Dat zijn mijn vriendinnen niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Haha jouw vriendinnen zijn sletten.
Wellus. Ik heb ze allemaal al gehad.quote:
Ja godverdomme.quote:
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ahahahaha
mensen, we leven in 2009 ..
elk meisje van 16/17 jaar zoent er op los ?
Flikker op tyfus kloonquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ahahahaha
mensen, we leven in 2009 ..
elk meisje van 16/17 jaar zoent er op los ?
"muziek luisteren"quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja godverdomme.
Toen ik 15 was toen speelde ik nog FIFA98 24/7.
Bij FIFA2000 was de maat vol (WAT EEN PULP) en begon ik met krikken, maar dat terzijde.
Wat je moeder zei toen je als 15 jarige even met je "vriendinnetje" naar boven ging. Man je had net veren op je zak.
quote:
Plaats boobiefoto's van jou om jezelf te bewijzen en anders een kloon jaquote:
Dan zat je zo met haar en je ouders op de bank en was et van: Oooh is et nu al 5uur? Dan moeten we nog snel even naar boven kan ik haar nog gauw even uitwonen voordat ze naar huis moetquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Tering wat was ik toch een inspiratieloze kutkop zeg.
Ik moest elke keer eerlijk toegeven dat ik haar vol ging blaffen
Je hebt het vast nog niet anaal gedaan he.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
k heb wel fans,
als jullie een heeel forum over me schrijven ?
Een rood kruisje ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
[ afbeelding ]
dit genoeg bewijs ?
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
[ afbeelding ]
dit genoeg bewijs ?
Ik zie niks dus neequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
[ afbeelding ]
dit genoeg bewijs ?
Ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Als je profiel even open zet voor iedereen, en dan weer terugswitcht, geloof ik je.
accepteer me eens als vriend, dan geloof ik jequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
[ afbeelding ]
dit genoeg bewijs ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |