U vraagt...quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, doe jij nog es een foto?
en een lamp geplaatst...quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:07 schreef freecell het volgende:
Groofsken heeft een tafel verwijderd
Wel tof zeg, zo die foto's
Ach, nu tellen we in dagen, over een jaar vinden we 36 weken en 2 dagen waarschijnlijk hetzelfde als 36 weken precies. Dan maakt het niet meer zoveel uit.quote:Op zondag 8 november 2009 12:15 schreef Incantrix het volgende:
Is inderdaad leuk om het zo terug te kunnen zien met foto's Aoraki, al heb ik nu wel spijt dat ik niet op 36 precies nog een plaatje heb geschoten, ik had eraan zitten denken maar ik had zoiets van 'die komt wel'
nee, klopt, maar het ging er Incantrix om dat ze met 36 weken nog ronder was en na een paar dagen opeens een stuk slanker was. nu heeft ze geen plaatje van het meest ronde dat ze dus is geweest...quote:Op zondag 8 november 2009 12:43 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Ach, nu tellen we in dagen, over een jaar vinden we 36 weken en 2 dagen waarschijnlijk hetzelfde als 36 weken precies. Dan maakt het niet meer zoveel uit.
vind je het gek met Aoraki als usernaam?quote:Op zondag 8 november 2009 16:27 schreef NieuweUser het volgende:
Oh en Aoraki, je hebt een hele hoge buik zo te zien. Mooi!!
Waarom snap ik dit niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 04:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vind je het gek met Aoraki als usernaam?
oke, ik mag van mezelf geen aardrijkskunde meer gevenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
is de hoogste berg in Nieuw Zeeland: google is your friend
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:33 schreef Meimeltje het volgende:
Erg mooie buiken allemaal!!
Ik heb gewoon bijna geen foto's van deze zwangerschap. Misschien van het weekend nog maar even foto maken voor het te laat is.
Wel nog een filmpje van ons druktemakertje
http://s127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/?action=view¤t=MOV07836.flv
Jij zet hier neer wat ik ook al een tijdje dacht! Niemand waarvan ik dacht ''kan die nog wel goed lopen?!" of iets in die trant.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:28 schreef lily het volgende:
Ik vind echt dat iedereen nog best bescheiden buiken heeft. De echte knoeperts zie je niet meer zo vaak, lijkt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |