Echt waar?quote:Op maandag 28 september 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
Mooi
ASy: zo zie ik er nu ook uit ongeveer zonder kleren
quote:Op maandag 28 september 2009 08:10 schreef Twinkly het volgende:
Moooooii![]()
allemaal!!
BJ het is leuk als je aan het einde een filmpje in elkaar knutselt waarop je de buik ziet groeien, jij hebt zoveel fotomateriaal!![]()
Troel ik vind die foto met Ruben super liefEn ik vind dat Bert stiekem een foto van je buik van opzij moet maken
![]()
Picsquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn buik is helemaal niet zo groot. Ik heb mijn lengte mee en de baby weet zich prima te verstoppen
bewijs het maar!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn buik is helemaal niet zo groot. Ik heb mijn lengte mee en de baby weet zich prima te verstoppen
nee johquote:Op maandag 28 september 2009 13:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb het idee dat jij veel slanker bent
Je bent wel slankerquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef freecell het volgende:
[..]
nee johEcht niet.
Ik verstop mij in kleren
Tan, wat een mooie buik! (mooi haar ook + )
Mijn kont groeit net zo hard als mijn buik en ik kan hem niet stoppen
Ik dacht juist bij de jouwe, wat een kleine buik nog voor 27 wekenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Tan's buik is kleiner dan mijne volgens mij![]()
De trui is versgekocht bij de H&Mquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik dacht juist bij de jouwe, wat een kleine buik nog voor 27 wekenLeuk trui-jurkje trouwens! Bedenk net dat ik ook nog zoiets heb liggen wat ik alleen in de zwangerschappen draag. Zal het eens opzoeken.
Maar als ik zo eens mijn eigen foto's terugkijk lijkt mijn buik inderdaad zo ongeveer hetzelfde. Het ligt denk ik erg aan de kleding.
Op het dikste van de buik ben ik nu 115 cm. En ik ben zelf 1.76 m. lang
De badkamer is op hoogte enzo, dus ik kijk nu in het midden van de spiegel ipv ergens in de veels te bovenste helftquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:04 schreef Tan het volgende:
wat ben je lang. Zo op de foto lijk je van mijn lengte of iets kleiner.
Ik vind die trui echt heel leuk, komt die van de positieafdeling?
het verschil met mijn normale taille is overigens al best groot hoor.... dus die groeispurt is al wel bezigquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:58 schreef Vlindur het volgende:
Meetlint gevonden; 113 cm op het breedste stuk.
BJ, jou spurt komt ook nog wel, misschien haal je me nog wel in![]()
We schelen zo'n eind in die foto's terwijl het maar 1 dag is!
Hmm 100%acryl zie ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De badkamer is op hoogte enzo, dus ik kijk nu in het midden van de spiegel ipv ergens in de veels te bovenste helft
De trui is niet van de positie afdeling, maar komt hier weg!
Dank je, Ik ook!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:07 schreef freecell het volgende:
Mooie foto's Sorbo!Ik vind die laatste het mooist denk ik
Wauw, mag ik jouw haar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
Takkembah, dat was de laatste neem ik aan?Veel succes vandaag!
Amaranta, superfoto's
19 weken, 5 dagen (gisteren dus)
Hey poes!
[ afbeelding ]
Voorkantje:
[ afbeelding ]
Bolleke:
[ afbeelding ]
En zonder plant, ik kan het
Wat een mafkees ben je tochquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef amaranta het volgende:
Ja, en icicle kan zelfs zo goed fotograferen, dat je niet eens ziet dat ik eigenlijk helemaal geen nek heb! Ze heeft er namelijk speciaal op gelet! Dat is nog oog hebben voor detail (wat er dus niet is want ik heb geen nek, ik ben echt zielig, mijn hoofd zit gewoon direct op mijn schouders, ik ben zo jaloers op vrouwen en mannen met een lange nek)
die zijn profi! daarom staan ze hier ook, zodat jullie kunnen zien hoe goed Icicle kan fotograferen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:10 schreef het-is-mij het volgende:
Trouwens die van Amaranta zien er ook profi uit!
Las ik laatst niet iets van jou over een kont die net zo hard groeit als je buik ? Waar is die kont dan gebleven ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
Takkembah, dat was de laatste neem ik aan?Veel succes vandaag!
Amaranta, superfoto's
19 weken, 5 dagen (gisteren dus)
Hey poes!
[ afbeelding ]
Voorkantje:
[ afbeelding ]
Bolleke:
[ afbeelding ]
En zonder plant, ik kan het
bedankt! dat is idd het behang van onze babykamerquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef mijsje het volgende:
Mooie buik BJ, en leuke kleren ook! Afgestemd op je behang?Dat is ook erg leuk! Is dat van de kinderkamer?
ontzettend lief!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt! dat is idd het behang van onze babykamergister net geplakt
ow zo..sorry ik dacht dat je een man was...door je username maarja sorry dan...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Dat was mijn buik toen ik zwanger was.
I Ik dacht laat ik ook mijn buik zien zo rare foto is het toch niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:51 schreef woads het volgende:
[..]
ow zo..sorry ik dacht dat je een man was...door je username maarja sorry dan...
neej totaal niet... maar als ik in de illusie zit dat je een joshua bent is het wel best nasty...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Ik dacht ik lat ook mijn zwangere buik zien zo rare foto is het toch niet.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:51 schreef woads het volgende:
[..]
ow zo..sorry ik dacht dat je een man was...door je username maarja sorry dan...
Jammer dat ik je foto gemist heb Joshua, ik vind het tof dat je wat meer laat zien van jezelf...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef Joshua. het volgende:
[..]
I Ik dacht laat ik ook mijn buik zien zo rare foto is het toch niet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef mama_papa het volgende:
Wat een bolle buikies allemaalZo leuk om te zien
![]()
Hier ook weer foto's van mijn buik van vandaag: 21 weken en 4 dagen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef Sorbootje het volgende:
Schoenen? Zijn dat niet van die dingen die je om die lichaamsdelen doet die ik al een poosje niet meer heb gezien bij mezelf? (slippers en ballerina's... daar loop ik al maaaaanden op heb ook al maanden geen sokken gedragen)
huh ? ik zie hem toch gewoon hoor ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:06 schreef lily het volgende:
scorpion, bij jouw post zie ik een kruisje
Mijn buik is ook bijna weg. Maar vrees dat m'n heupen in 'baarstand' zijn blijven staan. Ze passen iig niet meer in m'n strakke, oude, vertrouwde Indian Rosejes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Erg mooi allemaal![]()
Sorbo, ergens is het ook nog heel mooi in verhouding ookNice!!!
Ik heb 'bijna' geen buik meer. Ik voel me heel slank () maar krijg mijn oude spijkerbroek nog niet echt dicht. Nog 1kg en dan ben ik weer op het gewicht dat ik had voor ik zwanger werd maar ik denk niet dat die ene kilo het gaat doen...
Ik draag ook altijd Indian Rose en die broeken zitten nu eenmaal strak om de heupjes. Het vet op je heupen dat ontstaat tijdens de zwangerschap verdwijnt wel hoor maar iets langzamer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:46 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn buik is ook bijna weg. Maar vrees dat m'n heupen in 'baarstand' zijn blijven staan. Ze passen iig niet meer in m'n strakke, oude, vertrouwde Indian Rosejes.
U vraagt, wij laten manlief foto makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeeej Tan, wat een toeter heb je al!!![]()
![]()
![]()
@Aoraoki, je bent nog steeds best bescheiden zwanger, mooi hoor!
@davina; ik ben benieuwd naar jouw buik! (en maar 6,5 kg aangekomen tnt?? *jaloers*)
Wat heb je een mooi klein buikje zeg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Vandaag (10 minuutjes geleden) 28w3d
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Troel het volgende:
Help me herinneren dat ik morgen een 37 weken foto maak
Oh, das jammer! Vanavond dan!?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef Asyniur het volgende:
Mooie buiken weer dames.![]()
Ik zal even kijken of ik mijn lief gestrikt krijg voor een foto in jurkje (en zonder jurkje)...
Hij wilde wel maar de batterijen van de camera zijn leeg![]()
Troel, je moet een 37 weken foto makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Troel het volgende:
Help me herinneren dat ik morgen een 37 weken foto maak
Nee, alleen op iedere heup een klein streepje daar waar het tijdens de puberteit ook gescheurd is, terwijl daar de huid helemaal niet strakgespannen is, maf he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:39 schreef freecell het volgende:
Twinkly wow
Zo'n mooie strakgespannen buik en geen striae zo te zien?
We hadden visite opa en oma kwamen even kijken naar het wiegje: Harry's betovergrootvader heeft het wiegje gemaaktquote:
Ik ben benieuwd! Wel in vol ornaat he!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
We hadden visite opa en oma kwamen even kijken naar het wiegje: Harry's betovergrootvader heeft het wiegje gemaakt![]()
Ik zal J vanavond de camera even in de handen duwen...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef DaviniaHR het volgende:
dat mensen nog tegen me zouden zeggen dat ik een subtiel klein buikje heb!
![]()
twinkly!![]()
wauw!
dat vroeg ik me trouwens af, is bij mensen die striae krijgen die huid eerst zo gespannen? is wel mooi zo'n glimmende bol!
vlindur, ook zo'n mooie buik!!en je hebt altijd zulke leuke dingen aan!
(psst, photoshop starter edition kan je gewoon gratis downloaden, en daar kan je ook mee bewerken, een beetje)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
wow Twinkly, wat een mooie grote buik heb je!!![]()
![]()
(vooral die foto in je ondergoed)
@Vlindur; mooie foto! jouw buikje groeit ook mooi door... Shirtje staat je ook goed! (prenatal toch?)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef Asyniur het volgende:
Hier mijn 21w5d buik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
let vooral niet op mijn haar, ik ga nu douchen
Irfanview gebruik ik zelf om foto's bij te snijden en het formaat te wijzigen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:29 schreef mijsje het volgende:dat is wel handig, want sommige dingen kun je net weer niet zo mooi in Paint... alleen voor de recht-toe-recht-aan-dingen is dat altijd heel handig...
![]()
(sorry, dit is wel heel erg offtopic...)
Kiek, dat wordt al een echt buukske! Mooi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
buikje 29 weken
[ afbeelding ]
op naar de 30
Gaat binnenkort in de verkoopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooooi Troel! en wat een gezellig tuniekje heb je aan!
uh ik had een zwarte trainingsbroek met witte strepen (oftewel adidasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, wat een mooie buik!
BJ, je gaat nu echt buiken!![]()
![]()
Was jij niet die ene die in het begin steeds een grijze joggingbroek aanhad? Wat is daarmee gebeurd?
![]()
kvind het altijd zo leuk om een buik met dezelfde achtergrond te zien groeien. had ik me ook voorgenomen voor deze keer. voorgenomen, dus
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:17 schreef NieuweUser het volgende:
Wow mooie buik Lily!!! Mooi rond!
En die van Incantrix is ook mooi!![]()
Nog een foto van mijn 28-weken buik.
[ afbeelding ]
En van de voorkant!
[ afbeelding ]
Klopt hoor, de tijd van een echt dikke buik ligt al jaren achter mequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:13 schreef lily het volgende:
Incantrix en Faja, jullie zien er allebei super uit trouwens![]()
Troel heeft een bescheiden buik voor 37 weken, vind ik
ik zag de foto van Faja gisteravond nog maar ik heb het filmpje van Groofsken gemist
haha, nou, ik zit er middeninquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt hoor, de tijd van een echt dikke buik ligt al jaren achter me
Ja, maar jouw figuur is zonder zwangerschap een stuk beter dan het mijnequote:
fotooo!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:28 schreef Vlindur het volgende:
Tinus was gister aan het schoppen en dus liet ik mijn familie mn bewegende buik zien, mijn broertje (23) vroeg verbaasd waar mijn navel gebleven wasIk heb hem bijna helemaal vlak
Nou vooruit, maar dan wel onder spoilers, want ik heb geen mooie blote buikquote:
Ik heb van die rare deuken aan de zijkanten en er heel veel vet bijquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat is er mis met jouw blote buik? helemaal mooi, toch? Beetje dons, maar dat hoort
met kleding is je buik ook mooi
Ja maar dat heb ik ook en dan zeg je dat ik een mooie buik heb!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb van die rare deuken aan de zijkanten en er heel veel vet bijDaarom hou ik mijn hand er ook voor, dan valt het minder op
Ik draag enorm naar voren
Oh, jouwe is ook echt veel mooier!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik ook en dan zeg je dat ik een mooie buik heb!!
Jouw buik ziet er echt wel prima uit!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, jouwe is ook echt veel mooier!Ik durf mijn buik hier gewoon echt niet voluit te posten
(Onder de broek Jogginbroek-rand hangt ook nog zo'n kwab)
dan vallen je vetjes sowieso wel mee Vlindur!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie![]()
BJ, wat gaaf he, nog 10 weken, dan zijn we vast al mamaBij mij zie je van achteren ook niet dat ik zwanger ben
![]()
Dan blijf ik gewoon dik dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:40 schreef mijsje het volgende:
[..]
dan vallen je vetjes sowieso wel mee Vlindur!!
Net als ik niet kijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar dan wel onder spoilers, want ik heb geen mooie blote buik![]()
*knip*
Ik haal ze straks weer weg.
Deze heb ik ook gemaakt, een stuk veiliger
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |