Ik had altijd een hele diepe navel, daar kon je zo een knikker in verstoppen. 's Ochtends is er nog een klein gaatje, maar 's avonds ben ik echt platquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:08 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Vlindur, das een hele mooie blote buik hoor! (Zekers mooier dan mijn eigen blote buik) Hihi, ik vind je navel zo cool... die van mij begint wel minder diep te worden maar daar houdt het echt wel mee op.
![]()
Ik wacht nog steeds op een filmpjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Ik had altijd een hele diepe navel, daar kon je zo een knikker in verstoppen. 's Ochtends is er nog een klein gaatje, maar 's avonds ben ik echt plat(En ik kan em ook er uit laten ploppen
)
die van 37 weken was ter vergelijkingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Twinkly ook een mooie grote 37 38 wekenbuik! staat je goed!
Dank jullie wel!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:41 schreef Twinkly het volgende:
[..]
...
Wat ben je mooi DaviniaJe hebt echt wel een groeispurt gehad! Dat voel je zeker ook wel aan je huid bekken?
...
Deze foto's van je buik zijn altijd veel duidelijker dan de foto's waar je echt op poseert!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooi MP; je hebt zo'n mooi rond buikje!
lijkt wel of je baarmoeder al best hoog zit?
nog even van mezelf dan; 30 weken alweer![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn de minder complimenteuze opmerkingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:47 schreef leonieke het volgende:
Een collega zei me deze week (nadat hij mij een week niet had gezien): "ja, toen ik jou daarnet in de gang zag passeren, dacht ik echt dat je ontploft was"
Ja, vertederende opmerkingen heb ik eigenlijk nog niet gekregenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zijn de minder complimenteuze opmerkingen
OOOHquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:01 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ, wat een prachtige buik!![]()
lily, dat schopje in je buik!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deonderdag komt ynske hele officiele buikfoto's maken! heb er zin in!
tuurlijk zet ik ze hier neer!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
OOOH![]()
*jaloers*
Wel foto's hier neer zetten dan hè? of anders op zijn minst in een PMtje naar mij![]()
weer vergetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:10 schreef Tan het volgende:
Mooi zeg incantrixLeuk om je gezicht eens te zien, die had ik nog niet meegekregen (of weer vergeten
)
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Tan, wat een prachtig mooie ronde bol heb je!
Mooi hoor, al die buiken hier!
Ik zou zo weer willen als ik dat zie!
Oooowquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb wel een voorproefje gehad van Ynske...
En hij is heeeeeeel mooi!
Maar ik gooi ze allemaal samen op de website en dan hier.
Nog even geduld dus
* Vlindur gaat alvast naar je website, ik ga dr echt niet op wachten hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb wel een voorproefje gehad van Ynske...
En hij is heeeeeeel mooi!
Maar ik gooi ze allemaal samen op de website en dan hier.
Nog even geduld dus
Moet het eigenlijk wel weer eens op de foto zetten ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Geen nieuwe buukskes meer? ymme, die van jou alweer een keer op de foto gezet?
* nieuwsgierig is
Jij staat altijd stralend op de foto. En je hebt altijd leuke kleren aan johquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooierds met jullie mooie babyhuisjes![]()
![]()
![]()
mijn weekendpic
31 weken 2 dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaaaa Twinkly; straks ben ik nog veeeeeel uitgezakter dan jij hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:03 schreef Tan het volgende:
BJ, wat een leuk jurkje, ben je alvast in kerstsferen of zie je er altijd zo netjes uit in het weekend?
de verloskundige zei ook dat dit kwam doordat ik lang ben en ons kindje hoog ligt, dus met hoofdje tussen mijn ribben zo'n beetje (ligt in stuit nog) en onderin zit bijna nietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, wat blijft het een mooi bescheiden buikje
Ik snap 'mquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
de verloskundige zei ook dat dit kwam doordat ik lang ben en ons kindje hoog ligt, dus met hoofdje tussen mijn ribben zo'n beetje (ligt in stuit nog) en onderin zit bijna nietsdus dat verklaart wel een beetje mijn buik.
U vraagt...quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, doe jij nog es een foto?
en een lamp geplaatst...quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:07 schreef freecell het volgende:
Groofsken heeft een tafel verwijderd
Wel tof zeg, zo die foto's
Ach, nu tellen we in dagen, over een jaar vinden we 36 weken en 2 dagen waarschijnlijk hetzelfde als 36 weken precies. Dan maakt het niet meer zoveel uit.quote:Op zondag 8 november 2009 12:15 schreef Incantrix het volgende:
Is inderdaad leuk om het zo terug te kunnen zien met foto's Aoraki, al heb ik nu wel spijt dat ik niet op 36 precies nog een plaatje heb geschoten, ik had eraan zitten denken maar ik had zoiets van 'die komt wel'
nee, klopt, maar het ging er Incantrix om dat ze met 36 weken nog ronder was en na een paar dagen opeens een stuk slanker was. nu heeft ze geen plaatje van het meest ronde dat ze dus is geweest...quote:Op zondag 8 november 2009 12:43 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Ach, nu tellen we in dagen, over een jaar vinden we 36 weken en 2 dagen waarschijnlijk hetzelfde als 36 weken precies. Dan maakt het niet meer zoveel uit.
vind je het gek met Aoraki als usernaam?quote:Op zondag 8 november 2009 16:27 schreef NieuweUser het volgende:
Oh en Aoraki, je hebt een hele hoge buik zo te zien. Mooi!!
Waarom snap ik dit niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 04:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vind je het gek met Aoraki als usernaam?
oke, ik mag van mezelf geen aardrijkskunde meer gevenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
is de hoogste berg in Nieuw Zeeland: google is your friend
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:33 schreef Meimeltje het volgende:
Erg mooie buiken allemaal!!
Ik heb gewoon bijna geen foto's van deze zwangerschap. Misschien van het weekend nog maar even foto maken voor het te laat is.
Wel nog een filmpje van ons druktemakertje
http://s127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/?action=view¤t=MOV07836.flv
Jij zet hier neer wat ik ook al een tijdje dacht! Niemand waarvan ik dacht ''kan die nog wel goed lopen?!" of iets in die trant.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:28 schreef lily het volgende:
Ik vind echt dat iedereen nog best bescheiden buiken heeft. De echte knoeperts zie je niet meer zo vaak, lijkt wel.
no wayquote:Op donderdag 12 november 2009 12:06 schreef mijsje het volgende:
Pas je ook die bruine ribbroek nog? dat vond ik helemaal bijzonder, dat je die zo lang nog paste...
uhmmm maar vergeleken met hoe het was niet hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef lily het volgende:
[..]
no way
en BJ's buik is inderdaad superbescheiden![]()
dat lijkt me nogal logisch jaquote:Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
uhmmm maar vergeleken met hoe het was niet hoor![]()
en stiekem denk ik, dat ik straks mijn bolle buik nog wel eens heel erg kan gaan missen.... tis toch ook wel enorm bijzonder...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
en dat wist ikquote:
Ik weet ook wel dat jij dat weetquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en dat wist ikeen dagje verder dan ik
weet altijd precies hoever jij en Davinia zijn ....
(misschien krijgen we wel een datumdrieling)
ik wil dr ook meerdere maken en ook fullbody idd .... denk dat ik nog een paar weekjes wacht.. (net als jij bij 37 weken ofzo....) gewoon mooi voor onzelf...quote:Op zondag 15 november 2009 16:56 schreef Groofsken het volgende:
Thanks. Ik denk er ook zo over, dat is zo puur en intiem vind ik. Maar ik was er nog niet toe gekomen en kreeg ineens de kriebels dat hij misschien wel te vroeg zou komen. Dus moest het nu
. Dit is trouwens een detail. De eigenlijke foto is ehm... nog veel bloter zeg maar
.
Nee, eigenlijk voel ik me steeds dikker/logger...quote:Op maandag 16 november 2009 12:05 schreef Groofsken het volgende:
Davinia, wat mooi. En zo lief met je zoon erbij
.
Hebben jullie ook dat je je, naarmate je buik dikker wordt, verder steeds slanker voelt.
Ja, klopt het gaat niet zo heel erg hard meer, of in ieder geval geleidelijk. Ik heb nu een omvang van 123 cm. Volgens mij had ik dat een tijd terug ook iets in die buurt.quote:Op maandag 16 november 2009 12:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tan, ben je eigenlijk nog erg gegroeid? Want in het begin ging het zo rap met je, maar ik heb het idee dat het daarna minder snel ging (of lijkt dat maar zo)
Dat kon ik in het begin ook niet, maar toch wordt ie echt groter!!quote:Op maandag 16 november 2009 14:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mooi al die buikfoto's
Kan me echt niet voorstellen dat dat bij mij ook zo wordt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef freecell het volgende:
Zo langzamerhand wordt je username wel grappig
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef freecell het volgende:
Zo langzamerhand wordt je username wel grappig
Hippe buik
Wat ben jij toch ongelooflijk lief...quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef mijsje het volgende:
Evi was ook zo lekker knus bij je... je was zo prachtig zwanger... en nu een prachtige mama...
Octo, mooooi!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef octopussy het volgende:
Incantrix, je hebt wel een lief toetertje![]()
Ik ben zelf een beetje geschokt![]()
[ afbeelding ]
omg, ik moet nog 3 maanden![]()
al vind ik een dikke zwangerbuik stiekem heel mooi
Ik kon vandaag ongegeneerd uitslapen (late dienst op werk) en dat scheelt dus al zooo veel in hoe ik me voel en er uit zie. En een beetje make-up doet ook wonderenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef Tan het volgende:
Wouw Octo, wat een mooie buik en leuke zwangerschapskleding ookJe straalt helemaal
Hoe doe je dat? Ik krijg altijd zo'n duf hoofd als ik zwanger ben
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef octopussy het volgende:
Incantrix, je hebt wel een lief toetertje![]()
Ik ben zelf een beetje geschokt![]()
[ afbeelding ]
omg, ik moet nog 3 maanden![]()
al vind ik een dikke zwangerbuik stiekem heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Waarschijnlijk omdat de downtime over is en nu iedereen gaat kijken wat ie gemist heeftquote:Op zondag 22 november 2009 18:31 schreef lily het volgende:
holy![]()
40 views in 12 minuten
ik let er normaal nooit op hoor maar nu dus toevallig wel
Ik zie nergens iets van viewsquote:Op zondag 22 november 2009 18:31 schreef lily het volgende:
holy![]()
40 views in 12 minuten
ik let er normaal nooit op hoor maar nu dus toevallig wel
Oh, ik zag jouw foto's ookquote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef amaranta het volgende:
Dat jurkje heb ik van de zomer bij de ladysting gekocht. Ik vond het fleurig en ik dacht, daar past mooi een buik in.
Is dus een gewoon jurkje.
Grappig genoeg heb ik er 1 keer een andere zwangere in zien lopen.
In het vorige topic, of het topic daarvoor, sta ik ook met mijn gezicht.quote:Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh, ik zag jouw foto's ook. Mooi
. En volgens mij het eerste wat ik van jou gezien heb tot nu toe
.
We kijken er best naar uit jaquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Smikke het volgende:
Oooh Lily, daar zit jullie kleine meisje in. Kan niet wachten tot ze er is. Jij? Jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vertekend beeld op foto'squote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef mijsje het volgende:
wow Free, prachtig, je ziet van recht voor en achter gewoon niks, dan draai je en heb je opeens gewoon een grote buik...
lolquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jaja, alleen voor de openhaard. Sta je daarom zo trots met je handen op je buik?
Ik heb mijn eerste foto's ook pas op 17weken en 6 dagen genomenquote:En hier is nog niets te zien. Ik ben niet helemaal plat, maar dat was ik voorheen ook al niet
Ik moet maar gewoon geduld hebben (voor de verandering)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |