Ik had altijd een hele diepe navel, daar kon je zo een knikker in verstoppen. 's Ochtends is er nog een klein gaatje, maar 's avonds ben ik echt platquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:08 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Vlindur, das een hele mooie blote buik hoor! (Zekers mooier dan mijn eigen blote buik) Hihi, ik vind je navel zo cool... die van mij begint wel minder diep te worden maar daar houdt het echt wel mee op.
![]()
Ik wacht nog steeds op een filmpjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Ik had altijd een hele diepe navel, daar kon je zo een knikker in verstoppen. 's Ochtends is er nog een klein gaatje, maar 's avonds ben ik echt plat(En ik kan em ook er uit laten ploppen
)
die van 37 weken was ter vergelijkingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Twinkly ook een mooie grote 37 38 wekenbuik! staat je goed!
Dank jullie wel!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:41 schreef Twinkly het volgende:
[..]
...
Wat ben je mooi DaviniaJe hebt echt wel een groeispurt gehad! Dat voel je zeker ook wel aan je huid bekken?
...
Deze foto's van je buik zijn altijd veel duidelijker dan de foto's waar je echt op poseert!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooi MP; je hebt zo'n mooi rond buikje!
lijkt wel of je baarmoeder al best hoog zit?
nog even van mezelf dan; 30 weken alweer![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn de minder complimenteuze opmerkingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:47 schreef leonieke het volgende:
Een collega zei me deze week (nadat hij mij een week niet had gezien): "ja, toen ik jou daarnet in de gang zag passeren, dacht ik echt dat je ontploft was"
Ja, vertederende opmerkingen heb ik eigenlijk nog niet gekregenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zijn de minder complimenteuze opmerkingen
OOOHquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:01 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ, wat een prachtige buik!![]()
lily, dat schopje in je buik!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deonderdag komt ynske hele officiele buikfoto's maken! heb er zin in!
tuurlijk zet ik ze hier neer!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
OOOH![]()
*jaloers*
Wel foto's hier neer zetten dan hè? of anders op zijn minst in een PMtje naar mij![]()
weer vergetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:10 schreef Tan het volgende:
Mooi zeg incantrixLeuk om je gezicht eens te zien, die had ik nog niet meegekregen (of weer vergeten
)
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Tan, wat een prachtig mooie ronde bol heb je!
Mooi hoor, al die buiken hier!
Ik zou zo weer willen als ik dat zie!
Oooowquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb wel een voorproefje gehad van Ynske...
En hij is heeeeeeel mooi!
Maar ik gooi ze allemaal samen op de website en dan hier.
Nog even geduld dus
* Vlindur gaat alvast naar je website, ik ga dr echt niet op wachten hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb wel een voorproefje gehad van Ynske...
En hij is heeeeeeel mooi!
Maar ik gooi ze allemaal samen op de website en dan hier.
Nog even geduld dus
Moet het eigenlijk wel weer eens op de foto zetten ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Geen nieuwe buukskes meer? ymme, die van jou alweer een keer op de foto gezet?
* nieuwsgierig is
Jij staat altijd stralend op de foto. En je hebt altijd leuke kleren aan johquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooierds met jullie mooie babyhuisjes![]()
![]()
![]()
mijn weekendpic
31 weken 2 dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaaaa Twinkly; straks ben ik nog veeeeeel uitgezakter dan jij hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:03 schreef Tan het volgende:
BJ, wat een leuk jurkje, ben je alvast in kerstsferen of zie je er altijd zo netjes uit in het weekend?
de verloskundige zei ook dat dit kwam doordat ik lang ben en ons kindje hoog ligt, dus met hoofdje tussen mijn ribben zo'n beetje (ligt in stuit nog) en onderin zit bijna nietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, wat blijft het een mooi bescheiden buikje
Ik snap 'mquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
de verloskundige zei ook dat dit kwam doordat ik lang ben en ons kindje hoog ligt, dus met hoofdje tussen mijn ribben zo'n beetje (ligt in stuit nog) en onderin zit bijna nietsdus dat verklaart wel een beetje mijn buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |