quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom is Fok! altijd traag tijdens een f1-race?
Draait vast op Windows-servers.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom is Fok! altijd traag tijdens een f1-race?
Jawel:quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:35 schreef WEST het volgende:
geen radar beelden van omgeving sao paulo?
Geen buienradarquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:37 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Jawel:
Radarbeeld: http://sigma.cptec.inpe.br/radar/radar.imagem.logic?municipios=true&radar=PSR&data=2009-10-18&hora=16%3A00%3A00&endimagemFM=
Radaranimatie: http://sigma.cptec.inpe.br/radar/radar.animacao.logic?radar=PSR
Circuit ligt net ten oosten van Itapecerica da Serra.
Pitstopsquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef Leatherface het volgende:
Ik was effe weg, hoe komt Button op de tweede plaats?
laten we het hopenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
over 10 min regen waarschijnlijk !!
Idd, al lijkt het vooral zand.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:49 schreef Mikkie het volgende:
Ligt een hoop rotzooi van Nakajima op het korte rechte stuk, ben benieuwd of iemand zich daar nog op stuk gaat rijden.
Toevallig, hé?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef Palmboom313 het volgende:
Brawn heeft Rubens weer een slechte auto gegeven
Ik heb het idee dat er ook nog wel wat stukjes vleugel liggen, vooral bij de grens van asfalt en berm. Dat kan mooie punctures opleveren...quote:
Moet wel kunnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij gaat het spannend worden of Vettel voor Button terugkomt. Let's hope so.
Mij ook een beetje. Schumi reed toen net zo moedig als Button nu.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deze race doet me denken aan de laatste race van Schumacher in 2006
Dat is wel vrij ver van de ideale lijn vandaan natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er ook nog wel wat stukjes vleugel liggen, vooral bij de grens van asfalt en berm. Dat kan mooie punctures opleveren...
Maar wel de lijn die ze gebruiken om in te halenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wel vrij ver van de ideale lijn vandaan natuurlijk.
Volgens mijn glazen bol had hij er inderdaad voor moeten komenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Slechte stop van Vettel.
Zo te zien is dat ding defect.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:54 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens mijn glazen bol had hij er inderdaad voor moeten komen
Volgens mij is dat niet echt een stuk waar je vaak inhaalt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Maar wel de lijn die ze gebruiken om in te halen
Hij is toch aan het racen nu? Heeft aardig wat mensen ingehaald.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kobayashi is een held!!!
Button een zeur!!!!!!!!! Ga eens racen ipv punten sprokkelen
daar is ie toch aardig mee bezigquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kobayashi is een held!!!
Button een zeur!!!!!!!!! Ga eens racen ipv punten sprokkelen
Klopt, maar een vroege inhaalactie vanuit de slipstream wordt lastig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wel vrij ver van de ideale lijn vandaan natuurlijk.
Dan heb je wel een erg slecht geheugen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Naja ook al wordt Button dit jaar kampioen. Over een jaar weet niemand er iets meer van af.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Naja ook al wordt Button dit jaar kampioen. Over een jaar weet niemand er iets meer van af.
Behalve de jaren waarin als voetnoot halverwege het seizoen werd vermeld dat Schumacher weer wereldkampioen was weet ik ze vanaf 1994 allemaal nog te herinneren hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef Tarabass het volgende:
Het helpt, zie donkere wolken. Boegie woegie
Hij maakt inderdaad bar weinig klaar met die auto.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Er is veel kritiek geweest op Badoer, maar die Fisico is echt niet veel beter zeg. Hij is op dit moment de langzaamste van het veld..
Ze kunnen bij Ferrari net zo goed met 1 wagen gaan rijden. Bespaart nog kosten ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Er is veel kritiek geweest op Badoer, maar die Fisico is echt niet veel beter zeg. Hij is op dit moment de langzaamste van het veld..
Haha iddquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze kunnen bij Ferrari net zo goed met 1 wagen gaan rijden. Bespaart nog kosten ook.
Ik stond tot dit weekend altijd achter de coureurs die halverwege het seizoen instappen en geen potten kunnen breken omdat ze niet hebben kunnen testen, maar nu met Kobayashi begin ik toch te twijfelen aan Fisichella (en Alguersuari en Grosjean en Liuzzi). Blijkbaar is het dus toch mogelijk om meteen snel te zijn...quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Kobayahsi heeft natuurlijk wel genoeg getest in de Toyota van dit jaar in januari/februari. En vorig jaar was ie volgens mij ook al hun testcoureur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik stond tot dit weekend altijd achter de coureurs die halverwege het seizoen instappen en geen potten kunnen breken omdat ze niet hebben kunnen testen, maar nu met Kobayashi begin ik toch te twijfelen aan Fisichella (en Alguersuari en Grosjean en Liuzzi). Blijkbaar is het dus toch mogelijk om meteen snel te zijn...
BBC, Hans: BBC.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Mooi dat Mol nu wel weet dat Webber gaat winnen.
die deed toch geen commentaar dit weekend?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Wie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Niets aan toe te voegenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik stond tot dit weekend altijd achter de coureurs die halverwege het seizoen instappen en geen potten kunnen breken omdat ze niet hebben kunnen testen, maar nu met Kobayashi begin ik toch te twijfelen aan Fisichella (en Alguersuari en Grosjean en Liuzzi). Blijkbaar is het dus toch mogelijk om meteen snel te zijn...
I knowquote:
Had ik ook gelezen, maar hij zit er gewoonquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die deed toch geen commentaar dit weekend?
Luchtvochtigheid is helaas weer lager geworden. Vrees dat we geen regen krijgen..quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:16 schreef Tarabass het volgende:
Vettel heeft een wondertje nodig! Of regen
yepquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:18 schreef Wombcat het volgende:
Met deze stand is Button toch WK?
Kan Barri alleen nog gelijk komen, en wint Button dus?
Jawel, maar niet op locatie. Bleef thuis ivm de conditie van zn vrouw, maar zou vanuit huis of de studio het commentaar doen. Allard Kalff is op locatie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die deed toch geen commentaar dit weekend?
Yup, Button heeft meer overwinningen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:18 schreef Wombcat het volgende:
Met deze stand is Button toch WK?
Kan Barri alleen nog gelijk komen, en wint Button dus?
ja nou weteb we het welquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Een kampioen die voor mij geen Kampioen is
Hij heeft dit jaar meer overwinningen dan Hamilton vorig jaar had.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Was dat wel een overtuigende wc dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar meer overwinningen dan Hamilton vorig jaar had.
Ze kunnen niet allemaal met 20 punten voorsprong winnen. En da's eigenlijk maar goed ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Was dat wel een overtuigende wc dan?
Tjah de eerste 6 racen toen hun auto door mazen in de wet 2 X zo snel was als de andere auto'squote:Op zondag 18 oktober 2009 19:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar meer overwinningen dan Hamilton vorig jaar had.
Vond ik wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Was dat wel een overtuigende wc dan?
Ah, duidelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar niet op locatie. Bleef thuis ivm de conditie van zn vrouw, maar zou vanuit huis of de studio het commentaar doen. Allard Kalff is op locatie.
Had de rest het ook maar moeten verzinnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tjah de eerste 6 racen toen hun auto door mazen in de wet 2 X zo snel was als de andere auto's
Moet je ze nog wel zien te winnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tjah de eerste 6 racen toen hun auto door mazen in de wet 2 X zo snel was als de andere auto's
Mazen in de wet? Ze zijn gewoon slim geweest en de rest heeft zitten pitten. Die hebben zich te laat aangepast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ah zo...quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar niet op locatie. Bleef thuis ivm de conditie van zn vrouw, maar zou vanuit huis of de studio het commentaar doen. Allard Kalff is op locatie.
Naja, het was toch al verloren voor 'm. Het was pas echt vervelend geweest als 'ie aan de leiding had gelegen.quote:
Mansell was ook nooit kampioen geworden als hij in dat jaar niet in de beste auto reed... En dan heb je het nog over een auto die het hele jaar 1992 veruit de beste was! (wel grappig om te zien dat hij toen ook de meest ervaren coureur ooit als teammaat had).quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Dat zou echt heel pijnlijk zijn geweest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, het was toch al verloren voor 'm. Het was pas echt vervelend geweest als 'ie aan de leiding had gelegen.
BBC roept van wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Komt het door de actie van net met Hamilton??
Blijkbaar wel. Hamilton heeft zich dus nog populairder gemaakt in Brazilië.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Komt het door de actie van net met Hamilton??
Iets zegt me dat je wat hebt tegen Button, maar ik weet het niet helemaal zeker, je post het niet genoeg denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Die Jenson is wel de meest gelukkige kampioen ooit.
Hij had al vibratie gemeld over de radio voordat Hamilton er voorbij ging tochquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Hamilton heeft zich dus nog populairder gemaakt in Brazilië.
Klopt. Vettel stond op 69 punten en Rubens op 71 punten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo te zien ligt Rubens zelfs achter Vettel in het kampioenschap....
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Engelsman helpt Engelsman ik zie een connectie
quote:
Ojee, dan hoop ik dat de security bij McLaren een beetje goed isquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Hamilton heeft zich dus nog populairder gemaakt in Brazilië.
Hoop het ook voor ze. Ze spelen anders echt met vuur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Ojee, dan hoop ik dat de security bij McLaren een beetje goed is
Op basis van zijn eerste seizoenshelft wel ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef beantherio het volgende:
Balen voor Rubens. Maar Jens is wel een terechte kampioen.![]()
Kunnen ze allemaal lekker vrij racen en dat kan ook best leuk zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef Mikkie het volgende:
Wel jammer voor de volgende race, totaal geen spanning meer.
Dat is wel zuur inderdaad, maar doe je niks meer aan. Mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef Tarabass het volgende:
Als vettel nou niet die straf had gehad voor die snelheid in de pit :|
Wat een anti-climax, bah
Eerst een Ferrari in de fik proberen te steken en nu weer de thuisfavoriet uit de race rijden. Die lui houden van problemen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Ojee, dan hoop ik dat de security bij McLaren een beetje goed is
Idd. Van de eerste 6 races er 5 winnen, dan verdien je het. Hij reed wel zwak later in het seizoen, maar de rest was kennelijk ook niet goed (of constant) genoeg.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef beantherio het volgende:
Balen voor Rubens. Maar Jens is wel een terechte kampioen.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoop het ook voor ze. Ze spelen anders echt met vuur.
Maar het gaat nergens meer omquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kunnen ze allemaal lekker vrij racen en dat kan ook best leuk zijn.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oneindig zonde natuurlijk dat Rubens geen kampioen wordt, als ik het iemand zou gunnen.....
Nou ja, het was wel Fisichella.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Tarabass het volgende:
Ferrari geowned door een rookie in een Toyota OMG
Nog geluk trouwens dat het Kimi was en niet Massa (als hij had kunnen rijden). Anders waren ze echt flink de klos geweestquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eerst een Ferrari in de fik proberen te steken en nu weer de thuisfavoriet uit de race rijden. Die lui houden van problemen.![]()
Heeft Fisichella eigenlijk een stoeltje voor volgend jaar?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Tarabass het volgende:
Ferrari geowned door een rookie in een Toyota OMG
Moeten de anderen maar meer punten scoren, as simple as that.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Als 3e rijder bij Ferrari.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heeft Fisichella eigenlijk een stoeltje voor volgend jaar?
Tjah doordat hun auto toen oppermachtig was. Zelfs Badoer had al die racen nog gewonnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Moeten de anderen maar meer punten scoren, as simple as that.
Enne, 6 zeges. Er worden er met minder overwinningen wereldkampioen.
Net zoeits als de duitser het duitse motor merk hielp.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Engelsman helpt Engelsman ik zie een connectie
Maar Ferrari gaat toch niet met drie auto's rijdenquote:
waarom zou ik?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Net zoeits als de duitser het duitse motor merk hielp.
Haal je alu hoedje af
Dacht het niet. Maar als in 1954 er ook een constructeurstitel was geweest, had Mercedes die misschien kunnen pakken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch mooi dat Brawn zo goed debuteert.
Is dat wel eens eerder gebeurd dat een debuterend team de dubbel pakt?
Klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Ferrari gaat toch niet met drie auto's rijdenHij is dus vaste reserverijder?
Mwah, niet overdrijven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tjah doordat hun auto toen oppermachtig was. Zelfs Badoer had al die racen nog gewonnen.
Daar denkt Briatore anders overquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Kampioen die past bij het race seizoen SAAIHEID.
Saai was het anders niet buiten de toppositie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Kampioen die past bij het race seizoen SAAIHEID.
Dat is toch wel het laatste waar ik mee zou zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Mikkie het volgende:
En toch is het jammer dat je WC wordt, maar niet eens op het podium staat
iddquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Mikkie het volgende:
Dat komt vaker voor dan je denkt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Mikkie het volgende:
Button WCquote:
Het kan ook makkelijk, maar het blijft schraalquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor dan je denkt.
Piquet is 3x WK geworden zonder in die race op het podium te komen, om maar een voorbeeld te noemen.
Maar goed ook; Kovalainen heeft m.i. geen stop-and-go gehad voor zijn pitsstop-failure. Als het Massa overkomt, is het FIArrari niet van de lucht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef Tarabass het volgende:
Ik heb Googolplexian gemist, dat is het enige wat ik kan zeggen na deze anti-climax :|
Hamilton vorig jaar nogquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor dan je denkt.
Piquet is 3x WK geworden zonder in die race op het podium te komen, om maar een voorbeeld te noemen.
Eerder in het seizoen heeft 'ie natuurlijk al een paar keer op het podium gestaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het kan ook makkelijk, maar het blijft schraal
De vraag is natuurlijk of ze met een Honda-motor ook zo goed waren geweest. Die scheen toch minder te zijn dan de Mercedes.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.![]()
Zou ze zich bij Honda nu nog eens achter de oren krabben?
Niemand, toen bestonden ze nog nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nogal ja. Wie had dat een jaar geleden durven voorspellen?
Het kan nog erger ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het kan ook makkelijk, maar het blijft schraal
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:42 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Niemand, toen bestonden ze nog niet
Wel jammer dat er altijd een hetzecampagne wordt gevoerd tegen Lewis, hij kan veel beter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Atreidez het volgende:
Hamilton gewoon podium vanaf p18, ook goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |