Jij begrijpt vrouwen? Dan is het voor jou zeker geen probleem om chicks te krijgen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
4EBE en ik?
Wij begrijpen elkaar tenminste! Fas begrijp ik ook trouwens.
Ik kijk die nieuwe van Johnny Depp.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed, ik heb zin om een romantische film te gaan kijken.!
![]()
Met jou?
Je moeder heeft het geweten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij begrijpt vrouwen? Dan is het voor jou zeker geen probleem om chicks te krijgen?
Ik heb nog niet zo heel lang geleden gegeten en ik heb echt het idee alsof het 9 uur isquote:
quote:
Ik ben ook klaarwakkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo heel lang geleden gegeten en ik heb echt het idee alsof het 9 uur is
Met een vrouw natuurlijk. Dan pak ik voorzichtig haar hand vast, wat ze toelaat en ook fijn vindt, getuige de uitdrukking op haar gezicht. We genieten stilletjes van de aanwezigheid van elkaar. Dan draait ze in slowmotion met haar gezicht naar me toe en zegt: kus me alsof we nog 34 minuten te leven hebben! Ik geef gehoor aan deze smeekbede en ik zoen haar met een ongekende passie waarbij m'n tenen opkrullen. Ik knoop voorzichtig haar broek los en zie dat ze ongesteld is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed, ik heb zin om een romantische film te gaan kijken.!
![]()
Met jou?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met een vrouw natuurlijk. Dan pak ik voorzichtig haar hand vast, wat ze toelaat en ook fijn vindt, getuige de uitdrukking op haar gezicht. We genieten stilletjes van de aanwezigheid van elkaar. Dan draait ze in slowmotion met haar gezicht naar me toe en zegt: kus me alsof we nog 34 minuten te leven hebben! Ik geef gehoor aan deze smeekbede en ik zoen haar met een ongekende passie waarbij m'n tenen opkrullen. Ik knoop voorzichtig haar broek los en zie dat ze ongesteld is.
Welke?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kijk die nieuwe van Johnny Depp.
Ja, lekker heur.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met een vrouw natuurlijk. Dan pak ik voorzichtig haar hand vast, wat ze toelaat en ook fijn vindt, getuige de uitdrukking op haar gezicht. We genieten stilletjes van de aanwezigheid van elkaar. Dan draait ze in slowmotion met haar gezicht naar me toe en zegt: kus me alsof we nog 34 minuten te leven hebben! Ik geef gehoor aan deze smeekbede en ik zoen haar met een ongekende passie waarbij m'n tenen opkrullen. Ik knoop voorzichtig haar broek los en zie dat ze ongesteld is.
Public Enemies?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kijk die nieuwe van Johnny Depp.
Ja, lekker heur.
Godver wat een plottwistquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar, ali-b & Yes-rquote:
Joh, dan zet je hem toch uit na Bie-bieejeerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar, ali-b & Yes-r
Dan vind ik dit veel chiller:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |