Van welk filmpjequote:
over de OP. Zijn er nog meer filmpjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Van welk filmpjeDie over kevin die niet bang is voor aids omdat we niet in Afrika wonen?
huh., waar, waar?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef Afvoerput het volgende:
D'r vader steekt een dildo in d'r porem_!
ewelke?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
Haha die kevinwat een held. En die vriend van em met zn oorbel, matje en ketting
Die ma ook echt; volgens mij wil haar vader het helemaal niet weten. HET KOMT OP NATIONALE TV TRUT! Lekker met je dochter in een winkel naar een dildo staan te kijken. Zoals al eerder gezegd in dit topic; sommige dingen horen gewoon taboe te blijven omdat het anders ongemakkelijk wordt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:53 schreef gniffie het volgende:
Heeft dit programma ook echt nut in die gezinnen, je kan elkaar nou toch niet meer in de ogen kijken
quote:
Zeg datje de verkoper in die sexshop was en dat je een speciale aanbieding voor dr hebtquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niks![]()
Maar over twee jaar stuur ik haar een linkje naar Don en Ad, mag ze ons even Stacey doen vergeten
Jij lucky bastardquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Leso_Varen het volgende:
Oh my, als ik woensdag weer in Weesp ben zal ik eens opletten
og. ik ben geboren in een moeilijke tijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10107794
Meh, 't is een kutdorpquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij lucky bastard
Waarom kom ik nooit in weesp
Zeker, een keer op vakantie hadden we 3 sletjes uit weesp leren kennenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Meh, 't is een kutdorp
Maar ja, d'r lopen af en toe wel chicks rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |