20 fucking K?!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geld voor me weggezet 18 jaar geleden, en in december komt dat vrij.
Ohja, dat is hier ook zo. Van mn oma krijg ik 25 euries, maar die heeft ook echt kei veel kleinkindjes..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook 25 euro.
Dat vind ik zat, want ze heeft 10 kleinkinderen, ofzo
Jij hoeft dus helemaal geen baantje te zoeken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geld voor me weggezet 18 jaar geleden, en in december komt dat vrij.
Mooi systeem is datquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinterklaas hoort er gewoon bijquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat is hier ook zo. Van mn oma krijg ik 25 euries, maar die heeft ook echt kei veel kleinkindjes..
Met sinterklaas geeft ze dan wel weer weeeet ik veel hoeveel geld voor ons uit, terwijl niemand meer gelooft![]()
Ohjaaa, ik heb nog ruzies met me ouders daarover gehad, want bijna iedere ouder doet dat, BEHALVE DIE VAN MIJquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus, 20kquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw ouders zullen ook wel zoiets aan jou uitgeven als je gaat studeren hoor.. Maar dan moeten ze dat gedurende die tijd ophoestenquote:
Nog 2 jaar dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi systeem is dat![]()
Ik krijg het alleen pas op mn 25ste of als ik ging trouwen.
Nou drie keer raden.
Kut,quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef Marurk het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Nu is het alweer half 4 bijna![]()
![]()
Ik moet maar eens gaan douchen en dan verder gaan met leren
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo lekker geslapen?
* Snif snif.
Ik heb soms het idee dat mn oma gewoon der geld opspaart voor onsquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinterklaas hoort er gewoon bij
Dat zei ik ook 12 uur terug.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef Marurk het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Nu is het alweer half 4 bijna![]()
![]()
Nog 1 jaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[s]Nog 2 jaar dus.[s]
O 1 jaar alweer![]()
En godver ik krijg verder volgens mij helemaal niks of ze hebben het echt heel goed verborgen gehouden
Mooi, ik was al om 12 uur wakker.quote:
quote:
Boeien, trouw mequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over een paar jaar is het ophet is gewoon om van te leven/studeren komende tijd.
Ik ben net een uur wakker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, ik was al om 12 uur wakker.
Ik heb dit jaar bij elkaar zo'n 3000 euro verdient met werken en ga daar een gedeelte van uitgeven aan een TV?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
spaargeld opmaken aan een tv![]()
tv koop je gewoon van je eigen gespaarde geld, en laat je spaargeld voor wat het is
Bwhehehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iedere keer als ik jou zie dan moet ik er aan denken om te gaan leren..
Minder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
als je 100 euro per maand spaart heb je dat binnen 18 jaar dus bij elkaar
Dan moet je wel heel slecht ermee omgaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over een paar jaar is het ophet is gewoon om van te leven/studeren komende tijd.
Nou.. Stel, je laat het over 5 jaar uitbetalen (jaartje speling) dan is dat dus 4000 euro per jaar..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hoeft dus helemaal geen baantje te zoeken.
Ik heb em wel voorbij zien schuifelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben net een uur wakker.Zotheid nog optijd wakker geworden?
![]()
*Newsflash*quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw ouders zullen ook wel zoiets aan jou uitgeven als je gaat studeren hoor.. Maar dan moeten ze dat gedurende die tijd ophoestenalleen al collegegeld is minimaal 1600 x 4 = 6400 euro voor 4 jaartjes studeren, boeken ben je ook wel een paar duizend euro aan kwijt..
Zij hebben gewoon 18 jaar geleden 10 000 gulden weggezet, was een regeling dat je het af kon trekken van de belasting dus nog goedkoper ook.. En dat heeft heel lang rente staan vangen en tadaquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
als je 100 euro per maand spaart heb je dat binnen 18 jaar dus bij elkaar
Okequote:
Arbeiten, lui secreetquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou.. Stel, je laat het over 5 jaar uitbetalen (jaartje speling) dan is dat dus 4000 euro per jaar..
4000 - 1600 collegegeld - 800 boekengeld = 1600 euro.. Verdeeld over 12 maanden: 133 euro per maand.
Studiefinanciering: 260 euro
Zorgtoeslag: 60 euro
Dat dus: 130 euro
Daar kan ik alsnog niet m'n huur + boodschappen van betalen denk ik..
Verbouwingen lopen altijd uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*Newsflash*
Mijn ouders zijn hartstikke blut omdat we aan het verbouwen zijn aan ons nieuwe huis
Naja als ons huidige huis is verkocht scheelt het alweer enorm en dan nog mijn oma's huis dat is ook nog wel redelijk wat geld. En dan over een tijdje ons huis in Haarlem(Alhoewel ik die niet kwijt wil
)
Nu nog hopen dat mijn pa zijn werk niet kwijtraakt
Mijn ouders zijn wel redelijk rijk, en al helemaal als ze dit huis verkopen. Maar of ze nou een deel van dat geld aan ons gaan geven..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*Newsflash*
Mijn ouders zijn hartstikke blut omdat we aan het verbouwen zijn aan ons nieuwe huis
Naja als ons huidige huis is verkocht scheelt het alweer enorm en dan nog mijn oma's huis dat is ook nog wel redelijk wat geld. En dan over een tijdje ons huis in Haarlem(Alhoewel ik die niet kwijt wil
)
Nu nog hopen dat mijn pa zijn werk niet kwijtraakt
Ik krijg niks, behalve als ik in de problemen kom!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaaa, ik heb nog ruzies met me ouders daarover gehad, want bijna iedere ouder doet dat, BEHALVE DIE VAN MIJ
Ik krijg wel redelijk veel geld als ik het huit uitga hebben ze gezegt, misschien ook wel 20k![]()
Vast niet
Jij hebt het goed voor elkaar
Mijn ouders willen ons huis afbetalen en dat wij het dan erven als ze overlijden.. Ohmygosh dan ben ik in diepe rouw en tegelijkertijd rich rich rich.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel redelijk rijk, en al helemaal als ze dit huis verkopen. Maar of ze nou een deel van dat geld aan ons gaan geven..
Mwhehe. Met z'n katerkop.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb em wel voorbij zien schuifelen.
Je moet gewoon een baantje zoeken! Desnoods achter het station, dan ben je in 1 avondje al binnenquote:
Als ik in de problemen kom door mijn eigen schuld, dan krijg ik echt niks denk ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik krijg niks, behalve als ik in de problemen kom!
¤ 125000, maar ik krijg natuurlijk meer want ik ben hun lievelings kindquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders willen ons huis afbetalen en dat wij het dan erven als ze overlijden.. Ohmygosh dan ben ik in diepe rouw en tegelijkertijd rich rich rich.
Ik ben aan het zoekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon een baantje zoeken! Desnoods achter het station, dan ben je in 1 avondje al binnen.
Voor mij ook zoiets, ik ben alleen niet hun lievelingskindquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
¤ 125000, maar ik krijg natuurlijk meer want ik ben hun lievelings kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |