Goedele Liekens zou ik anders wel penetreren als een ongewassen kraker een onbeheerde villaquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:07 schreef Cybey het volgende:
Hoe kan het toch dat seksuologen altijd lelijke trollen zijn?!
Omdat ze zich vroeger afvroegen waarom iedereen seks had en zij niet. Zelfde verhaal met psychologen, daar zitten ook een hoop verknipte lui tussen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:07 schreef Cybey het volgende:
Hoe kan het toch dat seksuologen altijd lelijke trollen zijn?!
En dikke diëtisten natuurlijk hequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat ze zich vroeger afvroegen waarom iedereen seks had en zij niet. Zelfde verhaal met psychologen, daar zitten ook een hoop verknipte lui tussen.
De winkel waar ze was met haar vader voor haar moeder is de Christine le Duc op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord. Vraag me niet waarom ik dat weetquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Szura het volgende:
Nienke uit Weesp geeft geen resultaten op Hyves
Da's geen logische plek voor iemand uit Weespquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
De winkel waar ze was met haar vader voor haar moeder is de Christine le Duc op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord. Vraag me niet waarom ik dat weet
Waarom weet je dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
De winkel waar ze was met haar vader voor haar moeder is de Christine le Duc op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord. Vraag me niet waarom ik dat weet
Eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:28 schreef Szura het volgende:
D'r zus zou ik ook doen
Ging ze daar shoppen of wat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
Meerdere kerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:19 schreef aaipod het volgende:
Ik heb het filmpje gekeken. Ik zou haar wel doen. Hard ook.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:29 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Plaatje van het meisje:
[ afbeelding ]
Enne; best een leuk grietje.. Ik zeg; Doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |