Lilybuikje is inderdaad prachtig!
 Lilybuikje is inderdaad prachtig!  

no wayquote:Op donderdag 12 november 2009 12:06 schreef mijsje het volgende:
Pas je ook die bruine ribbroek nog? dat vond ik helemaal bijzonder, dat je die zo lang nog paste...

uhmmm maar vergeleken met hoe het was niet hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef lily het volgende:
[..]
no way
en BJ's buik is inderdaad superbescheiden
 maar ik zal eens ff een paar onder mekaar zetten zo.....
 maar ik zal eens ff een paar onder mekaar zetten zo..... )
) 

dat lijkt me nogal logisch jaquote:Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
uhmmm maar vergeleken met hoe het was niet hoor

en stiekem denk ik, dat ik straks mijn bolle buik nog wel eens heel erg kan gaan missen.... tis toch ook wel enorm bijzonder...quote:
 )
 )

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!

jij groeit ook goed zeg!
 jij groeit ook goed zeg! 

... als ik ernaar kijk, krijg ik spontaan weer heimwee
 ... als ik ernaar kijk, krijg ik spontaan weer heimwee   ...
  ...

Mooie buik hoor! Echt babyhuisje
 Mooie buik hoor! Echt babyhuisje   

mooi joh!!
  mooi joh!!

en dat wist ikquote:
 een dagje verder dan ik
 een dagje verder dan ik  weet altijd precies hoever jij en Davinia zijn ....
 weet altijd precies hoever jij en Davinia zijn .... )
 )

Ik weet ook wel dat jij dat weetquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en dat wist ikeen dagje verder dan ik
weet altijd precies hoever jij en Davinia zijn ....
(misschien krijgen we wel een datumdrieling)

Ben benieuwd waar je eindigt
 Ben benieuwd waar je eindigt  

prachtig hoor!
 prachtig hoor!

. En ik heb niks met tatouages en hello kitty, maar bij jou vind ik het echt wel tof zo
 . En ik heb niks met tatouages en hello kitty, maar bij jou vind ik het echt wel tof zo  .
 . . Mooi buukske hoor
 . Mooi buukske hoor   .
 .

Ik wil ook nog een blote foto maken...
  Ik wil ook nog een blote foto maken... 

. Dus moest het nu
 . Dus moest het nu   . Dit is trouwens een detail. De eigenlijke foto is ehm... nog veel bloter zeg maar
 . Dit is trouwens een detail. De eigenlijke foto is ehm... nog veel bloter zeg maar   .
 .

ik wil dr ook meerdere maken en ook fullbody idd .... denk dat ik nog een paar weekjes wacht.. (net als jij bij 37 weken ofzo....) gewoon mooi voor onzelf...quote:Op zondag 15 november 2009 16:56 schreef Groofsken het volgende:
Thanks. Ik denk er ook zo over, dat is zo puur en intiem vind ik. Maar ik was er nog niet toe gekomen en kreeg ineens de kriebels dat hij misschien wel te vroeg zou komen. Dus moest het nu
. Dit is trouwens een detail. De eigenlijke foto is ehm... nog veel bloter zeg maar
.

voor Groofsken omdat ie hememaal bloot is...
 voor Groofsken omdat ie hememaal bloot is...

groofsken, wat prachtig!
 groofsken, wat prachtig!

Wat zie je er mooi uit! Je bent niet kleiner geworden hoor, je staat wat anders, misschien dat het daar wel aan ligt...
 Wat zie je er mooi uit! Je bent niet kleiner geworden hoor, je staat wat anders, misschien dat het daar wel aan ligt...  

.
 . . Je ziet heel goed tot waar jullie kleintje al komt zo
 . Je ziet heel goed tot waar jullie kleintje al komt zo   .
 .

Het lijkt me zo tof om weer eens strak in mijn velletje te zitten. Als dat gebeurt dan waag ik me wel aan een blote-buikfoto.
  Het lijkt me zo tof om weer eens strak in mijn velletje te zitten. Als dat gebeurt dan waag ik me wel aan een blote-buikfoto.

[/oudewijvenmodus]
[/oudewijvenmodus] 

. En zo lief met je zoon erbij
 . En zo lief met je zoon erbij   .
 . .
 .

Nee, eigenlijk voel ik me steeds dikker/logger...quote:Op maandag 16 november 2009 12:05 schreef Groofsken het volgende:
Davinia, wat mooi. En zo lief met je zoon erbij
.
Hebben jullie ook dat je je, naarmate je buik dikker wordt, verder steeds slanker voelt.

Ja, klopt het gaat niet zo heel erg hard meer, of in ieder geval geleidelijk. Ik heb nu een omvang van 123 cm. Volgens mij had ik dat een tijd terug ook iets in die buurt.quote:Op maandag 16 november 2009 12:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tan, ben je eigenlijk nog erg gegroeid? Want in het begin ging het zo rap met je, maar ik heb het idee dat het daarna minder snel ging (of lijkt dat maar zo)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |