quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Goofisch heeft met 55 jongens gezoend en 8 piemels ontvangen.
[ afbeelding ]
Dan is ze iig geen nerd.. en heeft ze een leven, zoals velen hier niet hebben...quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef afcajos het volgende:
Geweldige televisie.
Meisje van 16 heeft al met 33 jongens gezoend en al 2 piemels ontvangenwaar gaat dit heen.
Dat dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is ze in idg geen nerd.. en heeft ze een leven, zoals velen hier niet hebben...
Aha jij kent heel Fok?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is ze iig geen nerd.. en heeft ze een leven, zoals velen hier niet hebben...
Ben jij de volgende Fritzl?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:52 schreef speknek het volgende:
Als ik 'r vader was had ik die vieze slet tot haar achttiende vastgeketend in de kelder.
()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef Xennia het volgende:
Sommige dingen moeten gewoon taboe blijven.
Ik ga echt niet met mijn vader een speeltje uitzoeken voor mijn moeder in een seksshop
Ik heb het niet gezien, maar dat deden ze dus?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef Xennia het volgende:
Sommige dingen moeten gewoon taboe blijven.
Ik ga echt niet met mijn vader een speeltje uitzoeken voor mijn moeder in een seksshop
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:52 schreef speknek het volgende:
Als ik 'r vader was had ik die vieze slet tot haar achttiende vastgeketend in de kelder.
()
Je hebt nooit sex zeker?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb het echt nog nooooit met mijn ouders over mijn seksleven gehad, en wil al helemaal niet niks weten over hun seksleven.
Moet er niet aan denken.
Volgens mij staat dat morgen pas op internet. Het programma heet "ouders hebben geen sex", als ik me niet vergis?quote:
Ik wist dat die opmerking ging komenquote:
Correct. Wel grappig, maar dit meisje was zooo dom en naïefquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat morgen pas op internet. Het programma heet "ouders hebben geen sex", als ik me niet vergis?
quote:
Dat ken toch nie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:26 schreef ReWout het volgende:
Leuk ook die reacties...
"petra
hee neef wie had gedacht jou op tv te zien"_!
Maar om het even helemaal cliche te maken ik dacht dat je ouders altijd de enigste personen waren op aarde die dus 100% zeker weten nooit seks hebben gehad.
Ik zou dr ook wel doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
http://oudershebbengeenseks.kro.nl/
Ze is wel een geile breezer
Hahaha jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:22 schreef Szura het volgende:
Leuk ook voor die ene Jamal waarmee ze gezoend zou hebben.
"Ieeewl"
Leuk om dat terug te zien ook
http://nienkeypma.hyves.nl/?ref=srquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Szura het volgende:
Nienke uit Weesp geeft geen resultaten op Hyves
Waar zijn haar ouders!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef afcajos het volgende:
Geweldige televisie.
Meisje van 16 heeft al met 33 jongens gezoend en al 2 piemels ontvangenwaar gaat dit heen.
Eigenlijk wel ja, maar sommige sletjes geylen op veel contactenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:35 schreef Szura het volgende:
Nee ze moet elk verzoek om vrienden te worden van mensen als jij weigeren
Die arme vaderquote:Trouwens, Weesp is toh niet zo groot?
Die staat daar natuurlijk bekend als die hoer van tv
quote:En Jamal komt haar aftuigen met z'n matties
ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:02 schreef Cybey het volgende:
Ben het zowaar aan het kijken
Zou haar wel geven![]()
Goedele Liekens zou ik anders wel penetreren als een ongewassen kraker een onbeheerde villaquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:07 schreef Cybey het volgende:
Hoe kan het toch dat seksuologen altijd lelijke trollen zijn?!
Omdat ze zich vroeger afvroegen waarom iedereen seks had en zij niet. Zelfde verhaal met psychologen, daar zitten ook een hoop verknipte lui tussen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:07 schreef Cybey het volgende:
Hoe kan het toch dat seksuologen altijd lelijke trollen zijn?!
En dikke diëtisten natuurlijk hequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat ze zich vroeger afvroegen waarom iedereen seks had en zij niet. Zelfde verhaal met psychologen, daar zitten ook een hoop verknipte lui tussen.
De winkel waar ze was met haar vader voor haar moeder is de Christine le Duc op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord. Vraag me niet waarom ik dat weetquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Szura het volgende:
Nienke uit Weesp geeft geen resultaten op Hyves
Da's geen logische plek voor iemand uit Weespquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
De winkel waar ze was met haar vader voor haar moeder is de Christine le Duc op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord. Vraag me niet waarom ik dat weet
Waarom weet je dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
De winkel waar ze was met haar vader voor haar moeder is de Christine le Duc op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord. Vraag me niet waarom ik dat weet
Eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:28 schreef Szura het volgende:
D'r zus zou ik ook doen
Ging ze daar shoppen of wat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
Meerdere kerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:19 schreef aaipod het volgende:
Ik heb het filmpje gekeken. Ik zou haar wel doen. Hard ook.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:29 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Plaatje van het meisje:
[ afbeelding ]
Enne; best een leuk grietje.. Ik zeg; Doen!
Wat heb je geantwoordquote:
Klopt. Was ik ook maar weer 16, dom en naïef. En had ik ook maar met 33 jongens gezoend en 2 piemels ontvangenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:08 schreef aaipod het volgende:
TS is jaloers.
Normaal?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:24 schreef hamster90 het volgende:
Hee TS, kom jij wel eens buiten? Ik zit nu die aflevering te kijken, maar ik vind haar eigenlijk best wel normaal... Zo zie je ze toch vaak genoeg lopen op straat? Leuk meisje, ook al is ze misschien niet heel erg slim
Hyves. Nu.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef afcajos het volgende:
Damn, via haar hyves kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
14 jaar
waarom zou ze? ze is 16 jaar! kom opquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Michellee het volgende:
Pfff... ja ik zag het! Ze schaamt zich niet eens
http://deeewix.hyves.nl/quote:
Wie is dit?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Ik heb je post even kloppend gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef ynuhh het volgende:
12 is tegenwoordig toch een heel normale leeftijd om ontmaagd te worden?
WTF MANquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Na enige overweging:quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:29 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Plaatje van het meisje:
[ afbeelding ]
Enne; best een leuk grietje.. Ik zeg; Doen!
Waarom woon ik niet in weespquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
gayboyquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Een camera en een gayboy was weg.![]()
Moest hardop lachen ja. Ze heb wel humor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Wat een slet!. Maar het was wel lekker."
+1.
* DoorgestokenKaart kijkt Ouders.Hebben.Geen.Seks.S01E06.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT
Opzich niets mis mee, als je er maar klaar voor ben vind ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef ynuhh het volgende:
16 is tegenwoordig toch een heel normale leeftijd om ontmaagd te worden?
16 vind k niet oud hoor. Helemaal niet voor een meisje. Meisjes worden meestal toch op jongere leeftijd ontmaagd dan jongens en ik was zelf 15. Ken ook genoeg meisjes hier op hun 13equote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opzich niets mis mee, als je er maar klaar voor ben vind ik.
13quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
16 vind k niet oud hoor. Helemaal niet voor een meisje. Meisjes worden meestal toch op jongere leeftijd ontmaagd dan jongens en ik was zelf 15. Ken ook genoeg meisjes hier op hun 13e
Nee daar is ze dan wel weer te jong voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Blijkbaar heeft ze ook nog nooit gemasturbeerd.
Haha jouw vriendinnen zijn sletten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:13 schreef Chai het volgende:
Ik ken redelijk wat meisjes die dit ook halen? Alleen dan gezoend met iets van 15-20 ipv ruim 30.
Zo extreem is het volgens mij niet hoor.
Als jij op je 15e nog met legospeelt snap ik wel waarom je zon verzuurde poster bent gewordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
13![]()
15![]()
Wat zei je toen tegen je ouders dat je met je "vriendinnetje" boven ging doen: Met de lego spelen?
Als voorbeeld lul.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als jij op je 15e nog met legospeelt snap ik wel waarom je zon verzuurde poster bent geworden
Hoe bedoel je hoe dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als voorbeeld lul.
Maar afgezien van dat LEGO stukje: Hoe dan
Dat zijn mijn vriendinnen niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Haha jouw vriendinnen zijn sletten.
Wellus. Ik heb ze allemaal al gehad.quote:
Ja godverdomme.quote:
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ahahahaha
mensen, we leven in 2009 ..
elk meisje van 16/17 jaar zoent er op los ?
Flikker op tyfus kloonquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ahahahaha
mensen, we leven in 2009 ..
elk meisje van 16/17 jaar zoent er op los ?
"muziek luisteren"quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja godverdomme.
Toen ik 15 was toen speelde ik nog FIFA98 24/7.
Bij FIFA2000 was de maat vol (WAT EEN PULP) en begon ik met krikken, maar dat terzijde.
Wat je moeder zei toen je als 15 jarige even met je "vriendinnetje" naar boven ging. Man je had net veren op je zak.
quote:
Plaats boobiefoto's van jou om jezelf te bewijzen en anders een kloon jaquote:
Dan zat je zo met haar en je ouders op de bank en was et van: Oooh is et nu al 5uur? Dan moeten we nog snel even naar boven kan ik haar nog gauw even uitwonen voordat ze naar huis moetquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Tering wat was ik toch een inspiratieloze kutkop zeg.
Ik moest elke keer eerlijk toegeven dat ik haar vol ging blaffen
Je hebt het vast nog niet anaal gedaan he.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
k heb wel fans,
als jullie een heeel forum over me schrijven ?
Een rood kruisje ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
[ afbeelding ]
dit genoeg bewijs ?
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
[ afbeelding ]
dit genoeg bewijs ?
Ik zie niks dus neequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
[ afbeelding ]
dit genoeg bewijs ?
Ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Als je profiel even open zet voor iedereen, en dan weer terugswitcht, geloof ik je.
accepteer me eens als vriend, dan geloof ik jequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
[ afbeelding ]
dit genoeg bewijs ?
Zou ik ook doen als ik zo op tv kwamquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Jammer jammer..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een rood kruisje ?
Ben je ongesteld?
Ja maar ze zou em toch even daarvan afhalen om te bewijzen dat het haar echt isquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik zo op tv kwam
Zeker weten!!quote:
Dat moet wel fake zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef Runfun het volgende:
pssst kijk hier dan eens: http://partflock.nl/album/1124925.html
Niet hetzelfde meisje maar niet slecht (zelfs beter).
Edit: waarom de link niet werkt geen idee
Waarom heb je het over jezelf in de derde persoon?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
waarom zien jullie haar allemaal als een slet.. ?
en waarom oordelen jullie over iemand die jullie 1x eventjes op tv hebben gezien ?
voelen jullie je zo goed om een hele topic over haar te maken .. ?
ben geen kloontje..
ik ben zelf nienke,
en vind het jammer dat jullie allemaal zo over me denken.
foto'squote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
en waarom oordelen jullie over iemand die jullie 1x eventjes op tv hebben gezien ?
ben geen kloontje..
ik ben zelf nienke,
Check ook die comments bij de foto's:quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat moet wel fake zijn![]()
Het is trouwens partyflock, geen partflock
Vandaar dat onderstaande link ook beter werkt:
http://partyflock.nl/album/1124925.html
Maar als je echt zo rondloopt ben je een vuile slet.
Ik heb geen tv op mn kamerquote:
waarom zien jullie haar allemaal als een slet.. ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ben geen kloontje..
ik ben zelf nienke,
Ik heb het niet over jou maar over het meiske op partyflock van die linkquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ben geen kloontje..
ik ben zelf nienke,
Dan moet je je serieus maar eens gaan afvragen waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef afcajos het volgende:
Geweldige televisie.
Nee meer in de trend van:quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dan zat je zo met haar en je ouders op de bank en was et van: Oooh is et nu al 5uur? Dan moeten we nog snel even naar boven kan ik haar nog gauw even uitwonen voordat ze naar huis moet?
Nieuw topic over haar openen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Check ook die comments bij de foto's:
The 038 ▲ ▼ 1 oktober 2009 22:09
mijn lul wil jou
Geile Pijpslet(L) ▲ ▼ 1 oktober 2009 22:19
en ik jou lul:$
johnnyboy91 ▲ ▼ 14 oktober 2009 11:19
mijn styfe lul wil jou:$
GeileHardcoreBoy ▲ ▼ 14 oktober 2009 12:44
ik heb wel wat lekkers voor je
Moget ▲ ▼ 18 oktober 2009 16:03
cmon honey suck my dick
ik geloof er geen zak van dat jij nienke bent!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
omdat jullie het dan misschien wel begrijpen ?
we probeerde mensen te helpen door mee te doen aan het programma,
maar nu ben ik niets meer dan een slet..
vind ik erg jammer ..
ik weet niet hoe ik hier foto's op moet zetten, dus .. vandaar..
maar jullie hebben kennelijk allemaal mijn hyves al,
en me allemaal toegevoegd ?
vandaar dat ik zo vaak op hyves ben, om al die berichten te verwijderen.
Alleen zou ik monique niet geven en haar welquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind haar een beetje op Monique Smit lijken.
Aangenaam.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ben geen kloontje..
ik ben zelf nienke,
Topickillerquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind haar een beetje op Monique Smit lijken.
quote:
Maar ik wil nude pics...quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nieuwe manieren bedenken om ons te overtuigen dat ze de echte nienke is
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Szura het volgende:
Het enige dat ons kan overtuigen is tieten!
Vast maar 1 kroeg daar. Je vindt haar welquote:
en het zou jouw eerste kutje zijn hequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Vast maar 1 kroeg daar. Je vindt haar wel![]()
Zal jij dan de 3e lul zijn die ze ontvangt of inmiddels de 8e
Zal wel een wachtrij zijn na dit programmaquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Vast maar 1 kroeg daar. Je vindt haar wel![]()
Zal jij dan de 3e lul zijn die ze ontvangt of inmiddels de 8e
op welke datum sta jij? ik heb de 25e een afspraak staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zal wel een wachtrij zijn na dit programma
Haha goed garpje man!!!.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:45 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en het zou jouw eerste kutje zijn he
ze wil iedereen, maar jou ontvangt ze niet. haha
zo grappig was het nou ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha goed garpje man!!!.
Zo van dat ik nog nooit geneukt zou hebben man ik snap hem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga helemaal STUUUUUKK![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo gelachen, m'n hele beeldscherm zit vol met cola nu![]()
![]()
![]()
![]()
Straks val ik van m'n stoel, RAAP ME OOOOPPPP![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ken ergere verhalen.
Jongen van 16 werd door meisje van 14 ontmaagd. Het meisje was echter geen maagd meer....
IK MOEST ANDERS OOK LACHERTJES DOEN HOOR !11111 1111!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:49 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zo grappig was het nou ook niet
Ik ben donderdag al. Eerst even langs weesp en dan in amsterdam jagen op zagreb.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
op welke datum sta jij? ik heb de 25e een afspraak staan
En wat hebben ze gekocht dan ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef RedFever007 het volgende:
waarom zou je trouwens met je vader naar een seksshop gaan voorde ogen van gans Nederland![]()
triest triest triest
Hehe ik had ook al zoiets van L0llErC0pTer BWHAHAquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha goed garpje man!!!.
Zo van dat ik nog nooit geneukt zou hebben man ik snap hem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga helemaal STUUUUUKK![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo gelachen, m'n hele beeldscherm zit vol met cola nu![]()
![]()
![]()
![]()
Straks val ik van m'n stoel, RAAP ME OOOOPPPP![]()
![]()
Die vader ging voor een dikke roze dildoquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat hebben ze gekocht dan ?
En voor wie?
Moet nog helemaal kijken
Op de laptop op bed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op mn kamer
dat badeendje trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrildequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die vader ging voor een dikke roze dildo![]()
![]()
En dat meisje voor een badeendje wat nog een geheim kunstje kon maar dat heb ik verder niet helemaal meer meegekregen
Voor zijn dochter die dildo of wat ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die vader ging voor een dikke roze dildo![]()
![]()
En dat meisje voor een badeendje wat nog een geheim kunstje kon maar dat heb ik verder niet helemaal meer meegekregen
Voor de moeder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor zijn dochter die dildo of wat ?
Ohjaquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat badeendje trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrilde
Toen ik 15 was had ik nog geen laptopquote:
Geeiiiilllllllquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Voor de moeder.
Nienke hield daar niet zo van die was meer van puur natuur
http://oudershebbengeenseks.kro.nl/afleveringen/aflevering06.aspxquote:Ga eerst maar eens een paar jaar nog met je ouders op vakantie en laat zien dat je te vertrouwen bent..16 jaar is volgens mij te jong om alleen op vakantie te gaan..Volgens mij slaan daar dan alle stoppen los.En wanneer je Nienke ziet in de sexshop dan ontdek je gewoon dat ze dit soort dingen eigenlijk helemaal niet wilt.Ik heb het gevoel dat Nienke net zoals zoveel 16 jarige dingen doet die ze eigenlijk niet wil,maar doet om erbij te horen..
19-10-2009 10:48
Die vader had trouwens nog wel meer gedaan dat ik van te voren had gedachtquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef hetismijrobbert het volgende:
haha nienke tegen der moeder ' heb je het echt maar met 2 mensen gedaan? Zo weinig! en met 7 jongens gezoend? soooooo wat een levuh. hoezo soooo weinig?'
hahaha.
Was dat die kerel die vertelde dat hij vroeger smorgens thuis kwam om 08:00 en dat zijn ouders dan in het zonnetje lagenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die vader had trouwens nog wel meer gedaan dat ik van te voren had gedacht![]()
Tering wat zag die kerel er uit als 1 of andere gare autist
Ja die jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dat die kerel die vertelde dat hij vroeger smorgens thuis kwam om 08:00 en dat zijn ouders dan in het zonnetje lagen
zij is duidelijk meer van planquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef hetismijrobbert het volgende:
haha nienke tegen der moeder ' heb je het echt maar met 2 mensen gedaan? Zo weinig! en met 7 jongens gezoend? soooooo wat een levuh. hoezo soooo weinig?'
hahaha.
quote:"Nienke wil dus heel graag alleen op vakantie maar omdat ze afgelopen zomer de bloemetjes nogal buiten heeft gezet (8 wijntjes op een lege maag, zuipen dus, maar nog net niet coma-stijl) twijfelen haar ouders een beetje aan haar verantwoordelijkheidsgevoel..."
linkjequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:48 schreef ReWout het volgende:
Alleen al de intro van aflevering 1 is al een topic waard_!
Moeder en zoon zitten aan tafel met een paar dildo's zegt de moeder... "ja die zou ik denk ik wel eens willen gebruiken ja..."
daar ging me drinken
http://player.omroep.nl/?aflID=10107794quote:
Die Kevinquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef ReWout het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10107794
alle afleveringen
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie2?serID=4891&md5=8ce409a3a0640ba114421ff31f43af11
echt te grappig ook gewoon, moeder en zoon kregen een aantal seksspeeltjes en die moeder overal "ja die zou ik wel eens willen proberen." en "oh ja die zal voor de g-spot zijn"... daarna ook nog met leesbril op 't handleidingsboekje lezen
ik heb officieel mijn vertrouwen in de mensheid verlorenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef ReWout het volgende:
[..]
alle afleveringen
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie2?serID=4891&md5=8ce409a3a0640ba114421ff31f43af11
echt te grappig ook gewoon, moeder en zoon kregen een aantal seksspeeltjes en die moeder overal "ja die zou ik wel eens willen proberen." en "oh ja die zal voor de g-spot zijn"... daarna ook nog met leesbril op 't handleidingsboekje lezen
quote:
Ik vind em ook wel een baasquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe die Kevin kijkt als ie ziet dat zijn moeder veel van die sexspeeltjes af weet
En als ie die anusparels ziet: Ik denk voor in de anjer -->
Ik vind die Kevin wel een baas![]()
Maar het is beter dan die vader, die tekent gewoon een grote ronde kut met 2 benen en 2 armen eromheen, zo objectiverend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die nienke maakt inderdaad al haar poppetjes met een penis eraan lol.
Niet eens een hoofd idd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar het is beter dan die vader, die tekent gewoon een grote ronde kut met 2 benen en 2 armen eromheen, zo objectiverend.
doe normaal idiootquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:34 schreef Mriya het volgende:
Ouders die dan gewoon niks doen en het maar goed vinden.![]()
Ik had die hoer al lang alle hoeken van de kamer laten zien.
Had ie die condoom ook bovenop gelegdquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik vind em ook wel een baas![]()
Dat stukje met die vuilnisbak opruimen ook![]()
Van welk filmpjequote:
over de OP. Zijn er nog meer filmpjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Van welk filmpjeDie over kevin die niet bang is voor aids omdat we niet in Afrika wonen?
huh., waar, waar?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef Afvoerput het volgende:
D'r vader steekt een dildo in d'r porem_!
ewelke?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
Haha die kevinwat een held. En die vriend van em met zn oorbel, matje en ketting
Die ma ook echt; volgens mij wil haar vader het helemaal niet weten. HET KOMT OP NATIONALE TV TRUT! Lekker met je dochter in een winkel naar een dildo staan te kijken. Zoals al eerder gezegd in dit topic; sommige dingen horen gewoon taboe te blijven omdat het anders ongemakkelijk wordt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:53 schreef gniffie het volgende:
Heeft dit programma ook echt nut in die gezinnen, je kan elkaar nou toch niet meer in de ogen kijken
quote:
Zeg datje de verkoper in die sexshop was en dat je een speciale aanbieding voor dr hebtquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niks![]()
Maar over twee jaar stuur ik haar een linkje naar Don en Ad, mag ze ons even Stacey doen vergeten
Jij lucky bastardquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Leso_Varen het volgende:
Oh my, als ik woensdag weer in Weesp ben zal ik eens opletten
og. ik ben geboren in een moeilijke tijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Meh, 't is een kutdorpquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij lucky bastard
Waarom kom ik nooit in weesp
Zeker, een keer op vakantie hadden we 3 sletjes uit weesp leren kennenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Meh, 't is een kutdorp
Maar ja, d'r lopen af en toe wel chicks rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |