En ze is al zo rijk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boh. Mijn vriendin woont in een monumentaal pand.
ik ben bezig met mn profielwerkstuk, tot nu toe is het enige wat ik op papier heb gekregen de hoofdvraag en deelvragenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben bezig met leren, maar het gaat niet zo sne'l
Het erge is dat ik alles wat ik moet leren (heel boek) al gelezen heb en dat ik samenvattingen ervan op mn pc heb staan. Maar de josti's die dat hebben geschreven zijn niet echt geweldig in Engels en het is daardoor nogal moeilijk leesbaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben bezig met leren, maar het gaat niet zo sne'l
NU AL!?!?! Ik begon daaraan in maart ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben bezig met mn profielwerkstuk, tot nu toe is het enige wat ik op papier heb gekregen de hoofdvraag en deelvragen
BSN is exact hetzelfde als sofinummerquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Het BSN op je rijbewijs achterop, is dat je sofinummer?
jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Jamaar ik doe 2 jaar havo in 1 jaar, dus ik denk vandaar.. Wij moeten het namelijk 19 maart al afhebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
NU AL!?!?! Ik begon daaraan in maart ofzo.
Ik in meiquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
NU AL!?!?! Ik begon daaraan in maart ofzo.
Ja, en op mn ID heet het pers. nummerquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
BSN is exact hetzelfde als sofinummerGewoon nieuwe naam, omdat het niet meer alleen om de sociale dienst gaat
Haha ja ik kwam er pas na een paar maanden ofzo achter dat ze zo rijk was en dat dat huis een monumentaal pand was.quote:
Burger service nummer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
BSN is exact hetzelfde als sofinummerGewoon nieuwe naam, omdat het niet meer alleen om de sociale dienst gaat
Thnxquote:
OPEN JE OGEN BIG BROTHER IS WATCHING YOU!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Burger service nummer.
Horen jullie dat...?
We zijn enkel nummers.
Ohja, bij ons is dat ook..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ja ik kwam er pas na een paar maanden ofzo achter dat ze zo rijk was en dat dat huis een monumentaal pand was.
Al klinkt dit zo wel heel enorm rijk en kakkerig enzo, ze zijn ook geen multimiljonair ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |