geheel mee eens, je moet wel een vriendje als belastingexpert hebben eigelijk, dan kan je alles nog een beetje omzeilen enzo, bijvoorbeeld door die schenkingen elk jaar enzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt lijkenpikkerij.![]()
Belasting betalen over een erfenis.
Mijn ouders hebben het niet eens verdient, maar van hun eigen ouders.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
mensen die pimpen met hun ouders verdient geld![]()
![]()
hebben een slechte opvoeding gehad
Welke is jouw papa?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik had ook nog een foto waar ze elkaars handschudden, maar ik weet even niet waar die is
[ afbeelding ]
wat voor werk doet ie dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik had ook nog een foto waar ze elkaars handschudden, maar ik weet even niet waar die is
[ afbeelding ]
Huismannenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Japsnars het volgende:
Zo, de vaatwasser staan aan en ik bedacht mij net dat ik gisteren croissant deeg heb gekocht dus de oven is ook aan het voorverwarmen.
Straks even wassen en stofzuigen
Ik vind de Koningin best eng.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriend van mij is net opnieuw (hij heeft een jaar met mij internet shit gedaan) begonnen bij het bedrijf waar hij eerder ook al heeft gewerkt en krijgt nu 7,- per uur + fooi. Daarnaast hebben ze een nieuwe regel voor de fooien, vroeger werd alles aan het einde van de week eerlijk verdeeld, nu wordt het aan het einde van de avond al verdeelt en hij zegt dat hij vaak met zijn baas werkt (die zelf geen fooien mag innen)quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik werk nu in de horeca voor ¤ 5, daarbij fooi niet erbij gerekent
Maarrrr, ik ga zo in een callcenter werken denk ik (waar je geen mensen oplicht) voor ¤ 7,70
ja, bij ons WAS het iedere avond fooi nu wordt het per week ..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een vriend van mij is net opnieuw (hij heeft een jaar met mij internet shit gedaan) begonnen bij het bedrijf waar hij eerder ook al heeft gewerkt en krijgt nu 7,- per uur + fooi. Daarnaast hebben ze een nieuwe regel voor de fooien, vroeger werd alles aan het einde van de week eerlijk verdeeld, nu wordt het aan het einde van de avond al verdeelt en hij zegt dat hij vaak met zijn baas werkt (die zelf geen fooien mag innen)
Ja, mn vader zegt ook dat ze echt 100 lagen make up op heeft en haar haar is zo hard als betonquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de Koningin best eng.
Nou joepie, zometeen ook de kattenbak opruimenquote:
quote:
Ik een zusje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een broertje en een zusje.
Zo ziet het er wel uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, mn vader zegt ook dat ze echt 100 lagen make up op heeft en haar haar is zo hard als beton
Ik zie een duidelijke overeenkomst tussen Zotheid en jouw vader.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die gene die heel raar naar haar kijkt
Dan heb je nog geluk dat je geen kat hebt die dan maar een plekje op de vloer uitkiestquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou joepie, zometeen ook de kattenbak opruimen
Eigenlijk had ik dat gisteren ook moeten doen maar ik heb het eventjes uitgesteld
Nee, ik liegquote:
Whehequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk dat je geen kat hebt die dan maar een plekje op de vloer uitkiest
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhahaha, ook die gehandicapten mensen moesten alles schoonmaken, zo ook de wc! En in de wc stond "atrix" van dat schoonmaak spul, had zo'n kindje daar "be" voor gezet![]()
![]()
Zou het ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijke overeenkomst tussen Zotheid en jouw vader.
Volgens mij zoek jij een vaderfiguur in een relatie!!!!!!!!_!!!!!
Moeten we je gaan negeren ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:49 schreef Gizmore het volgende:
Ik wil gaan leren maar ik kan me er nog steeds niet toe zettenHelp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |