Echt waar?quote:Op maandag 28 september 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
Mooi
ASy: zo zie ik er nu ook uit ongeveer zonder kleren
quote:Op maandag 28 september 2009 08:10 schreef Twinkly het volgende:
Moooooii![]()
allemaal!!
BJ het is leuk als je aan het einde een filmpje in elkaar knutselt waarop je de buik ziet groeien, jij hebt zoveel fotomateriaal!![]()
Troel ik vind die foto met Ruben super liefEn ik vind dat Bert stiekem een foto van je buik van opzij moet maken
![]()
Picsquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn buik is helemaal niet zo groot. Ik heb mijn lengte mee en de baby weet zich prima te verstoppen
bewijs het maar!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn buik is helemaal niet zo groot. Ik heb mijn lengte mee en de baby weet zich prima te verstoppen
nee johquote:Op maandag 28 september 2009 13:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb het idee dat jij veel slanker bent
Je bent wel slankerquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef freecell het volgende:
[..]
nee johEcht niet.
Ik verstop mij in kleren
Tan, wat een mooie buik! (mooi haar ook + )
Mijn kont groeit net zo hard als mijn buik en ik kan hem niet stoppen
Ik dacht juist bij de jouwe, wat een kleine buik nog voor 27 wekenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Tan's buik is kleiner dan mijne volgens mij![]()
De trui is versgekocht bij de H&Mquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik dacht juist bij de jouwe, wat een kleine buik nog voor 27 wekenLeuk trui-jurkje trouwens! Bedenk net dat ik ook nog zoiets heb liggen wat ik alleen in de zwangerschappen draag. Zal het eens opzoeken.
Maar als ik zo eens mijn eigen foto's terugkijk lijkt mijn buik inderdaad zo ongeveer hetzelfde. Het ligt denk ik erg aan de kleding.
Op het dikste van de buik ben ik nu 115 cm. En ik ben zelf 1.76 m. lang
De badkamer is op hoogte enzo, dus ik kijk nu in het midden van de spiegel ipv ergens in de veels te bovenste helftquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:04 schreef Tan het volgende:
wat ben je lang. Zo op de foto lijk je van mijn lengte of iets kleiner.
Ik vind die trui echt heel leuk, komt die van de positieafdeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |