Waarschijnlijk omdat de downtime over is en nu iedereen gaat kijken wat ie gemist heeftquote:Op zondag 22 november 2009 18:31 schreef lily het volgende:
holy![]()
40 views in 12 minuten
ik let er normaal nooit op hoor maar nu dus toevallig wel
Ik zie nergens iets van viewsquote:Op zondag 22 november 2009 18:31 schreef lily het volgende:
holy![]()
40 views in 12 minuten
ik let er normaal nooit op hoor maar nu dus toevallig wel
Oh, ik zag jouw foto's ookquote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef amaranta het volgende:
Dat jurkje heb ik van de zomer bij de ladysting gekocht. Ik vond het fleurig en ik dacht, daar past mooi een buik in.
Is dus een gewoon jurkje.
Grappig genoeg heb ik er 1 keer een andere zwangere in zien lopen.
In het vorige topic, of het topic daarvoor, sta ik ook met mijn gezicht.quote:Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh, ik zag jouw foto's ook. Mooi
. En volgens mij het eerste wat ik van jou gezien heb tot nu toe
.
We kijken er best naar uit jaquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Smikke het volgende:
Oooh Lily, daar zit jullie kleine meisje in. Kan niet wachten tot ze er is. Jij? Jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vertekend beeld op foto'squote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef mijsje het volgende:
wow Free, prachtig, je ziet van recht voor en achter gewoon niks, dan draai je en heb je opeens gewoon een grote buik...
lolquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jaja, alleen voor de openhaard. Sta je daarom zo trots met je handen op je buik?
Ik heb mijn eerste foto's ook pas op 17weken en 6 dagen genomenquote:En hier is nog niets te zien. Ik ben niet helemaal plat, maar dat was ik voorheen ook al niet
Ik moet maar gewoon geduld hebben (voor de verandering)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |