quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van een beetje jongensachtige vrouwen...
Jawelquote:
Het is mannelijke vrouwen of jongensachtige meisjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van een beetje jongensachtige vrouwen...
ook goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Het is mannelijke vrouwen of jongensachtige meisjes
quote:
Uiteraard, die newbs moeten het nog leren he!?!quote:
Ik heb dat niet altijd door nee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard, die newbs moeten het nog leren he!?!
rare lui ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Adolecens het volgende:
De blauwen gaan door in het vorige topic
Ja, ik vind wel dat ze harder aangepakt mogen worden hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard, die newbs moeten het nog leren he!?!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee het is ik ik ik en huiswerk tonight. Geil he?
Zeg, wil jij je grote mond even houden ja!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vind wel dat ze harder aangepakt mogen worden hoor
Jullie zijn te soft voor ze
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef RickoKun het volgende:
ik heb mijn voorhuid nu van mijn eikel ontdaan, ik ga nu aan mijn pik sjorren totdat het cremige mansap uit mijn waanzinnig welgevormde fallus spuit, het zaad des levensch.
I dedicate this ejaculation to Ynuhh
Mij maakt het ook gewoon niet uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb dat niet altijd door nee.![]()
Als er 295 posts zijn en dan ben je wat aan het invoeren, zit ie ineens vol
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeg, wil jij je grote mond even houden ja! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef RickoKun het volgende:
ik heb mijn voorhuid nu van mijn eikel ontdaan, ik ga nu aan mijn pik sjorren totdat het cremige mansap uit mijn waanzinnig welgevormde fallus spuit, het zaad des levensch.
quote:Momenteel zit Douglas vast omdat hij seks heeft gehad met het lichaam van een 18-jarig meisje, dat was vermoord en bijna was onthoofd. Hij heeft bekend seks te hebben gehad met nog twee lijken. Een van deze vrouwen was omgekomen door wurging, de ander was door een ruit op de derde verdieping geduwd.
De eerste veroordeling van Douglas was goed nieuws voor de moordenaar van zijn sekspartner. Die is namelijk ter dood veroordeeld voor moord en verkrachting, maar beweert zijn slachtoffer niet te hebben verkracht. Later bleek dat het sperma op haar lichaam van Douglas was.
Dude.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef RickoKun het volgende:
Lolquote:
Turkse vlag?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
Als ik dit statistiektentamen heb gehaald gaat de vlag uit.
Nee, ik zit onder de plakquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef afcajos het volgende:
Reetveter ga je woensdagavond nog uit? Jordeeeh komt hier dan ook
Nerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik zit onder de plakWoensdag winkeleuhhhh
![]()
Overdag, 's nachts gebeuren er andere dingen enzo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nerdwinkelen doe je toch niet snachts.
Waaraan is ze overleden?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef afcajos het volgende:
Kut hé! straks op hart van Nederland een meisje van 15 dat dood is gegaan. Dood zondeWaarom niet gewoon een 40jarig pitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |