
Ik lees die dingen nooit, dus dit viel me nu op
Maar wel een epische foto.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tsjechië, hele kankerdag in de bus, kom daar aan, moet gelijk op de mountainbike de berg op, kom beneden, maken ze dit. Natuurlijk kijk ik niet blij.
Oohnee? Waarom niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeggen is ook nergens voor nodig
Voor school ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tsjechië, hele kankerdag in de bus, kom daar aan, moet gelijk op de mountainbike de berg op, kom beneden, maken ze dit. Natuurlijk kijk ik niet blij.
HAHAHAHA.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is nog lang geen pasenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet iets doen om mijn status als konijn waar te maken.
Gays hebben het maar makkelijk bij de dames.quote:
BT IS EEN KLOON VAN DIE DIKKE!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat iemand Juicyhil in bescherming moet nemen en ik hier nu toevallig ben.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gays hebben het maar makkelijk bij de dames.
Mannelijke gays that is, Fas, mannelijke. Alhoewel de meeste gays niet erg mannelijk overkomen.
quote:
En waarom ik nietquote:
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat iemand Juicyhil in bescherming moet nemen en ik hier nu toevallig ben.
Nu welquote:
REN VOOR JE LEVEN! HIJ WEET WAAR JE WOONT.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef Japsnars het volgende:
De telefoon ging net en ik zag 071, dus ik gauw googlen. Blijkt dat 071 regio leiden is dus ik heb maar niet opgenomen omdat ik bang ben dat Lamon het is
Of het is ZHquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
REN VOOR JE LEVEN! HIJ WEET WAAR JE WOONT.
Vind je haar geil?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat die Nienke uit ouders hebben geen sex?
Nee, nog een keer radenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat die Nienke uit ouders hebben geen sex?
You know what I'm saying.quote:
Jaquote:
Wat heb ik nou gewonnen?quote:
Waarom verbaasd me dat niet?quote:
Geen idee, het stond in de URLquote:
That makes me a sad pandaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Helaas kan ik je niets aanbieden
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Petras
Een vriend van mij deed zoiets tijdens onze werkweek in romequote:
Tim Petrasquote:
Bungelt er nog iets?quote:
quote:
Dat 2equote:Op maandag 19 oktober 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat linkje, of dat je niks krijgt?
Dat mag toch heul niet als minderjarige.quote:
Die zal op d'r 18e wel in de Playboy staan om ff flink geld te vangenquote:
weet ik veel waar ze het hebben gedaan..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat mag toch heul niet als minderjarige.
Mag dat op die leeftijd dan al in Duitsland?quote:
Nou nogal, hoewel die Kim Petras ook wel redelijk op een jongen lijktquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze op elkaar lijken.
Ja, dat is ook een jongenquote:
Gevaarlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb kaarsjes aan op m'n kamer.
De reden dat ik haar vond was dat ik wolvendagen op die foto wel iets jongensachtigs vond hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou nogal, hoewel die Kim Petras ook wel redelijk op een jongen lijkt
Hij lijkt behoorlijk op de zanger van Cinema Bizarre
Veel plezier met je huisgenoot!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb kaarsjes aan op m'n kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |