quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:17 schreef NieuweUser het volgende:
Wow mooie buik Lily!!! Mooi rond!
En die van Incantrix is ook mooi!![]()
Nog een foto van mijn 28-weken buik.
[ afbeelding ]
En van de voorkant!
[ afbeelding ]
Klopt hoor, de tijd van een echt dikke buik ligt al jaren achter mequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:13 schreef lily het volgende:
Incantrix en Faja, jullie zien er allebei super uit trouwens![]()
Troel heeft een bescheiden buik voor 37 weken, vind ik
ik zag de foto van Faja gisteravond nog maar ik heb het filmpje van Groofsken gemist
haha, nou, ik zit er middeninquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt hoor, de tijd van een echt dikke buik ligt al jaren achter me
Ja, maar jouw figuur is zonder zwangerschap een stuk beter dan het mijnequote:
fotooo!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:28 schreef Vlindur het volgende:
Tinus was gister aan het schoppen en dus liet ik mijn familie mn bewegende buik zien, mijn broertje (23) vroeg verbaasd waar mijn navel gebleven wasIk heb hem bijna helemaal vlak
Nou vooruit, maar dan wel onder spoilers, want ik heb geen mooie blote buikquote:
Ik heb van die rare deuken aan de zijkanten en er heel veel vet bijquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat is er mis met jouw blote buik? helemaal mooi, toch? Beetje dons, maar dat hoort
met kleding is je buik ook mooi
Ja maar dat heb ik ook en dan zeg je dat ik een mooie buik heb!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb van die rare deuken aan de zijkanten en er heel veel vet bijDaarom hou ik mijn hand er ook voor, dan valt het minder op
Ik draag enorm naar voren
Oh, jouwe is ook echt veel mooier!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik ook en dan zeg je dat ik een mooie buik heb!!
Jouw buik ziet er echt wel prima uit!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, jouwe is ook echt veel mooier!Ik durf mijn buik hier gewoon echt niet voluit te posten
(Onder de broek Jogginbroek-rand hangt ook nog zo'n kwab)
dan vallen je vetjes sowieso wel mee Vlindur!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie![]()
BJ, wat gaaf he, nog 10 weken, dan zijn we vast al mamaBij mij zie je van achteren ook niet dat ik zwanger ben
![]()
Dan blijf ik gewoon dik dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:40 schreef mijsje het volgende:
[..]
dan vallen je vetjes sowieso wel mee Vlindur!!
Net als ik niet kijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar dan wel onder spoilers, want ik heb geen mooie blote buik![]()
*knip*
Ik haal ze straks weer weg.
Deze heb ik ook gemaakt, een stuk veiliger
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |