quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Goofisch heeft met 55 jongens gezoend en 8 piemels ontvangen.
[ afbeelding ]
Dan is ze iig geen nerd.. en heeft ze een leven, zoals velen hier niet hebben...quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef afcajos het volgende:
Geweldige televisie.
Meisje van 16 heeft al met 33 jongens gezoend en al 2 piemels ontvangenwaar gaat dit heen.
Dat dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is ze in idg geen nerd.. en heeft ze een leven, zoals velen hier niet hebben...
Aha jij kent heel Fok?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is ze iig geen nerd.. en heeft ze een leven, zoals velen hier niet hebben...
Ben jij de volgende Fritzl?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:52 schreef speknek het volgende:
Als ik 'r vader was had ik die vieze slet tot haar achttiende vastgeketend in de kelder.
()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef Xennia het volgende:
Sommige dingen moeten gewoon taboe blijven.
Ik ga echt niet met mijn vader een speeltje uitzoeken voor mijn moeder in een seksshop
Ik heb het niet gezien, maar dat deden ze dus?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef Xennia het volgende:
Sommige dingen moeten gewoon taboe blijven.
Ik ga echt niet met mijn vader een speeltje uitzoeken voor mijn moeder in een seksshop
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:52 schreef speknek het volgende:
Als ik 'r vader was had ik die vieze slet tot haar achttiende vastgeketend in de kelder.
()
Je hebt nooit sex zeker?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb het echt nog nooooit met mijn ouders over mijn seksleven gehad, en wil al helemaal niet niks weten over hun seksleven.
Moet er niet aan denken.
Volgens mij staat dat morgen pas op internet. Het programma heet "ouders hebben geen sex", als ik me niet vergis?quote:
Ik wist dat die opmerking ging komenquote:
Correct. Wel grappig, maar dit meisje was zooo dom en naïefquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat morgen pas op internet. Het programma heet "ouders hebben geen sex", als ik me niet vergis?
quote:
Dat ken toch nie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:26 schreef ReWout het volgende:
Leuk ook die reacties...
"petra
hee neef wie had gedacht jou op tv te zien"_!
Maar om het even helemaal cliche te maken ik dacht dat je ouders altijd de enigste personen waren op aarde die dus 100% zeker weten nooit seks hebben gehad.
Ik zou dr ook wel doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
http://oudershebbengeenseks.kro.nl/
Ze is wel een geile breezer
Hahaha jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:22 schreef Szura het volgende:
Leuk ook voor die ene Jamal waarmee ze gezoend zou hebben.
"Ieeewl"
Leuk om dat terug te zien ook
http://nienkeypma.hyves.nl/?ref=srquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Szura het volgende:
Nienke uit Weesp geeft geen resultaten op Hyves
Waar zijn haar ouders!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef afcajos het volgende:
Geweldige televisie.
Meisje van 16 heeft al met 33 jongens gezoend en al 2 piemels ontvangenwaar gaat dit heen.
Eigenlijk wel ja, maar sommige sletjes geylen op veel contactenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:35 schreef Szura het volgende:
Nee ze moet elk verzoek om vrienden te worden van mensen als jij weigeren
Die arme vaderquote:Trouwens, Weesp is toh niet zo groot?
Die staat daar natuurlijk bekend als die hoer van tv
quote:En Jamal komt haar aftuigen met z'n matties
ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:02 schreef Cybey het volgende:
Ben het zowaar aan het kijken
Zou haar wel geven![]()
Goedele Liekens zou ik anders wel penetreren als een ongewassen kraker een onbeheerde villaquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:07 schreef Cybey het volgende:
Hoe kan het toch dat seksuologen altijd lelijke trollen zijn?!
Omdat ze zich vroeger afvroegen waarom iedereen seks had en zij niet. Zelfde verhaal met psychologen, daar zitten ook een hoop verknipte lui tussen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:07 schreef Cybey het volgende:
Hoe kan het toch dat seksuologen altijd lelijke trollen zijn?!
En dikke diëtisten natuurlijk hequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat ze zich vroeger afvroegen waarom iedereen seks had en zij niet. Zelfde verhaal met psychologen, daar zitten ook een hoop verknipte lui tussen.
De winkel waar ze was met haar vader voor haar moeder is de Christine le Duc op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord. Vraag me niet waarom ik dat weetquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Szura het volgende:
Nienke uit Weesp geeft geen resultaten op Hyves
Da's geen logische plek voor iemand uit Weespquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
De winkel waar ze was met haar vader voor haar moeder is de Christine le Duc op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord. Vraag me niet waarom ik dat weet
Waarom weet je dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
De winkel waar ze was met haar vader voor haar moeder is de Christine le Duc op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord. Vraag me niet waarom ik dat weet
Eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:28 schreef Szura het volgende:
D'r zus zou ik ook doen
Ging ze daar shoppen of wat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
Meerdere kerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:19 schreef aaipod het volgende:
Ik heb het filmpje gekeken. Ik zou haar wel doen. Hard ook.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:29 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Plaatje van het meisje:
[ afbeelding ]
Enne; best een leuk grietje.. Ik zeg; Doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |