quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb mn recensie af![]()
Mn vriend moet m nog even lezen ter controle, maar die ligt nog in bed....arm ding.
Maar straks gaat die krengige recensie op de mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Locke wist ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie. Het is maar goed dat ik seizoen 1 van NCIS weer aan het kijken ben. Ik heb nu al 3 acteurs gezien die een bijrol hadden maar een jaar later een hoofdrol in Lost zouden spelen. (Claire, Sawyer en Locke)
Het is een grote schandequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Heeey een nieuwe OP.
Goedemiddag![]()
Heb ik nog wat gemist hier??
Ik ben al een tijdje minder actief op Fok! en deze topicreeks helemaal uit het oog verloren.![]()
Sorry.
We hadden bijna een zoekactie gestartquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Heeey een nieuwe OP.
Goedemiddag![]()
Heb ik nog wat gemist hier??
Ik ben al een tijdje minder actief op Fok! en deze topicreeks helemaal uit het oog verloren.![]()
Sorry.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:53 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Mn vriend is m nu aan het lezenben benieuwd!
Hmmm terechte punten, damn....quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Mn vriend is m nu aan het lezenben benieuwd!
Dat hoort erbij he, zou niet goed zijn als het in één keer goed wasquote:
Pas op voor het zwarte gat..quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn recensie is gepost en mn vriendje is voor me aan het koken, ik ben gelukkig.....![]()
En zie een zwarte dame maar eens te vinden in het zwarte gatquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij is ze er al ingevallen
En iets minder dramatische verklaring is dat ze het aan het vieren zijn. Dat zou ik doen iig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij is ze er al ingevallen
Avondquote:
Claire speelt in "Seadog" een Australische meid op een zeilschip en Sawyer speelt een sheriff die ter plaatse is op de plek waar ze het been vinden in "My other left foot".quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Locke wist ikMaar Claire en Sawyer niet
Welke afleveringen
En ga eens snel verder met seizoen 6
De meesten zijn op het feestje van LB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is het stil hier vanavond......
Ah ze is geslaagd dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meesten zijn op het feestje van LB.
Goed dat je het zegt.....even de hdd instellen morgen.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Holland Sport blijft een goed programma
Ho hoquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ze is geslaagd dus.Gefeliciteerd!
Ach wat mis ik toch een hoop de laatste tijd
Ja maar ik ga er vanuit dat ik straks weer een paar dagen niet online kan zijn...... en ik heb heel veel vertrouwen in LBquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ho hoNiet zo snel.
Ze is wel op het punt aangekomen dat ze niet meer kan doen aan de uitslag. Ze heeft nu alles af.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er vanuit dat ik straks weer een paar dagen niet online kan zijn......
Bij jou zenden ze het op dinsdag uit?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.....even de hdd instellen morgen.....
Ha Meisquote:
Herhaling is altijd op dinsdagmiddag toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij jou zenden ze het op dinsdag uit?
Hajquote:
Ah is de derde al op komst dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het volgende bericht wat jij leest over LB dat ze haar bul en al drie kinderen heeft.
He Tanjaaquote:
Ja hoor. En met jou?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah is de derde al op komst dan?
Oh zo, dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Herhaling is altijd op dinsdagmiddag toch?
Laat ik maar even checken voor de zekerheid.....quote:
Nee, ik barst van de hoofdpijn en omdat ik me sterk aan het afvragen ben waarom we in godsnaam een kunstautobiogafie, een leesautobiografie , geschiedenisdossier, een leesdossier voor engels, nederlands en duits moeten maken.quote:
Moet ik een kopje thee voor je inschenken dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, ik barst van de hoofdpijn en omdat ik me sterk aan het afvragen ben waarom we in godsnaam een kunstautobiogafie, een leesautobiografie , geschiedenisdossier, een leesdossier voor engels, nederlands en duits moeten maken.
quote:
Dankuu. Nu kan ik tenminste wakker blijven tot 10 uurquote:
Uquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dankuu. Nu kan ik tenminste wakker blijven tot 10 uur
Dankuu zeg ik altijd ipv dank je..quote:
Okay.....was al bang dat de liefste en leukste McDonaldsmedewerkster mij een oude man vond.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dankuu zeg ik altijd ipv dank je..Je moet het gewoon heel snel achter elkaar zeggen, dat klinkt leuk
![]()
.. Dat zeg ik ook tegen vrienden hoor
Nee hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay.....was al bang dat de liefste en leukste McDonaldsmedewerkster mij een oude man vond.....
Ach soms heeft mijn ego een boost nodig.....quote:
Dan verjaart mijn tantequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef Tanjaa het volgende:
Iemand al plannen voor de 11e van de 11e?
Dan begint carnavalquote:
Dat weet ik daarom bel ik mijn tante ook altijd op haar verjaardag. De rest vergeet ik meestal.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat weet ik daarom bel ik mijn tante ook altijd op haar verjaardag. De rest vergeet ik meestal.
En jij wat ga jij doen op de 11de van de 11de?quote:
Naar maastricht denk ik. Tenzij ik dan nog geen zin om voor carnavalskleren te gaan winkelen.. dan wacht ik gewoon tot volgend jaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En jij wat ga jij doen op de 11de van de 11de?
Geldquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Help! Ik ben bijna jarig en ik heb geen idee wat ik moet vragen
Vraag of al je vrienden/familie samen iets bij elkaar leggen zodat je iets kan doen wat je al heel lang hebt willen doenquote:
Ik heb mijn pak al. Ik ga verkleed als dronken malloot.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Naar maastricht denk ik. Tenzij ik dan nog geen zin om voor carnavalskleren te gaan winkelen.. dan wacht ik gewoon tot volgend jaar
Een trouwring......quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Mjah maar heb niet echt speciale wensenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Vraag of al je vrienden/familie samen iets bij elkaar leggen zodat je iets kan doen wat je al heel lang hebt willen doenBungeejumpen ofzo.
Misschien had die DJ even een dipje en draaide die de hele cd....quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:![]()
Had een cdtje van Ilse de Lange gedownload, zit er een nummer tussen dat van de radio komt
Er wordt door het einde heengepraat
Neemt niet weg dat het slecht is van de uploaderquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien had die DJ even een dipje en draaide die de hele cd....
Voor alle SOG'ersquote:Don’t say you don’t have enough time. You have exactly the same number of hours per day that were given to Helen Keller, Pasteur, Michelangelo, Mother Teresa, Leonardo da Vinci, Thomas Jefferson, and Albert Einstein. ~ H. Jackson Brown
Those who make the worse use of their time are the first to complain of its shortness. ~ Jean De La Bruyere
Never let yesterday use up today. ~ Richard H. Nelson
Oh okay. Ik dacht ik doe een ludieke suggestie. Een huis met een tuin dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het slecht is van de uploader
En ik hoef nog geen trouwring hoor
Dan krijg ik een huis van lego ben ik bangquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay. Ik dacht ik doe een ludieke suggestie. Een huis met een tuin dan?
Trustenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Morgenavond kom ik wel weer even langs
Voor de meeste mensen niet echt verjaardagscadeau's waar ze op zitten te wachten, maar ik denk dat jij het volgende wel op je lijstje kan zetten...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah maar heb niet echt speciale wensenMag van m'n schoonmoeder geen boek vragen. Misschien maar eens kijken welke cd's ofzo ik nog graag wil hebben.
NCIS wensen zijn al doogespeeld aan m'n ouders
Zat er toch iemand thuis.... 'WOOHOOO! goed nieuws !'quote:Man sekst met lijken
Een man die zestien jaar in een mortuarium in Ohio heeft gewerkt en vastzit voor het hebben van seks met een lijk, heeft bekend nog meer lijken verkracht te hebben.
De 56-jarige Kenneth Douglas riskeert een celstraf tot maximaal drie jaar. Hij werkte 's nachts in het mortuarium, en nodigde vaak vrouwen uit voor feestjes met drugs en alcohol. Ook had hij seks met de lichamen die wachtten op autopsie.
Momenteel zit Douglas vast omdat hij seks heeft gehad met het lichaam van een 18-jarig meisje, dat was vermoord en bijna was onthoofd. Hij heeft bekend seks te hebben gehad met nog twee lijken. Een van deze vrouwen was omgekomen door wurging, de ander was door een ruit op de derde verdieping geduwd.
De eerste veroordeling van Douglas was goed nieuws voor de moordenaar van zijn sekspartner. Die is namelijk ter dood veroordeeld voor moord en verkrachting, maar beweert zijn slachtoffer niet te hebben verkracht. Later bleek dat het sperma op haar lichaam van Douglas was.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen niet echt verjaardagscadeau's waar ze op zitten te wachten, maar ik denk dat jij het volgende wel op je lijstje kan zetten...
klik
klik
Mijn moeders verjaardag vierenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef Tanjaa het volgende:
Iemand al plannen voor de 11e van de 11e?
Vraag iets dat de gever écht bij jou vindt passen. Dan weet je daarna ook gelijk wie je niet meer hoeft uit te nodigenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Veel plezier! Hebben ze daar in de VS nog vreemde waterspelletjes?quote:
oh haha ja dus. Niet dat ik weet, ik ga nu lekker even alleenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel plezier! Hebben ze daar in de VS nog vreemde waterspelletjes?
Geen onderwaterhockey dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh haha ja dus. Niet dat ik weet, ik ga nu lekker even alleen
jaa en we hebben elke zondag donuts in the cafquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh PS! Is er een donut store on or near campus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |