Liefde kent geen leeftijd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef griekjeee het volgende:
Omg![]()
je bent nog serieus ook hè viespeuk.
Ik heb wel een baard, maar meisjes in deze leeftijd vallen sowieso niet op jongens van haar eigen leeftijd (zeggen ze)quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:06 schreef Sjaakz het volgende:
Zie je er zelf ook nog een beetje jong uit? Geen baard enzo bedoel ik... dat vinden ze eng.
"Resque"quote:
Gewoon doen dan joh. Nu heb je nog kans, straks is een ander je voor. Wat heb je te verliezen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard, maar meisjes in deze leeftijd vallen sowieso niet op jongens van haar eigen leeftijd (zeggen ze)
Je vrijheid?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon doen dan joh. Nu heb je nog kans, straks is een ander je voor. Wat heb je te verliezen!
Het enigste wat ik op het spel zet is het goede contact met mijn nichtjequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon doen dan joh. Nu heb je nog kans, straks is een ander je voor. Wat heb je te verliezen!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef ehqo. het volgende:
En welke aspecten aan haar volrijpe persoonlijkheid zijn het die je doen smelten?
Wat heb je liever? De liefde van je leven of een of ander goed contact dat je met duizenden anderen ook kan hebben?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het enigste wat ik op het spel zet is het goede contact met mijn nichtje
Dit lijkt mij een topic met een hoog risico dat de OP verdwijnt. Even quoten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:02 schreef D.D.W. het volgende:
Morgenmiddag moet ik naar mijn nichtje want ze is dan jarig, ze wordt 16 jaar. Ik kom er sowieso elke week, rechtstreeks vanuit mijn werk om een beetje te ouwehoeren met haar ouders.
Ik zie haar uiteraard dus ook veel, en vaak heeft zij haar vriendin (15 jaar) ook met zich mee.. maken samen huiswerk en dat soort dingen. De eerste keer dat ik dit meisje zag was ik gelijk verliefd, en ze toonde ook interesse in mij (of ze ook vlinders in haar buik heeft weet ik niet).
Ik ga dus morgen naar mijn nichtje haar verjaardag, en haar vriendin is er dan natuurlijk ook bij. Ik ben van plan om een move te maken maar ben bang hoe het zal verlopen![]()
![]()
Iemand ong. hetzelfde meegemaakt?
Klacht: Verliefd geworden op jong meisje..
oja, ik ben 29 jaar
Ik zou me toch maar even scheren, en wat leuks voor haar meenemen om haar in een onbewaakt ogenblik toe te stoppen. Een nieuwe mobiele telefoon met je nummer erin ofzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard, maar meisjes in deze leeftijd vallen sowieso niet op jongens van haar eigen leeftijd (zeggen ze)
Ja, denk toch dat ik voor dat meisje kies. Kan me eigenlijk niet zo veel schelen, m'n nichtje. Kom er ook alleen maar om met mijn broer te pratenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat heb je liever? De liefde van je leven of een of ander goed contact dat je met duizenden anderen ook kan hebben?
Maar ben je nou verliefd of loeigeil, als je heel eerlijk bent?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, denk toch dat ik voor dat meisje kies. Kan me eigenlijk niet zo veel schelen, m'n nichtje. Kom er ook alleen maar om met mijn broer te praten
Ja. Dus gewoon proberen man! Laat ons weten wat het geworden is!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, denk toch dat ik voor dat meisje kies. Kan me eigenlijk niet zo veel schelen, m'n nichtje. Kom er ook alleen maar om met mijn broer te praten
Ik vind het verschil 19-48 (volwassen-volwassen) minder erg dan 29-15 (volwassen-kind). Op zo'n machtsbasis kan je nooit een normale relatie hebben, laat staan een liefdesrelatie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef Kerol het volgende:
Kan altijd erger, ken iemand die is onlangs getrouwd met een man van 48 jaar. Ze is zelf overigens 19. Wel iets ouder dan de dame in kwestie maar ook 29->14 is veel te groot verschil imo.
Niet alleen volgens jou. De wet is het met je eens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef Kerol het volgende:
Kan altijd erger, ken iemand die is onlangs getrouwd met een man van 48 jaar. Ze is zelf overigens 19. Wel iets ouder dan de dame in kwestie maar ook 29->14 is veel te groot verschil imo.
Die mensen begrijpen waarschijnlijk wel dat liefde nou eenmaal niet tegen te houden is door leeftijd. In tegenstelling tot jij, kortzichtig mannetje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:15 schreef Silv het volgende:
Zie t nu al voor me. TS probeert zo dat meisje te versieren en iedereen zit zo van WTF doe jij pedoEn dat al zn familie hem raar aan gaat kijken de rest van zn leven
Ik vermoed dat ze dat al wel zullen doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:15 schreef Silv het volgende:
Zie t nu al voor me. TS probeert zo dat meisje te versieren en iedereen zit zo van WTF doe jij pedoEn dat al zn familie hem raar aan gaat kijken de rest van zn leven
Vanaf zestien zit je goed. 15 is net een jaar te jong.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Die hou je ook nog wel, ze is immers 15.
Wat een pedosom btwquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:22 schreef Mendeljev het volgende:
Indien leeftijd^0.7 + 5 > 15.5. Doen.
Dit heb ik net verzonnen om interessant te doen
eerste keer...quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:17 schreef DeWaasheid het volgende:
Ja prima zeker doen, gezellig samen praten over spijbelen, brommerrijden en je eerste keer.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:14 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Heb je geen foto van jezelf? Dan kan ik mezelf beter inleven in toen ik 15 was en bepalen of ik dat gek vind of niet..
Ik zal je vertellen dat ik net een mail heb verstuurd naar meldpunt pedofiliequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Go for it![]()
What's the worst that could happen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik net een mail heb verstuurd naar meldpunt pedofilie
Als dit een lamon topic is zou dat best gay zijnquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:32 schreef quatara het volgende:
Ik vind het echt fout en dat de merendeel het hier goedkeurt is me een raadsel.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Maagd
Ontmaagd
been geen neger
Nog een paar "pareltjes" van de TS.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:31 schreef 2dope het volgende:
Haha dadelijk regelt TS die kleuter en dan is hij zeg maar nog maagd in plaats van zij!!
Door het oogcontact wat we gehad hebben heb ik slechts vlinders in mijn buik..quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:13 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Maar ben je nou verliefd of loeigeil, als je heel eerlijk bent?
Serieus, hou beter op. Je moet wel echt een schijt leven hebben als je hunkert naar liefde van 15 jarige meisjes, jaloers bent op stoute negers en ontmaagd moet worden door een hoer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Door het oogcontact wat we gehad hebben heb ik slechts vlinders in mijn buik..maar ik zie vaker op Fok! jongens die een vriendin hebben van > 10 jaar verschil dus veel mensen hier zijn gewoon hypocriet?
Net zou je nog voor mij gaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:57 schreef Cacciatore het volgende:
ik heb er even over nagedacht en besloten ook een 15tje te nemen ik ben 21 dus dat moet wel kunnen want chicks without tits digg this shit (H)
Er bestaat nog zoiets als legale pedo en illegale pedo (wat jij bent)quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Door het oogcontact wat we gehad hebben heb ik slechts vlinders in mijn buik..maar ik zie vaker op Fok! jongens die een vriendin hebben van > 10 jaar verschil dus veel mensen hier zijn gewoon hypocriet?
Weet jij wel wat een pedo is? ik ben geen 50+'er op internet die zich voordoet al 16 jarig jochie om een meisje van 14 ofzo te versierenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Er bestaat nog zoiets als legale pedo en illegale pedo (wat jij bent)
Nee. Wat is je punt?quote:
Nee maar wel een 29 jarige die een meisje van 15 probeert te versieren. Jij bent volwassen en zij is minderjarig. Dat noemt men pedofilie..quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een pedo is? ik ben geen 50+'er op internet die zich voordoet al 16 jarig jochie om een meisje van 14 ofzo te versieren
Dat ik altijd voor jou ga no matter what signorinaquote:
Ja. Jij blijkbaar nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een pedo is? ik ben geen 50+'er op internet die zich voordoet al 16 jarig jochie om een meisje van 14 ofzo te versieren
Ik heb nog niemand geprobeerd te versierenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee maar wel een 29 jarige die een meisje van 15 probeert te versieren. Jij bent volwassen en zij is minderjarig. Dat noemt men pedofilie..
Dat bedoel ik maar even te zeggen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:08 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Dat ik altijd voor jou ga no matter what signorina
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:22 schreef Mendeljev het volgende:
quote:
En dat keurt jouw actie goed?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand geprobeerd te versierenbovendien maak ik geen verschil tussen een 15 jarig meisje en een 25-29 jarige jongen en er zijn heeel wat meisjes van 15/16 die een vent hebben (gehad) van 25 jaar of ouder.
Meisjes van 15 hebben nog geen flauw benul van de grote boze mensen wereld!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand geprobeerd te versierenbovendien maak ik geen verschil tussen een 15 jarig meisje en een 25-29 jarige jongen en er zijn heeel wat meisjes van 15/16 die een vent hebben (gehad) van 25 jaar of ouder.
Nee, ongeschoolde pauper, dat noemt men ebofilie. Daarbij is pedofilie niet noodzakelijk een misdrijf. Als ik 8 jarige meisjes woest aantrekkelijk vind, ben ik ook een pedofiel. Of ik haar probeer te versieren of niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee maar wel een 29 jarige die een meisje van 15 probeert te versieren. Jij bent volwassen en zij is minderjarig. Dat noemt men pedofilie..
als ik de definitie op wikipedia mag geloven doen er honderdduizenden jongens aanquote:
Hoe naïef kun je zijn. Meisjes van 15 neuken voor breezers, maar ze hebben geen benul van de grote boze mensen wereld hoor!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Meisjes van 15 hebben nog geen flauw benul van de grote boze mensen wereld!![]()
Dus daar moet je wel een beetje rekening mee houden!
Neen. Dat noemt men efebofilie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Welke actie? ik heb nog helemaal geen actie gemaaktquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En dat keurt jouw actie goed?![]()
Al die mannen zijn dan gewoon pedo's
Dat zeg ik niet,quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hoe naïef kun je zijn. Meisjes van 15 neuken voor breezers, maar ze hebben geen benul van de grote boze mensen wereld hoor!
Natuurlijk neuken ze niet allemaal voor breezers, maar geloof me, zo onschuldig als je denkt zijn ze toch echt niet.
Ook goed halve tamme. Blijft erbij dat ik het belachelijk vind dat hij zich op die leeftijd aangetrokken voelt tot een puber. Dat is gewoon vies en niet goed. Whatever you wanna call it!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, ongeschoolde pauper, dat noemt men ebofilie. Daarbij is pedofilie niet noodzakelijk een misdrijf. Als ik 8 jarige meisjes woest aantrekkelijk vind, ben ik ook een pedofiel. Of ik haar probeer te versieren of niet.
Denken dat jij haar vader graag wilt zijn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Paul het volgende:
TS als je deze foto ziet wat gebeurt er dan met je?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
die is 15?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kan hij ook weinig aan doen he. Of denk je dat aantrekkingskracht een keuze is? Homofilie is zeker ook een keuze? Je bent bijna even stom bezig als de TS.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ook goed halve tamme. Blijft erbij dat ik het belachelijk vind dat hij zich op die leeftijd aangetrokken voelt tot een puber.
Weet je wat pas walchelijk is? Van die 18 jarige pikkies op het internet die denken te weten dat goed en kwaad bestaan en al helemaal denken door te hebben waar die grens ligt en dat hun meningen erover er echt toe doen.quote:Dat is gewoon vies en niet goed. Whatever you wanna call it!
Dat ben ik geheel en al met je eens, mijn taalkundig achtergestelde internetcompaan, maar als je je moreel superieur wil voelen, doe dat dan in ieder geval met de goede argumentatie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ook goed halve tamme. Blijft erbij dat ik het belachelijk vind dat hij zich op die leeftijd aangetrokken voelt tot een puber. Dat is gewoon vies en niet goed. Whatever you wanna call it!
Daar is die mond toch helemaal niet voorquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Welke actie? ik heb nog helemaal geen actie gemaakten al zou ik wel een actie maken, het meisje heeft ook nog zoiets als een mond om 'ja' of 'nee' te zeggen
en wat doet deze foto met jou?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij wel een wildequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet,
maar als ik mijzelf bijvoorbeeld vergelijk met 5 jaar terug (ben 20 nu), had ik toentertijd echt geen idee van wat er op m'n leeftijd nu allemaal is. En ik bedoel dus vooral qua ontwikkeling!
Het gaat niet om onschuld, en ik was ook geen brave bij (deed het dan welliswaar niet voor breezers:')) maar wat ik nu weet bedacht ik me vijf jaar geleden niet hoor.
Dat dus.. Ik maak me zorgen om de koters van 15.
Sla je slag morgen, laat deze internetprutsers maar praten. Gewoon jaloezie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Denken dat jij haar vader graag wilt zijn?
Ik voel me normaal gewoon aangetrokken tot meisjes van ong. mijn leeftijd, dit is de eerste keer dat ik wellicht wat voel voor een wat jonger meisje
De benen van die 2equote:Op zondag 18 oktober 2009 22:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
en wat doet deze foto met jou?
[ afbeelding ]
Als die chicks onder de 22 zijn vreet ik m'n hoed op.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je daar je piemol niet in wil steken, ongeachte je leeftijd, dan ben je gewoon homoquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Succes morgen. Ben benieuwd wat je volgende topic zal zijn...
misschien is forum.scholieren.com meer iets voor jou ! ( bijv. "ZIJN penis past NIET???" of "Leeftijdsverschil in relatie" )
Ik ben blij dat jij als superieur taalkundige mij weer wat geleerd hebt. Heb ik weer een nieuw begrip geleerd waar ik nog niet eerder van gehoord had. Een onderwerp waar ik me overigens nooit in verdiep. Overigens mijn dank hiervoor..quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel en al met je eens, mijn taalkundig achtergestelde internetcompaan, maar als je je moreel superieur wil voelen, doe dat dan in ieder geval met de goede argumentatie.
Dat hij zich tot haar aangetrokken voelt, daar kan hij niets aan doen. Dat hij nu plannen maakt daar iets mee te gaan doen, dát is fout. Ik heb helemaal niets tegen pedofielen of alles daar omheen, net als ik niets tegen homo's heb. Ze kunnen er niets aan doen op wie ze verliefd worden. Zolang pedofielen en aanverwante artikelen (hier reken ik de homo's dan weer niet onder) maar niets met hun gevoelens doen, vind ik alles best.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Daar kan hij ook weinig aan doen he. Of denk je dat aantrekkingskracht een keuze is?
[..]
Weet je wat pas walchelijk is? Van die 18 jarige pikkies op het internet die denken te weten dat goed en kwaad bestaan en al helemaal denken door te hebben waar die grens ligt en dat hun meningen erover er echt toe doen.
Zullen we voor de gein een kickje F&L doen dan zal ik je even alle hoeken van de filosofische kamer laten zien met je onsamenhangende geschreeuw.
Die zijn echt geen 15quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat is met een stokbrood onder je arm.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die zijn echt geen 15
En als je er 1 neukt zonder de leeftijd te weten ga je er ook van uit dat ze wel 18/19 of ouder is dus dat maakt je op het moment dat je haar scheurt geen pedo
Ze heeft een beetje een losse polsquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Als je daar je piemol niet in wil steken, ongeachte je leeftijd, dan ben je gewoon homo.
Vlak na het posten heb ik een edit gedaan als je die leest zie je duidelijk dat ik zeg dat de TS stom bezig is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat hij zich tot haar aangetrokken voelt, daar kan hij niets aan doen. Dat hij nu plannen maakt daar iets mee te gaan doen, dát is fout. Ik heb helemaal niets tegen pedofielen of alles daar omheen, net als ik niets tegen homo's heb. Ze kunnen er niets aan doen op wie ze verliefd worden. Zolang pedofielen en aanverwante artikelen (hier reken ik de homo's dan weer niet onder) maar niets met hun gevoelens doen, vind ik alles best.
Verder kun je me natuurlijk ook hier trachten alle hoeken van de filosofische kamer te laten zien. Dat is het leuke van een discussieforum. Je mag overal over je mening discussiëren.
WTF, ze is 15.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat hij zich tot haar aangetrokken voelt, daar kan hij niets aan doen. Dat hij nu plannen maakt daar iets mee te gaan doen, dát is fout. Ik heb helemaal niets tegen pedofielen of alles daar omheen, net als ik niets tegen homo's heb. Ze kunnen er niets aan doen op wie ze verliefd worden. Zolang pedofielen en aanverwante artikelen (hier reken ik de homo's dan weer niet onder) maar niets met hun gevoelens doen, vind ik alles best.
Verder kun je me natuurlijk ook hier trachten alle hoeken van de filosofische kamer te laten zien. Dat is het leuke van een discussieforum. Je mag overal over je mening discussiëren.
Je zou bijna denken dat je op geenstijl zitquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vlak na het posten heb ik een edit gedaan als je die leest zie je duidelijk dat ik zeg dat de TS stom bezig is.
Ik trek het gewoon niet als mensen eventjes denken te weten waar de morele zwaartepunten liggen als ze niet eens langer dan 10 seconden hebben nagedacht over het issue. Stom nagepraat steeds wat mensen hier doen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef Brickboy het volgende:
TS, wat denk je als je dit ziet?
[ afbeelding ]
Ruk nuquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef Brickboy het volgende:
[ afbeelding ]
maar zou jij haar geven?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef Brickboy het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha kk vette logicaquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die zijn echt geen 15
En als je er 1 neukt zonder de leeftijd te weten ga je er ook van uit dat ze wel 18/19 of ouder is dus dat maakt je op het moment dat je haar scheurt geen pedo
Geen idee, ik heb wel mooie gespierde benen, bij mij staat het niet zo slecht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat vindt ze van je strakke leggingbroeken?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef SpecialK het volgende:
Overigens ben ik niet vies van die zogenaamde jailbait plaatjes van die chicks die ver boven de 25 zijn die hier steeds gepost worden. Meer graag.
Ja dat denk ik dus ook, zou wel fijn zijn als alles gewoon tussen mij en haar blijft maar ik denk dat meisjes van 15 niet zo goed een geheimpje kunnen bewarenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef sergeantpeppers het volgende:
ach als ze al lekker rondsexed gewoon een keer palen.
alleen als relatiemateriaal...
http://www.pearle.nl/quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef SpecialK het volgende:
Overigens ben ik niet vies van die zogenaamde jailbait plaatjes van die chicks die ver boven de 25 zijn die hier steeds gepost worden. Meer graag.
Doe normaal.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, zou wel fijn zijn als alles gewoon tussen mij en haar blijft maar ik denk dat meisjes van 15 niet zo goed een geheimpje kunnen bewaren
Dus je wil haar alleen maar geven en bent niet echt verliefd dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, zou wel fijn zijn als alles gewoon tussen mij en haar blijft maar ik denk dat meisjes van 15 niet zo goed een geheimpje kunnen bewaren
Ik snap t plaatje eigenlijk niet, die chicks zijn gewoon 25 ofzo, als je hen niet keihard wilt geven ben je geen pedo maar een homo.quote:
Die meisjes zijn gewoon 15, kijk dan naar de huid of de bouw van het gezicht, ik zie dat het duidelijk nog niet "volgroeid" is zeg maarquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik snap t plaatje eigenlijk niet, die chicks zijn gewoon 25 ofzo, als je hen niet keihard wilt geven ben je geen pedo maar een homo. [ afbeelding ]
In Amerika zitten er heel veel (groei)hormonen (uit vlees) en fyto-oestrogenen (uit soja) in het eten hèquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:48 schreef SpecialK het volgende:
Meisjes van 15 met zo'n bos hout voor de deur en zo'n lengte zijn geen meisjes maar een chemisch experiment.
Ziehier het antwoord op een eerder gestelde vraag ergens. Onze lieve TS is dus gewoon loeigeil.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De linker zou ik niett doen, de rechter wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef D.D.W. het volgende:
Hier, als je een willekeurige jongen van 25 of ouder gaat vragen of hij deze 15 jarige sletjes wilt pakken zegt hij echt geen nee hoor
[ afbeelding ]
Hier zou ik er dus geen een van doen. Te jong.quote:
haha not reallyquote:
Zie ziet er gewoon uit als 17 of 18, en als pappa en mamma er niet achter komen is er ook gewoon niks aan de handquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
haha not really,
maar als we het over nog niet volgroeid hebben e.d. ! Dan is dit toch wel het toppunt!![]()
SCHANDALIG!
Als je haar maar netjes thuisbrengt!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zie ziet er gewoon uit als 17 of 18, en als pappa en mamma er niet achter komen is er ook gewoon niks aan de hand
80^0,7 + 5 = 26, heeeeeeeeerlijke formule voor de bejaarden onder onsquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:22 schreef Mendeljev het volgende:
Je was toch zo verliefd, je wil toch een betekenisvolle relatie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zie ziet er gewoon uit als 17 of 18, en als pappa en mamma er niet achter komen is er ook gewoon niks aan de hand
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef UncleErnie het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk nog in deze trollercoaster?
Tja ik wil misschien wel iets met haar (ligt aan haar karakter, ik ken haar nog niet zo goed), maar zo'n meisje verdient natuurlijk geen geld. Gevolg is dat ze van me verwacht van alles te betalen of aan haar geld te "lenen", in dat soort gezeik heb ik eigenlijk geen zin. Ik wil haar best af en toe nemen maar liever niet meer als datquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je was toch zo verliefd, je wil toch een betekenisvolle relatie?
Dan komen pappa en mamma er dus achter.
En hoe oud ze eruit ziet boeit natuurlijk niet, het gaat erom hoe oud ze is. Maar praat het lekker goed voor jezelf, vooral doen
Gozerquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
wil haar best af en toe nemen maar liever niet meer als dat
Misschien kun je beter eerst lessen Nederlands "nemen".quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja ik wil misschien wel iets met haar (ligt aan haar karakter, ik ken haar nog niet zo goed), maar zo'n meisje verdient natuurlijk geen geld. Gevolg is dat ze van me verwacht van alles te betalen of aan haar geld te "lenen", in dat soort gezeik heb ik eigenlijk geen zin. Ik wil haar best af en toe nemen maar liever niet meer als dat
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef humordenaar_ het volgende:
Je gevoelens moet je niet opkroppen. Dat resulteert alleen maar in frustatie. En van frustatie komen slechte dingen. Laat je gevoelens de vrije loop. De een valt op ouwe wijven, maar jij weet zelf dat jonge meiden veel frisser en fruitiger zijn.
Ik ben het volledig met je eens overigens. Sommige meiden zijn gewoon echt om af te likken. Ik heb er al eerder een topic over geopend: Meiden in bikini en sexy ondergoed
ohja, gewoon omdat ze zo mooi zijn nog twee pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spellingsheldquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Misschien kun je beter eerst lessen Nederlands "nemen".
[ afbeelding ]
Boeit niet, de rest is volgroeid dus zijn ze zeker wel 18+quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die meisjes zijn gewoon 15, kijk dan naar de huid of de bouw van het gezicht, ik zie dat het duidelijk nog niet "volgroeid" is zeg maar
Die zijn nu bijna 18quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef D.D.W. het volgende:
Hier, als je een willekeurige jongen van 25 of ouder gaat vragen of hij deze 15 jarige sletjes wilt pakken zegt hij echt geen nee hoor
[ afbeelding ]
ohjee nu gaat het de verkeerde kant opquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef humordenaar_ het volgende:
Je gevoelens moet je niet opkroppen. Dat resulteert alleen maar in frustatie. En van frustatie komen slechte dingen. Laat je gevoelens de vrije loop. De een valt op ouwe wijven, maar jij weet zelf dat jonge meiden veel frisser en fruitiger zijn.
Ik ben het volledig met je eens overigens. Sommige meiden zijn gewoon echt om af te likken. Ik heb er al eerder een topic over geopend: Meiden in bikini en sexy ondergoed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef humordenaar_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aja, voor de jailbaitpics. Je hebt gelijk, Paul!quote:
Ik was je voor met Chris.quote:
Ben jij toevallig (mede)oprichter van de PNVDquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef humordenaar_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me ook beter ja, gewoon zorgen dat je haar apart krijgt, alleen voor jezelf, zonder dat anderen jullie kunnen storen. Helemaal goed zou het zijn als je een auto hebt waarin je haar kan meenemen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zal het meisje morgen wel opwachten totdat ze uit school komt, wil er in ieder geval met haar over praten zonder dat haar vriendinnen/ouders erbij zijn
TVP dan maar. Succesquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zal het meisje morgen wel opwachten totdat ze uit school komt, wil er in ieder geval met haar over praten zonder dat haar vriendinnen/ouders erbij zijn
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:12 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter ja, gewoon zorgen dat je haar apart krijgt, alleen voor jezelf, zonder dat anderen jullie kunnen storen. Helemaal goed zou het zijn als je een auto hebt waarin je haar kan meenemen.
Hé, en als ze nee zegt, speelt ze enkel hard to get hoor. Schuif hem gewoon naar binnen, je weet dat ze het wil. De wulpse slet vroeg erom, ze keek je zo verleidelijk aan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Nee, maar iemand die bijna 2x zo oud is bedoelen ze vaak ook weer niet. Zeker niet met baardquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
kanker doe normaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Dan moet je haar vooral opwachten op schoolquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zal het meisje morgen wel opwachten totdat ze uit school komt, wil er in ieder geval met haar over praten zonder dat haar vriendinnen erbij zijn
Tja, ik denk na over hoe ik het het beste kan brengen, anders houd ik me gewoon stil en negeer ik mijn gevoelens voor haar, hoop ik niet dat zij (geile) signalen blijft geven naar mij toequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
kanker doe normaal
denk je echt dat een 15 jarig meisje erop zit te wachten dat een pedofiele 29jarige haar opwacht?
alleen omdat ie d'r wil neuqen?
NEE.
obvious troll is obvious.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
kanker doe normaal
denk je echt dat een 15 jarig meisje erop zit te wachten dat een pedofiele 29jarige haar opwacht?
alleen omdat ie d'r wil neuqen?
NEE.
obvious troll is obvious.
gozert, houd stil en ga een leeftijdsgenoot zoeken. je vangt ze alleen dr signalen alleen geil op omdat je op knappen staat ofzo man.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, ik denk na over hoe ik het het beste kan brengen, anders houd ik me gewoon stil en negeer ik mijn gevoelens voor haar, hoop ik niet dat zij (geile) signalen blijft geven naar mij toe
ik hap lekker hequote:
ja, op dit moment, toen de foto gemaakt werd waren ze 15/16. Een meisje van 15 die er zo uit ziet zou je echt wel neuken, ongeacht je leeftijd, geef maar toequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kijk eens wanneer die foto is gemaakt
Ik ga bijna een fantopic voor je openenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
gozert, houd stil en ga een leeftijdsgenoot zoeken. je vangt ze alleen dr signalen alleen geil op omdat je op knappen staat ofzo man.
[..]
ik hap lekker he
Nee dan zou ze mij neukenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ja, op dit moment, toen de foto gemaakt werd waren ze 15/16. Een meisje van 15 die er zo uit ziet zou je echt wel neuken, ongeacht je leeftijd, geef maar toe
ik zeg DOEN!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga bijna een fantopic voor je openen
Die jailbait zou ik ook wel geven, maar ziet dat vriendinnetje van je nichtje er dan uit als 15?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ja, op dit moment, toen de foto gemaakt werd waren ze 15/16. Een meisje van 15 die er zo uit ziet zou je echt wel neuken, ongeacht je leeftijd, geef maar toe
Normaal kijken meisjes/vrouwen me altijd chagrijnig aan, dit is echt anders. Ze bleef maar oogcontact opzoeken ik weet dat ze wilquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
gozert, houd stil en ga een leeftijdsgenoot zoeken. je vangt ze alleen dr signalen alleen geil op omdat je op knappen staat ofzo man.
[..]
ik hap lekker he
15quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Wow hoe oud ben jij eigenlijk?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:12 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter ja, gewoon zorgen dat je haar apart krijgt, alleen voor jezelf, zonder dat anderen jullie kunnen storen. Helemaal goed zou het zijn als je een auto hebt waarin je haar kan meenemen.
nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Normaal kijken meisjes/vrouwen me altijd chagrijnig aan, dit is echt anders. Ze bleef maar oogcontact opzoeken ik weet dat ze wil
Jij hebt in dezen geen gevoelens, je gehaktstaaf heeft gevoelens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, ik denk na over hoe ik het het beste kan brengen, anders houd ik me gewoon stil en negeer ik mijn gevoelens voor haar, hoop ik niet dat zij (geile) signalen blijft geven naar mij toe
Te jongquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
15
waarom denk je dat ik hem zo'n mongool vind!
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Normaal kijken meisjes/vrouwen me altijd chagrijnig aan, dit is echt anders. Ze bleef maar oogcontact opzoeken ik weet dat ze wil
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hé, en als ze nee zegt, speelt ze enkel hard to get hoor. Schuif hem gewoon naar binnen, je weet dat ze het wil. De wulpse slet vroeg erom, ze keek je zo verleidelijk aan!
Ze ziet er niet echt uit al 15, meer 17 of 18. Ik kan ook gewoon smoezen dat ik niet wist dat ze 15 was, of ze het geloven weet ik nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:20 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Die jailbait zou ik ook wel geven, maar ziet dat vriendinnetje van je nichtje er dan uit als 15?
zou je ts doen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
15
nee. ik denk dat ik dat in mn vorige posts al duidelijk had gemaakt.quote:
Kap is met fobo foto,s plaatsenquote:
Ik ben 18. Dan zou 15 nog wel kunnen. Maar je bent Ajax fan dus:quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
15
Ik weet wel iemand voor jequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
15
Hypocrietquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een kankerviespeuk ben jij, ik heb je IP achterhaald en kom je halen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een kankerviespeuk ben jij, ik heb je IP achterhaald en kom je halen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ben 18. Dan zou 15 nog wel kunnen. Maar je bent Ajax fan dus:![]()
![]()
Pics!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand voor je
Hij is ook 15 en is rijk
Lol @ jezelf quoten. Krijg je niet genoeg aandacht?quote:
Daar voel je niks van!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ben 18. Dan zou 15 nog wel kunnen. Maar je bent Ajax fan dus:![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:27 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Lol @ jezelf quoten. Krijg je niet genoeg aandacht?
Ik zou trouwens afraden om iets tegen haar zin te doen. Dus niet haar eerst aanraken, maar juist vragen of ze jou wil aanraken. Je kan wel je pik uit je broek halen zodat zij hem kan beetpakken, maar ik zou dus uitkijken met te snel iets bij haar doen. Je kan wel teasen en plagen, net zolang tot ze het niet meer houdt en je bij wijze van spreken aanvalt
ben jij serieus..?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:27 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Ik zou trouwens afraden om iets tegen haar zin te doen. Dus niet haar eerst aanraken, maar juist vragen of ze jou wil aanraken. Je kan wel je pik uit je broek halen zodat zij hem kan beetpakken, maar ik zou dus uitkijken met te snel iets bij haar doen. Je kan wel teasen en plagen, net zolang tot ze het niet meer houdt en je bij wijze van spreken aanvalt
dit is echt een meesterlijke GIFquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:26 schreef Cacciatore het volgende:
[..]I love a good piece of cynicism at times
Denk dat dat te veel van het goede is op een 1ste ontmoeting, of doe jij het altijd zo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:27 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon verkrachten man, ze durft uit schaamte toch geen aangifte te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:30 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben ook niet van plan om iets te forceren ofzo, met haar opwachten op school bedoelde ik gewoon even gezellig babbelen, beter als op het feestje en iedereen mij raar aankijkt inderdaad. Of zal ik haar opwachten na het feestje?
Volgens mij ben jij klein.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon verkrachten man, ze durft uit schaamte toch geen aangifte te doen.
Ik doe zelf niks. Ik hou 't alleen bij internet geilen. Maar ik probeer je wel te waarschuwen vanuit gezond verstand.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
Denk dat dat te veel van het goede is op een 1ste ontmoeting, of doe jij het altijd zo?
Ieder zijn eigen ding natuurlijk :pquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon verkrachten man, ze durft uit schaamte toch geen aangifte te doen.
Je houdt niet van geile wannabepimp fopnegers? Dat valt me tegen!quote:
Ja, door al die mensen hier word ik natuurlijk ook heel geil, maar ik ben van nature echt heel verlegen, geen brute verkrachter ofzo zoals vele hier denkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Ik doe zelf niks. Ik hou 't alleen bij internet geilen. Maar ik probeer je wel te waarschuwen vanuit gezond verstand.
Jij bent een netto verkrachter?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, door al die mensen hier word ik natuurlijk ook heel geil, maar ik ben van nature echt heel verlegen, geen bruto verkrachter ofzo zoals vele hier denken
haha. gelukkigquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef D.D.W. het volgende:
Ja, door al die mensen hier word ik natuurlijk ook heel geil, maar ik ben van nature echt heel verlegen, geen brute verkrachter ofzo zoals vele hier denken
Ugly ICT-nerd without social life.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, door al die mensen hier word ik natuurlijk ook heel geil, maar ik ben van nature echt heel verlegen, geen brute verkrachter ofzo zoals vele hier denken
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ugly ICT-nerd without social life.
nee, ze wil je niet.
Dat weet ik nog niet zo, dat wil ik dus uitzoeken hequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ugly ICT-nerd without social life.
nee, ze wil je niet.
Hey, ik denk als dat meisje hoor.quote:
Doe maar gewoon niet schat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo, dat wil ik dus uitzoeken he
quote:
geloofwaardigheid -1quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ik verdien trouwens ook aardig wat cash, genoeg vrouwen die me willen hebben, als ze weten hoeveel ik heb (geef geen flikker uit)
En waarom niet? Mag ik niks met mijn verliefdheid doen omdat ik een nerdje ben? liefde is niet alleen iets voor mooie mensenquote:
Vrouwen vallen niet alleen op geld, je moet ook status hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ik verdien trouwens ook aardig wat cash, genoeg vrouwen die me willen hebben, als ze weten hoeveel ik heb (geef geen flikker uit)
HAHAHAHAHAHA. Tjuus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En waarom niet? Mag ik niks met mijn verliefdheid doen omdat ik een nerdje ben? liefde is niet alleen iets voor mooie mensen
Jij bent 15 en hoort in je bedje te liggen madam! De grote mensen regelen het wel vanaf hier ok?quote:
Op de werkvloer heb ik anders behoorlijk wat status, mijn chef is dol op me. Ik heb geen status in de onderwereld of kicken vrouwen alleen daar op bedoel je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Vrouwen vallen niet alleen op geld, je moet ook status hebben.
En dan bedoel ik niet de status van je pc, voor alle duidelijkheid
Ga ergens anders spelen met je GS-taaltje meid.quote:
Aan je fobo te zien ben je een dwaas, love takes couragequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hey, ik denk als dat meisje hoor.
Ik ben een hele goede tipgever.
Nee. dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij bent 15 en hoort in je bedje te liggen madam! De grote mensen regelen het wel vanaf hier ok?
Eh, nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen met je GS-taaltje meid.
Hoho...Een nerd is tegenwoordig een geuzennaam!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En waarom niet? Mag ik niks met mijn verliefdheid doen omdat ik een nerdje ben? liefde is niet alleen iets voor mooie mensen
Nu is het weer verliefdheid? Make up your trolling mind, net wilde je haar nog een paar keer geven, en dat was het, nu is het weer verliefdheid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik stuur D.D.W. op je af!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee. dat maak ik zelf wel uit.
[..]
Eh, nee.
Ja man, je moet wel wat respect hebben in the hoodquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Op de werkvloer heb ik anders behoorlijk wat status, mijn chef is dol op me. Ik heb geen status in de onderwereld of kicken vrouwen alleen daar op bedoel je?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien ben je een dwaas, love takes courageDom wicht, je bent 15 je denkt als een dwaas dus voegt ook niks van waarde toe aan deze discussie. Vrouwen op forums zijn sowieso lelijk.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Vrouwen op forums zijn sowieso lelijk.
Ik ben geen dwaas hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien ben je een dwaas, love takes courageDom wicht, je bent 15 je denkt als een dwaas dus voegt ook niks van waarde toe aan deze discussie. Vrouwen op forums zijn sowieso lelijk.
Ene Breathtaking hier is wel een mooie damequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Moordenaar het volgende:
Vrouwen op forums zijn sowieso lelijk.
En probeer ook niet het topic te domineren met kinderachtig gedrag zoals dit, het feit dat je ook 15 bent maakt je echt niet interessant, je versterkt alleen maar het idee dat 15 jarige meisjes trieste wezens zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA. Tjuus.
Dat is het probleem niet.
Het feit dat je interesse hebt in een 15 jarig meisje is je probleem.
No fucking way dat ze je wilt.
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee. dat maak ik zelf wel uit.
[..]
Eh, nee.
Hahahaha iddd. ik kan misschien 5 knappe mannen opnoemen op heel FOK.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:43 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
de meeste mannen ook
,
maar dat geeft niets,
zo houden wij elkander in evenwicht![]()
Als het aan de grote mensen liggen, worden dames als zij aan de lopende band lastig gevallen door viespeuken als TS. dat kunnen we niet hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij bent 15 en hoort in je bedje te liggen madam! De grote mensen regelen het wel vanaf hier ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |