dit is echt een meesterlijke GIFquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:26 schreef Cacciatore het volgende:
[..]I love a good piece of cynicism at times
Denk dat dat te veel van het goede is op een 1ste ontmoeting, of doe jij het altijd zo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:27 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Lol @ jezelf quoten. Krijg je niet genoeg aandacht?
Ik zou trouwens afraden om iets tegen haar zin te doen. Dus niet haar eerst aanraken, maar juist vragen of ze jou wil aanraken. Je kan wel je pik uit je broek halen zodat zij hem kan beetpakken, maar ik zou dus uitkijken met te snel iets bij haar doen. Je kan wel teasen en plagen, net zolang tot ze het niet meer houdt en je bij wijze van spreken aanvalt
Ik zou haar gewoon verkrachten man, ze durft uit schaamte toch geen aangifte te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:30 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben ook niet van plan om iets te forceren ofzo, met haar opwachten op school bedoelde ik gewoon even gezellig babbelen, beter als op het feestje en iedereen mij raar aankijkt inderdaad. Of zal ik haar opwachten na het feestje?
Volgens mij ben jij klein.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon verkrachten man, ze durft uit schaamte toch geen aangifte te doen.
Ik doe zelf niks. Ik hou 't alleen bij internet geilen. Maar ik probeer je wel te waarschuwen vanuit gezond verstand.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
Denk dat dat te veel van het goede is op een 1ste ontmoeting, of doe jij het altijd zo?
Ieder zijn eigen ding natuurlijk :pquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon verkrachten man, ze durft uit schaamte toch geen aangifte te doen.
Je houdt niet van geile wannabepimp fopnegers? Dat valt me tegen!quote:
Ja, door al die mensen hier word ik natuurlijk ook heel geil, maar ik ben van nature echt heel verlegen, geen brute verkrachter ofzo zoals vele hier denkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Ik doe zelf niks. Ik hou 't alleen bij internet geilen. Maar ik probeer je wel te waarschuwen vanuit gezond verstand.
Jij bent een netto verkrachter?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, door al die mensen hier word ik natuurlijk ook heel geil, maar ik ben van nature echt heel verlegen, geen bruto verkrachter ofzo zoals vele hier denken
haha. gelukkigquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef D.D.W. het volgende:
Ja, door al die mensen hier word ik natuurlijk ook heel geil, maar ik ben van nature echt heel verlegen, geen brute verkrachter ofzo zoals vele hier denken
Ugly ICT-nerd without social life.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, door al die mensen hier word ik natuurlijk ook heel geil, maar ik ben van nature echt heel verlegen, geen brute verkrachter ofzo zoals vele hier denken
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ugly ICT-nerd without social life.
nee, ze wil je niet.
Dat weet ik nog niet zo, dat wil ik dus uitzoeken hequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ugly ICT-nerd without social life.
nee, ze wil je niet.
Hey, ik denk als dat meisje hoor.quote:
Doe maar gewoon niet schat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo, dat wil ik dus uitzoeken he
quote:
geloofwaardigheid -1quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ik verdien trouwens ook aardig wat cash, genoeg vrouwen die me willen hebben, als ze weten hoeveel ik heb (geef geen flikker uit)
En waarom niet? Mag ik niks met mijn verliefdheid doen omdat ik een nerdje ben? liefde is niet alleen iets voor mooie mensenquote:
Vrouwen vallen niet alleen op geld, je moet ook status hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ik verdien trouwens ook aardig wat cash, genoeg vrouwen die me willen hebben, als ze weten hoeveel ik heb (geef geen flikker uit)
HAHAHAHAHAHA. Tjuus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En waarom niet? Mag ik niks met mijn verliefdheid doen omdat ik een nerdje ben? liefde is niet alleen iets voor mooie mensen
Jij bent 15 en hoort in je bedje te liggen madam! De grote mensen regelen het wel vanaf hier ok?quote:
Op de werkvloer heb ik anders behoorlijk wat status, mijn chef is dol op me. Ik heb geen status in de onderwereld of kicken vrouwen alleen daar op bedoel je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Vrouwen vallen niet alleen op geld, je moet ook status hebben.
En dan bedoel ik niet de status van je pc, voor alle duidelijkheid
Ga ergens anders spelen met je GS-taaltje meid.quote:
Aan je fobo te zien ben je een dwaas, love takes couragequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hey, ik denk als dat meisje hoor.
Ik ben een hele goede tipgever.
Nee. dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij bent 15 en hoort in je bedje te liggen madam! De grote mensen regelen het wel vanaf hier ok?
Eh, nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen met je GS-taaltje meid.
Hoho...Een nerd is tegenwoordig een geuzennaam!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En waarom niet? Mag ik niks met mijn verliefdheid doen omdat ik een nerdje ben? liefde is niet alleen iets voor mooie mensen
Nu is het weer verliefdheid? Make up your trolling mind, net wilde je haar nog een paar keer geven, en dat was het, nu is het weer verliefdheid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik stuur D.D.W. op je af!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee. dat maak ik zelf wel uit.
[..]
Eh, nee.
Ja man, je moet wel wat respect hebben in the hoodquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Op de werkvloer heb ik anders behoorlijk wat status, mijn chef is dol op me. Ik heb geen status in de onderwereld of kicken vrouwen alleen daar op bedoel je?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien ben je een dwaas, love takes courageDom wicht, je bent 15 je denkt als een dwaas dus voegt ook niks van waarde toe aan deze discussie. Vrouwen op forums zijn sowieso lelijk.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Vrouwen op forums zijn sowieso lelijk.
Ik ben geen dwaas hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien ben je een dwaas, love takes courageDom wicht, je bent 15 je denkt als een dwaas dus voegt ook niks van waarde toe aan deze discussie. Vrouwen op forums zijn sowieso lelijk.
Ene Breathtaking hier is wel een mooie damequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Moordenaar het volgende:
Vrouwen op forums zijn sowieso lelijk.
En probeer ook niet het topic te domineren met kinderachtig gedrag zoals dit, het feit dat je ook 15 bent maakt je echt niet interessant, je versterkt alleen maar het idee dat 15 jarige meisjes trieste wezens zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA. Tjuus.
Dat is het probleem niet.
Het feit dat je interesse hebt in een 15 jarig meisje is je probleem.
No fucking way dat ze je wilt.
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee. dat maak ik zelf wel uit.
[..]
Eh, nee.
Hahahaha iddd. ik kan misschien 5 knappe mannen opnoemen op heel FOK.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:43 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
de meeste mannen ook
,
maar dat geeft niets,
zo houden wij elkander in evenwicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |