80^0,7 + 5 = 26, heeeeeeeeerlijke formule voor de bejaarden onder onsquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:22 schreef Mendeljev het volgende:
Indien leeftijd^0.7 + 5 > 15.5. Doen.
Dit heb ik net verzonnen om interessant te doen
Je was toch zo verliefd, je wil toch een betekenisvolle relatie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zie ziet er gewoon uit als 17 of 18, en als pappa en mamma er niet achter komen is er ook gewoon niks aan de hand
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef UncleErnie het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk nog in deze trollercoaster?
Tja ik wil misschien wel iets met haar (ligt aan haar karakter, ik ken haar nog niet zo goed), maar zo'n meisje verdient natuurlijk geen geld. Gevolg is dat ze van me verwacht van alles te betalen of aan haar geld te "lenen", in dat soort gezeik heb ik eigenlijk geen zin. Ik wil haar best af en toe nemen maar liever niet meer als datquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je was toch zo verliefd, je wil toch een betekenisvolle relatie?
Dan komen pappa en mamma er dus achter.
En hoe oud ze eruit ziet boeit natuurlijk niet, het gaat erom hoe oud ze is. Maar praat het lekker goed voor jezelf, vooral doen
Gozerquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
wil haar best af en toe nemen maar liever niet meer als dat
Misschien kun je beter eerst lessen Nederlands "nemen".quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja ik wil misschien wel iets met haar (ligt aan haar karakter, ik ken haar nog niet zo goed), maar zo'n meisje verdient natuurlijk geen geld. Gevolg is dat ze van me verwacht van alles te betalen of aan haar geld te "lenen", in dat soort gezeik heb ik eigenlijk geen zin. Ik wil haar best af en toe nemen maar liever niet meer als dat
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef humordenaar_ het volgende:
Je gevoelens moet je niet opkroppen. Dat resulteert alleen maar in frustatie. En van frustatie komen slechte dingen. Laat je gevoelens de vrije loop. De een valt op ouwe wijven, maar jij weet zelf dat jonge meiden veel frisser en fruitiger zijn.
Ik ben het volledig met je eens overigens. Sommige meiden zijn gewoon echt om af te likken. Ik heb er al eerder een topic over geopend: Meiden in bikini en sexy ondergoed
ohja, gewoon omdat ze zo mooi zijn nog twee pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spellingsheldquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Misschien kun je beter eerst lessen Nederlands "nemen".
[ afbeelding ]
Boeit niet, de rest is volgroeid dus zijn ze zeker wel 18+quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die meisjes zijn gewoon 15, kijk dan naar de huid of de bouw van het gezicht, ik zie dat het duidelijk nog niet "volgroeid" is zeg maar
Die zijn nu bijna 18quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef D.D.W. het volgende:
Hier, als je een willekeurige jongen van 25 of ouder gaat vragen of hij deze 15 jarige sletjes wilt pakken zegt hij echt geen nee hoor
[ afbeelding ]
ohjee nu gaat het de verkeerde kant opquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef humordenaar_ het volgende:
Je gevoelens moet je niet opkroppen. Dat resulteert alleen maar in frustatie. En van frustatie komen slechte dingen. Laat je gevoelens de vrije loop. De een valt op ouwe wijven, maar jij weet zelf dat jonge meiden veel frisser en fruitiger zijn.
Ik ben het volledig met je eens overigens. Sommige meiden zijn gewoon echt om af te likken. Ik heb er al eerder een topic over geopend: Meiden in bikini en sexy ondergoed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef humordenaar_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aja, voor de jailbaitpics. Je hebt gelijk, Paul!quote:
Ik was je voor met Chris.quote:
Ben jij toevallig (mede)oprichter van de PNVDquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef humordenaar_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me ook beter ja, gewoon zorgen dat je haar apart krijgt, alleen voor jezelf, zonder dat anderen jullie kunnen storen. Helemaal goed zou het zijn als je een auto hebt waarin je haar kan meenemen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zal het meisje morgen wel opwachten totdat ze uit school komt, wil er in ieder geval met haar over praten zonder dat haar vriendinnen/ouders erbij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |