TVP dan maar. Succesquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zal het meisje morgen wel opwachten totdat ze uit school komt, wil er in ieder geval met haar over praten zonder dat haar vriendinnen/ouders erbij zijn
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:12 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter ja, gewoon zorgen dat je haar apart krijgt, alleen voor jezelf, zonder dat anderen jullie kunnen storen. Helemaal goed zou het zijn als je een auto hebt waarin je haar kan meenemen.
Hé, en als ze nee zegt, speelt ze enkel hard to get hoor. Schuif hem gewoon naar binnen, je weet dat ze het wil. De wulpse slet vroeg erom, ze keek je zo verleidelijk aan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zal het meisje morgen wel opwachten totdat ze uit school komt, wil er in ieder geval met haar over praten zonder dat haar vriendinnen/ouders erbij zijn
Nee, maar iemand die bijna 2x zo oud is bedoelen ze vaak ook weer niet. Zeker niet met baardquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard, maar meisjes in deze leeftijd vallen sowieso niet op jongens van haar eigen leeftijd (zeggen ze)
kanker doe normaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Dan moet je haar vooral opwachten op schoolquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zal het meisje morgen wel opwachten totdat ze uit school komt, wil er in ieder geval met haar over praten zonder dat haar vriendinnen erbij zijn
Tja, ik denk na over hoe ik het het beste kan brengen, anders houd ik me gewoon stil en negeer ik mijn gevoelens voor haar, hoop ik niet dat zij (geile) signalen blijft geven naar mij toequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
kanker doe normaal
denk je echt dat een 15 jarig meisje erop zit te wachten dat een pedofiele 29jarige haar opwacht?
alleen omdat ie d'r wil neuqen?
NEE.
obvious troll is obvious.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
kanker doe normaal
denk je echt dat een 15 jarig meisje erop zit te wachten dat een pedofiele 29jarige haar opwacht?
alleen omdat ie d'r wil neuqen?
NEE.
obvious troll is obvious.
gozert, houd stil en ga een leeftijdsgenoot zoeken. je vangt ze alleen dr signalen alleen geil op omdat je op knappen staat ofzo man.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, ik denk na over hoe ik het het beste kan brengen, anders houd ik me gewoon stil en negeer ik mijn gevoelens voor haar, hoop ik niet dat zij (geile) signalen blijft geven naar mij toe
ik hap lekker hequote:
ja, op dit moment, toen de foto gemaakt werd waren ze 15/16. Een meisje van 15 die er zo uit ziet zou je echt wel neuken, ongeacht je leeftijd, geef maar toequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kijk eens wanneer die foto is gemaakt
Ik ga bijna een fantopic voor je openenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
gozert, houd stil en ga een leeftijdsgenoot zoeken. je vangt ze alleen dr signalen alleen geil op omdat je op knappen staat ofzo man.
[..]
ik hap lekker he
Nee dan zou ze mij neukenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ja, op dit moment, toen de foto gemaakt werd waren ze 15/16. Een meisje van 15 die er zo uit ziet zou je echt wel neuken, ongeacht je leeftijd, geef maar toe
ik zeg DOEN!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga bijna een fantopic voor je openen
Die jailbait zou ik ook wel geven, maar ziet dat vriendinnetje van je nichtje er dan uit als 15?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ja, op dit moment, toen de foto gemaakt werd waren ze 15/16. Een meisje van 15 die er zo uit ziet zou je echt wel neuken, ongeacht je leeftijd, geef maar toe
Normaal kijken meisjes/vrouwen me altijd chagrijnig aan, dit is echt anders. Ze bleef maar oogcontact opzoeken ik weet dat ze wilquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
gozert, houd stil en ga een leeftijdsgenoot zoeken. je vangt ze alleen dr signalen alleen geil op omdat je op knappen staat ofzo man.
[..]
ik hap lekker he
15quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Wow hoe oud ben jij eigenlijk?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:12 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter ja, gewoon zorgen dat je haar apart krijgt, alleen voor jezelf, zonder dat anderen jullie kunnen storen. Helemaal goed zou het zijn als je een auto hebt waarin je haar kan meenemen.
nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Normaal kijken meisjes/vrouwen me altijd chagrijnig aan, dit is echt anders. Ze bleef maar oogcontact opzoeken ik weet dat ze wil
Jij hebt in dezen geen gevoelens, je gehaktstaaf heeft gevoelens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, ik denk na over hoe ik het het beste kan brengen, anders houd ik me gewoon stil en negeer ik mijn gevoelens voor haar, hoop ik niet dat zij (geile) signalen blijft geven naar mij toe
Te jongquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
15
waarom denk je dat ik hem zo'n mongool vind!
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Normaal kijken meisjes/vrouwen me altijd chagrijnig aan, dit is echt anders. Ze bleef maar oogcontact opzoeken ik weet dat ze wil
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hé, en als ze nee zegt, speelt ze enkel hard to get hoor. Schuif hem gewoon naar binnen, je weet dat ze het wil. De wulpse slet vroeg erom, ze keek je zo verleidelijk aan!
Ze ziet er niet echt uit al 15, meer 17 of 18. Ik kan ook gewoon smoezen dat ik niet wist dat ze 15 was, of ze het geloven weet ik nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:20 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Die jailbait zou ik ook wel geven, maar ziet dat vriendinnetje van je nichtje er dan uit als 15?
zou je ts doen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
15
nee. ik denk dat ik dat in mn vorige posts al duidelijk had gemaakt.quote:
Kap is met fobo foto,s plaatsenquote:
Ik ben 18. Dan zou 15 nog wel kunnen. Maar je bent Ajax fan dus:quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
15
Ik weet wel iemand voor jequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
15
Hypocrietquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een kankerviespeuk ben jij, ik heb je IP achterhaald en kom je halen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een kankerviespeuk ben jij, ik heb je IP achterhaald en kom je halen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ben 18. Dan zou 15 nog wel kunnen. Maar je bent Ajax fan dus:![]()
![]()
Pics!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand voor je
Hij is ook 15 en is rijk
Lol @ jezelf quoten. Krijg je niet genoeg aandacht?quote:
Daar voel je niks van!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ben 18. Dan zou 15 nog wel kunnen. Maar je bent Ajax fan dus:![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:27 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Lol @ jezelf quoten. Krijg je niet genoeg aandacht?
Ik zou trouwens afraden om iets tegen haar zin te doen. Dus niet haar eerst aanraken, maar juist vragen of ze jou wil aanraken. Je kan wel je pik uit je broek halen zodat zij hem kan beetpakken, maar ik zou dus uitkijken met te snel iets bij haar doen. Je kan wel teasen en plagen, net zolang tot ze het niet meer houdt en je bij wijze van spreken aanvalt
ben jij serieus..?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:27 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Lol @ jezelf quoten. Krijg je niet genoeg aandacht?
Ik zou trouwens afraden om iets tegen haar zin te doen. Dus niet haar eerst aanraken, maar juist vragen of ze jou wil aanraken. Je kan wel je pik uit je broek halen zodat zij hem kan beetpakken, maar ik zou dus uitkijken met te snel iets bij haar doen. Je kan wel teasen en plagen, net zolang tot ze het niet meer houdt en je bij wijze van spreken aanvalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |