We hadden visite opa en oma kwamen even kijken naar het wiegje: Harry's betovergrootvader heeft het wiegje gemaaktquote:
Ik ben benieuwd! Wel in vol ornaat he!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
We hadden visite opa en oma kwamen even kijken naar het wiegje: Harry's betovergrootvader heeft het wiegje gemaakt![]()
Ik zal J vanavond de camera even in de handen duwen...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef DaviniaHR het volgende:
dat mensen nog tegen me zouden zeggen dat ik een subtiel klein buikje heb!
![]()
twinkly!![]()
wauw!
dat vroeg ik me trouwens af, is bij mensen die striae krijgen die huid eerst zo gespannen? is wel mooi zo'n glimmende bol!
vlindur, ook zo'n mooie buik!!en je hebt altijd zulke leuke dingen aan!
(psst, photoshop starter edition kan je gewoon gratis downloaden, en daar kan je ook mee bewerken, een beetje)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
wow Twinkly, wat een mooie grote buik heb je!!![]()
![]()
(vooral die foto in je ondergoed)
@Vlindur; mooie foto! jouw buikje groeit ook mooi door... Shirtje staat je ook goed! (prenatal toch?)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef Asyniur het volgende:
Hier mijn 21w5d buik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
let vooral niet op mijn haar, ik ga nu douchen
Irfanview gebruik ik zelf om foto's bij te snijden en het formaat te wijzigen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:29 schreef mijsje het volgende:dat is wel handig, want sommige dingen kun je net weer niet zo mooi in Paint... alleen voor de recht-toe-recht-aan-dingen is dat altijd heel handig...
![]()
(sorry, dit is wel heel erg offtopic...)
Kiek, dat wordt al een echt buukske! Mooi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
buikje 29 weken
[ afbeelding ]
op naar de 30
Gaat binnenkort in de verkoopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooooi Troel! en wat een gezellig tuniekje heb je aan!
uh ik had een zwarte trainingsbroek met witte strepen (oftewel adidasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, wat een mooie buik!
BJ, je gaat nu echt buiken!![]()
![]()
Was jij niet die ene die in het begin steeds een grijze joggingbroek aanhad? Wat is daarmee gebeurd?
![]()
kvind het altijd zo leuk om een buik met dezelfde achtergrond te zien groeien. had ik me ook voorgenomen voor deze keer. voorgenomen, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |