Ik werk nu in de horeca voor ¤ 5, daarbij fooi niet erbij gerekentquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoekenmaar ik wil niet voor 3,50 per uur iets paupers doen.
Helaas, ik heb 2 broers 1 zusquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor mij ook zoiets, ik ben alleen niet hun lievelingskindje loopt pas binnen als je geen broertjes/zusjes hebt.
Hoeft toch ook niet? Desnoods studenten uitzendbureau ofzo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoekenmaar ik wil niet voor 3,50 per uur iets paupers doen.
Vorig jaar augustus de sleutel gekregen, vervolgens zijn mijn vader en neef iedere week 2x aan het huis gaan werken. Totdat in juni/juli dit jaar, net voor de bouwvak, de bouwvergunning voor de aanbouw binnenkwam.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verbouwingen lopen altijd uit
Ja, maar als jij dus werkt, hou je superveel geld over.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou.. Stel, je laat het over 5 jaar uitbetalen (jaartje speling) dan is dat dus 4000 euro per jaar..
4000 - 1600 collegegeld - 800 boekengeld = 1600 euro.. Verdeeld over 12 maanden: 133 euro per maand.
Studiefinanciering: 260 euro
Zorgtoeslag: 60 euro
Dat dus: 130 euro
Daar kan ik alsnog niet m'n huur + boodschappen van betalen denk ik..
Die hebben ook niet zo heel veel te bieden behalve callcenterwerk etc.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Desnoods studenten uitzendbureau ofzo.
Die rode jas van je staat je trouwens wel leuk!
Ons huis is 400k waardquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
¤ 125000, maar ik krijg natuurlijk meer want ik ben hun lievelings kind
Jawel joh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die hebben ook niet zo heel veel te bieden behalve callcenterwerk etc.
En thanksal komt 'ie op die foto niet echt tot z'n recht..
En nu ga ik echt langs die dokterspraktijk want het kan maar tot 4 uur![]()
!
Mijn ouders zijn ook wel rijk en mijn vader heeft een goede baan enzo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel redelijk rijk, en al helemaal als ze dit huis verkopen. Maar of ze nou een deel van dat geld aan ons gaan geven..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
Hou op met praten over veel geld. Ik voel mij nu een sloeber.
Hmhm tsja.. Maar als ik ga werken dan gaan m'n ouders wel minderen op hun toelage, ze willen niet dat ik in rijkdom leef en al hun geld naar mij gaat hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar als jij dus werkt, hou je superveel geld over.
Ik heb dus 260 euro stufi, 60 euro zorgtoeslag en 185 euro van mn ouders.
505 opgeteld
Ik moet alleen daarvan mn eigen kamer, boeken en collegeld betalen
Dat is 350 huur, 160 college en 20 boeken (gemiddelde per maand)
is 525 opgeteld
Ik móét dus wel werken om uberhaupt te kunnen eten!
Ik hou deze tijd 100 euro per maand over om van te eten, maar ben wel hard op zoek naar betere baan!
Eentje? Ik hoop dat ik eindelijk m'n SOA alfabat compleet heb inmiddelsquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel joh.
Heb je een soa? Hihi
.
Ik ga douchen, ciao![]()
.
In deze crisis, dus wss nog meer als de huizenmarkt weer een beetje goed looptquote:
Hopelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vorig jaar augustus de sleutel gekregen, vervolgens zijn mijn vader en neef iedere week 2x aan het huis gaan werken. Totdat in juni/juli dit jaar, net voor de bouwvak, de bouwvergunning voor de aanbouw binnenkwam.
En nu hebben we eindelijk een paar weken terug de offertes van de aannemers gekregen dus de verwachte oplevering van de aanbouw is nu december.
Ow wacht sorry, ik bedoelde natuurlijk 1400kquote:
Stufi?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb het verdorie niet.
Ik vind dat echt lijkenpikkerij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
je ouders kunnen beter nu geld schenken per jaar dan als ze overleden zijn, de wetgeving is zo veranderd dat je ongeveer 40% kwijtraakt aan belastingen, terwijl je elk jaar een X aantal K belastingvrij kan schenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |