Aoraki, wauw, ineens zijn dat dan je laatste gepostte buikfoto's! En echt, heel mooi, en nu hoop ik dat we het kindje dat er woonde binnenkort ook een keertje mogen bewonderen

Davinia, wat een súpermooie foto's van die shoot zeg! En die slófjes ook, zo lief

Al is een mooie vrouw met een mooie buik natuurlijk wel een eerste vereiste om zulke mooie resultaten te behalen

(En die foto's met Eli ook!!

)
Leonieke, ik vind je buikje eigenlijk nog erg beschaafd, en ja, je bent mooi! Ben erg benieuwd hoe het is als je positiekleding aan hebt, volgens mij zie je er dan nog veel mooier uit

(Hint

)
BJ, práchtig om te zien

Heel mooi en duidelijk

En leuk ook om dat verloop eens terug te posten!
Lily, jouw buik is ook zoooo mooi

Terecht veel stemmen bij de awards

MP, wat heb jij ook een geweldige buik! En de foto met kleding aan ook, wat kijk je lief en gelukkig

Vlindur, ik vind jou helemaal niet grof zwanger, je bent mooi en hebt een prachtige bol! Van voren zie je het trouwens nog helemaal niet zo!

Webkim, dat heb jij al mooi gefabriceerd

Nice!
Groofsken, nu heb ik je wel gemist..

Nieuwe User, een flinke, mooie buik! Ik had helemaal niet door dat jij ook al 33 weken zwanger bent

Asy, Ik zie wel wat je bedoelt, maar ik denk inderdaad dat het is wat Mijsje zegt (of ik heb een krimpende medestander!

).. Maar ik blijf je mooi vinden!
Tan, wat ben jij toch een supermooi mens met een supermooie buik..

En zo, Faja, jou had ik al een tijdje niet meer zien posten volgens mij, je bent (uiteraard) gegroeid! En dat is niet in je nadeel zeg, geweldig mooi!
Freecell, blubber? Ik zie het niet hoor, ik vind jou hardstikke mooi

Vind het wel leuk dat het bij jou ook van voren te zien is, zo'n lieve bol..
En Lijnloos, jij ziet er ook supergoed uit zeg

Lief, mooi rond buikje!
Ik ga zo even douchen en dan ook maar weer eens op de foto
(you never know when it's your last
)..