Hmm, nooit van gehoord.quote:
Ik?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
Vroeger postte je die verhalen wat uitgebreider in topics.
Ja, dat zieke verhaal dat die meid je clit eraf sneed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, nooit van gehoord.![]()
[..]
Ik?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dat zieke verhaal dat die meid je clit eraf sneed.![]()
Oh ja, Allure_ het sekreet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, dat stond in haar fotoboek. Heb je meer van zulke verhalen, Fas? Lichtelijk opwindend, wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die verhalen zijn echt super. Dat meen ik!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, Allure_ het sekreet.Ik ben van plan iets nieuws te gaan schrijven, ik heb zoveel inspiratie opgedaan.
Ik heb laatst nog een hersenspinsel naar Bt gestuurd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, dat stond in haar fotoboek. Heb je meer van zulke verhalen, Fas? Lichtelijk opwindend, wel.
Welk liedje? En natuurlijk interesseert ons dat wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:47 schreef Maisnon het volgende:
wisten jullie dat Kids van MGMT sterke overeenkomsten met een liedje van the Backstreet Boys heeft qua akkoorden niet dat het iemand ook maar iets interesseert
Wat lief.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die verhalen zijn echt super. Dat meen ik!
Ik was een gitaarcover van Kids aan het maken, en ik was ook eh, I want it That Way aan het spelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een hersenspinsel naar Bt gestuurd.Maar ik ga snel weer wat schrijven, het borrelt in m'n hoofd.
[..]
Welk liedje? En natuurlijk interesseert ons dat wel.
Trouwens, kan je wel zeggen van ali bquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar, ali-b & Yes-r
Dan vind ik dit veel chiller:
LUTSER!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ZEG, KLOMPENLUL, KIJK MIJN SIG.
Ja kloptquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Trouwens, kan je wel zeggen van ali bmaar
is wel waanzinnig vet hoor!
KAKKER!quote:
HEUY KEROL!quote:
BWHEHEHEHE ZOLANG JE MAAGD BEN KAN JE EIGENLIJK NIKS ZEGGEN OMDAT JE TOCH MAAGD BENT!quote:
quote:
WAt is dat nou weer voor oorkanker?quote:
BWHEHEHEHEquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BWHEHEHEHE ZOLANG JE MAAGD BEN KAN JE EIGENLIJK NIKS ZEGGEN OMDAT JE TOCH MAAGD BENT!
Nog een mieterse dag gehad?quote:
RROD?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog een mieterse dag gehad?
Ik heb de hele dag thuis gezeten en mijn xbox 360 naar de kanker geholpen
quote:
Nee, ik probeerde mijn custom firmware te upgraden maar dat kankerprogramma heeft een fout gemaakt bij het uitlezen van de schijf waardoor hij EN de drive verkeerd heeft geflashed EN geen backup van de vorige firmware heeft gemaaktquote:
KGGHHTT (dat het zo door m'n nues gaat, jwz!)quote:
Ahhw!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog een mieterse dag gehad?
Ik heb de hele dag thuis gezeten en mijn xbox 360 naar de kanker geholpen
Hij zal niet de eerste zijn.quote:
I want it that way herken ik er wel in en kids ook maar de overeenkomstige stukjes hoor ik niet echtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
http://www.zshare.net/audio/672072713c2b04cd/
Zo, dat is een stukje van mijn akoestische Kids en I want it that way door elkaarniet als 1 nummer maar gewoon stukjes los.
Lijst van excuses:
Gitaar moet beetje gestemd worden
Laptopmicrofoon
Het is 1:00
Ik ken ze pas net
Ik heb het volume kunstmatig zitten verhogen zodat ie nog waardelozer klinkt maar wel beter hoorbaar is.
You Are Using Ad Block Plus or some other advert blocking software!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Zo, dat is een stukje van mijn akoestische Kids en I want it that way door elkaarniet als 1 nummer maar gewoon stukjes los.
Lijst van excuses:
Laptopmicrofoon
Ik ken ze pas net
Ik heb het volume kunstmatig zitten verhogen zodat ie nog waardelozer klinkt maar wel beter hoorbaar is.
Mensen die..... hun gitaar niet stemmen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Lijst van excuses:
Laptopmicrofoon
Ik ken ze pas net
zo heel erg slecht gestemd staat ie niet. Sterker, ik ga het nu testenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die..... hun gitaar niet stemmen.
Volgens mij heb jij hetzelfde topic als ik gezienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een lekkerwijf. Haar zou ik wel willen geven, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |