yepquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:18 schreef Wombcat het volgende:
Met deze stand is Button toch WK?
Kan Barri alleen nog gelijk komen, en wint Button dus?
Jawel, maar niet op locatie. Bleef thuis ivm de conditie van zn vrouw, maar zou vanuit huis of de studio het commentaar doen. Allard Kalff is op locatie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die deed toch geen commentaar dit weekend?
Yup, Button heeft meer overwinningen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:18 schreef Wombcat het volgende:
Met deze stand is Button toch WK?
Kan Barri alleen nog gelijk komen, en wint Button dus?
ja nou weteb we het welquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Een kampioen die voor mij geen Kampioen is
Hij heeft dit jaar meer overwinningen dan Hamilton vorig jaar had.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Was dat wel een overtuigende wc dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar meer overwinningen dan Hamilton vorig jaar had.
Ze kunnen niet allemaal met 20 punten voorsprong winnen. En da's eigenlijk maar goed ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Was dat wel een overtuigende wc dan?
Tjah de eerste 6 racen toen hun auto door mazen in de wet 2 X zo snel was als de andere auto'squote:Op zondag 18 oktober 2009 19:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar meer overwinningen dan Hamilton vorig jaar had.
Vond ik wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Was dat wel een overtuigende wc dan?
Ah, duidelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar niet op locatie. Bleef thuis ivm de conditie van zn vrouw, maar zou vanuit huis of de studio het commentaar doen. Allard Kalff is op locatie.
Had de rest het ook maar moeten verzinnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tjah de eerste 6 racen toen hun auto door mazen in de wet 2 X zo snel was als de andere auto's
Moet je ze nog wel zien te winnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tjah de eerste 6 racen toen hun auto door mazen in de wet 2 X zo snel was als de andere auto's
Mazen in de wet? Ze zijn gewoon slim geweest en de rest heeft zitten pitten. Die hebben zich te laat aangepast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ah zo...quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar niet op locatie. Bleef thuis ivm de conditie van zn vrouw, maar zou vanuit huis of de studio het commentaar doen. Allard Kalff is op locatie.
Naja, het was toch al verloren voor 'm. Het was pas echt vervelend geweest als 'ie aan de leiding had gelegen.quote:
Mansell was ook nooit kampioen geworden als hij in dat jaar niet in de beste auto reed... En dan heb je het nog over een auto die het hele jaar 1992 veruit de beste was! (wel grappig om te zien dat hij toen ook de meest ervaren coureur ooit als teammaat had).quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Dat zou echt heel pijnlijk zijn geweest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, het was toch al verloren voor 'm. Het was pas echt vervelend geweest als 'ie aan de leiding had gelegen.
BBC roept van wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Komt het door de actie van net met Hamilton??
Blijkbaar wel. Hamilton heeft zich dus nog populairder gemaakt in Brazilië.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Komt het door de actie van net met Hamilton??
Iets zegt me dat je wat hebt tegen Button, maar ik weet het niet helemaal zeker, je post het niet genoeg denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Die Jenson is wel de meest gelukkige kampioen ooit.
Hij had al vibratie gemeld over de radio voordat Hamilton er voorbij ging tochquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Hamilton heeft zich dus nog populairder gemaakt in Brazilië.
Klopt. Vettel stond op 69 punten en Rubens op 71 punten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo te zien ligt Rubens zelfs achter Vettel in het kampioenschap....
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Engelsman helpt Engelsman ik zie een connectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |