Claire speelt in "Seadog" een Australische meid op een zeilschip en Sawyer speelt een sheriff die ter plaatse is op de plek waar ze het been vinden in "My other left foot".quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Locke wist ikMaar Claire en Sawyer niet
Welke afleveringen
En ga eens snel verder met seizoen 6
De meesten zijn op het feestje van LB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is het stil hier vanavond......
Ah ze is geslaagd dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meesten zijn op het feestje van LB.
Goed dat je het zegt.....even de hdd instellen morgen.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Holland Sport blijft een goed programma
Ho hoquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ze is geslaagd dus.Gefeliciteerd!
Ach wat mis ik toch een hoop de laatste tijd
Ja maar ik ga er vanuit dat ik straks weer een paar dagen niet online kan zijn...... en ik heb heel veel vertrouwen in LBquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ho hoNiet zo snel.
Ze is wel op het punt aangekomen dat ze niet meer kan doen aan de uitslag. Ze heeft nu alles af.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er vanuit dat ik straks weer een paar dagen niet online kan zijn......
Bij jou zenden ze het op dinsdag uit?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.....even de hdd instellen morgen.....
Ha Meisquote:
Herhaling is altijd op dinsdagmiddag toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij jou zenden ze het op dinsdag uit?
Hajquote:
Ah is de derde al op komst dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het volgende bericht wat jij leest over LB dat ze haar bul en al drie kinderen heeft.
He Tanjaaquote:
Ja hoor. En met jou?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah is de derde al op komst dan?
Oh zo, dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Herhaling is altijd op dinsdagmiddag toch?
Laat ik maar even checken voor de zekerheid.....quote:
Nee, ik barst van de hoofdpijn en omdat ik me sterk aan het afvragen ben waarom we in godsnaam een kunstautobiogafie, een leesautobiografie , geschiedenisdossier, een leesdossier voor engels, nederlands en duits moeten maken.quote:
Moet ik een kopje thee voor je inschenken dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, ik barst van de hoofdpijn en omdat ik me sterk aan het afvragen ben waarom we in godsnaam een kunstautobiogafie, een leesautobiografie , geschiedenisdossier, een leesdossier voor engels, nederlands en duits moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |